Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 3:30
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Pajero 2,5 TD wagon - spotreba v terene 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Nazdar,

chcem sa opýtať akú máte spotrebu na wagone 2,5 TD v lahkom terene.
mne to momentalne vychádza na 28l/100km čo je podla mna vela. a to som isiel na jednotke a dvojke pianko po polnych cestách. bez 4x4

auto ma menené kružky, filtre, vstreky, olej, rozvody, momentalne jazdim z kanistra aby som vylučil unik paliva.

poradte nieco, dakujem.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Uto, 14.08.2012, 15:12
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17
Príspevky: 256
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tu mas o tom pisane viewtopic.php?t=14826&start=15

Inak nejake cestne gumy a mensie nemas ? Skusit take nahodit a urobit na nich nejakych (100km) mimo mesto stalou 90km/hod a v tedy aku bude mat spotrebu.

_________________
Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,
2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...


Uto, 14.08.2012, 20:36
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
noo gumy nemam, a ani na asfaltku nemozem ist, ked nemam SPZ

ten link som uz cital, ale k nicomu som sa nepohol. :(

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Uto, 14.08.2012, 20:42
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17
Príspevky: 256
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak podla mna to realne moze byt kedze nejazdis po cestach ale len teren a dlhe pajo + T3 ....

Ja jazdim aj cesty a na T3 pod 12 urcite nie na kratkom s rozmerom 31x10,5 r15 a v terene + cesta uz som mal aj 16l/100km naposledy v cavoji na akcii ale tam sa aj zapotilo :-D

_________________
Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,
2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...


Uto, 14.08.2012, 20:52
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale 28 litrov priemer ? sak to je uz trochu prehnane fakt :) neverim, ze tomu vkuse dava na prdel, plny kotol :)

_________________
Obrázok


Uto, 14.08.2012, 23:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aj prepad z cerpadla mas do bandasky?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 15.08.2012, 8:48
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ziadny plny kotol , kludna jazda,

jasne že mam prepad do bandasky.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Str, 15.08.2012, 9:05
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pocuvaj, ja mam v ARE motor+prevodovka PAJERO 2,5 73kw. pneu 33x10,5R15 uzavierky ,vahu 1900kg. a davam mu na prdel a spotrebu isto nie viac ako 15l to kebi mi zralo ako tebe tak si kupim redsej bicykel :-D este si nenapisal ako ti to dymi ci nemas cerpadlo na h...,alebo zvisenu davku aj to dost tomu pomoze

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 15.08.2012, 9:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17
Príspevky: 256
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mna sa to takto neda zmerat v terene...jedine na cestu a urobit nejake km

Alebo este jedno take pajo a skusit to iste trasu atd inak neviem :roll:

_________________
Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,
2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,...


Str, 15.08.2012, 9:47
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 20:35
Príspevky: 38
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
[. a to som isiel na jednotke a dvojke pianko po polnych cestách. bez 4x4

.[/quote]


podla mňa je to úplne normálna spotreba, treba sa naučiť jazdiť na redukovaných a tam by si radil 3a4, a to sa na spotrebe ukáže


Str, 15.08.2012, 9:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja súhlasím s Andym, v teréne je potrebné používať redukcie, motor 2,5TD nemá rád preťažovanie, dosť mu to ubližuje.
Každopádne spotreba 28l/100km je nezmyselná, Pajero s motorom 2,5TD pri veľmi náročných akciách typu Tisovec/Čavoj/V.Slavkov môžeš dostať na nejakých 18-19l/100km a aj to je už veľa.
Takže budeš mať niekde zradu, určite nechaj skontrolovať čerpadlo, skontroluj potrubia (hnijú trubky prepadu) lebo by si mohol dôjsť k vážnejšej poruche.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 15.08.2012, 10:06
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som myslel že na redukcii je spotreba ešte vyssia.

tie trubky su vylucene kedze to mam na hadickach z bandasky. to cerpadlo sa da skontrolovať aj na aute alebo sa musi vybrať ?

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Str, 15.08.2012, 11:36
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ked ides na redukcii na jednotke, tak je vyssia, ako ked ides bez redukcie na jednotke - to je jasne. Ale on zdoraznil hlavne to, ze pri redukovanej mozes ist na 3-4 prevod a tam sa to kompenzuje - motoru sa lahsie dycha, netrapi sa a to moze predstihnut neredukovanu jednotku ;)

_________________
Obrázok


Str, 15.08.2012, 12:03
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ešte som zabudol napisať že ked je studene tak ked idem dolu kopcom tak trosku dymí do modra, ked je zahriate tak sa to uz neprejavuje.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Str, 15.08.2012, 18:02
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7953
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
modry dym je oil,, cierny dym je bohate palivo, a biely dym je spravidla para, alebo voda v spalovacom systeme,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 15.08.2012, 18:42
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: