Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 19.06.2025, 0:00
Dnes je štvrtok 19. júna 2025, meniny má Alfréd a zajtra Valéria




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Jeep, Land rover alebo frontera? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
áno, 2,7 CRD je mercedes a do WJ sa dáva aj s mercedesáckou prevodovkou. V Jeepe to tiež neni velká výhra, serú sa tam hlavne vstreky ale ajkopa ďalších vecí a diely sú príšerne drahé.
VM motori boli 2,5TD, 3,1TD ( o tých bolo popísané veľa) a potom VM dodávali 2,5CRD, 2,8CRD a V6 3,0CRD. Tie novšie CRD už by nemali byť taká tragédia, napríklad 2,8CRD čo majú ľudia vo Wrangleroch alebo 3,0CRD v Grand CherokeeWK si ľudia pochvalújú a zatial sa nejak nekazia.

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 12.02.2013, 10:52
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 09.02.2013, 18:41
Príspevky: 15
Bydlisko: Senec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No to co mi tu pisete je pekne, ale k tym motorom najskor. Bavme sa o tych autach co som vypisal. Benziny je velmi tazke zohnat, s plynom uplne nemozne a ja to na plyn nebudem prerabat, ak najazdim 5000 rocne tak sa mi to neoplati. Ak sa taky motor aj najde tak je auto rozbite alebo stare. V KJ su vsetky diesle od VM co ja viem, ziaden mercedes. Pajero 3 je zase problem zohnat v niecom inom ako 2.5TDI a 3.2DI(ten je udajne lepsi), a ked hej bud je to drahe alebo rozbite. Chapte musim sa riadit aj ponukou na trhu, nevezmem auto s hnilou kasnou aebo podvozkom len koli tomu ze ma motor s dobrymi referenciami.
K tomu na co to chcem, jazdit v tom budem na 70% sam, viac ako dvaja ludia dost vynimocne, aj ked velky batozinovy priestor by som ocenil. Jazdit to bude normalne po asfaltkach vecsinou, len na dojazdoch do ciela budem potrebovat prejst tak 2-3km po lahkom az stredne tazkom terene, hlavne nech to zvlada rozbahneny teren, sneh a kamenistu cestu po traktoroch.


Uto, 12.02.2013, 11:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podľa toho čo píšeš tak ani nepotrebuješ cestnú 4kolku ale skôr dobré gumy a uzávierku. Vždy je to velká dilema nájsť medzi tými všetkými požiadavkami kompromis. Ja som kedysi tiež hľadal auto ktoré sa nestratí v teréne, môžem s ním každý deň do práce jazdiť a na diaľnici nebude prekážkou v plynulosti a samozrejme aj aby to malo slušnú výbavua nie okná na klučku a podobne :-)
Mne z toho vyšiel Grand Cherokee WJ benzín+LPG,a le keďže nechceš automat tak to nebude pre teba to pravé. Na tvojom mieste by som z toho čo si napísal pozeral asi po Pajere 3,2. KJ by som vynechal už len kvôli poddimenzovanej prednej náprave a Terano sa mi stále zdá nejaké úzke.

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 12.02.2013, 11:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lenze ty mas vela podmienok, aj velke, aj male, ale aj vykonne, ktore nezere, nekazi sa, je zachovale, mam malo km, ma super vybavu(naco ti je pri 5.000 km do roka?) ale do 5.000 € r.v. od 2000 - v uvodzovkach

v prvom rade by som sa orientoval len na japonsko

jeep si moze zalozit sekciu jeep a jeho mur narekov, len si to popozeraj

hyundai, ano nie je to zle, ale diesel tiez nie je ideal, odchadzaju napr. trysky, cerpadla

pajero 2.8 OK neviem kolko ma krutiak, ale vykon ma zhodny s terranom, terrano 2,7 OK, inak nepocul som o niekom, kto by ustval motor 2,7 ma 125 koni a 278Nm - pri normalnmom uzivani

nic to, ale nemeni na tom, ze obe su konstrukcne z 1 polovice 90 rokov

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 12.02.2013, 11:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
romo11 píše:
Terano sa mi stále zdá nejaké úzke.


zda? alebo je uzke, lebo to, ze je tak dizajnovane este neznamena, ze take, aj je

pajero je sirsie o 3cm

http://www.autohit.cz/bazar/auto/mitsub ... 0-gls-1997
http://www.auto.cz/nissan-teranno-ii-2-7-tdi-34

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 12.02.2013, 11:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bull: písal som že sa mi "zdá", pretože som v terane nesede, len na pohľad z vonku opticky pôsobí užšie ako Pajero.
A keď píšeš o múre nárekov pre Jeeparov napíš tu ešte aj koľko stoja náhradné diely na japoncov keď už sa niečo pokazí a neexistuje lacná (šmejdová) náhrada. Nehovorím že sú japonské autá zlé,a le raz sa pokazí všetko a potom... :lol:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 12.02.2013, 12:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ceny neviem, nic nekupujem :-D

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 12.02.2013, 12:10
Profil
Koumák

Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45
Príspevky: 150
Bydlisko: okres BJ
Odpoveď s citáciou
Poslať 
keď Land Rover, tak Disco. dosť veľa vydrží, dosť veľa prejde, je aj prekvapivo obratné, relatívne blbuvzdorné, občas sa niečo poserká, ale nezruinuje ťa to, na ceste stabilné, a odšoféruje to aj lama, lebo hlavne je to stála 4-kolka (machri budú asi tvrdiť niečo iné, ale kto nikdy predtým nejazdil zadný náhon, ľahko si vyrobí prúser, hoci je aj opatrný). a či Disco I alebo II, to nech radia skúsenejší, pri 5000km ročne by to mne osobne bolo šumafuk.


Uto, 12.02.2013, 12:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Turek píše:
pronto, ty si myslis ze 2,7crd je mercedes??? aj to je talian, VM-ko vyrabane pre mercedes s ich logom. a ta 2,5 naftova je kazova? to je vec nazoru, spytaj sa Pala chera alebo Diesla a myslim ze maju iny nazor. jedine sa da tomu dieslu vytknut chladenie, to ked si dorobis tak mas dobry motor so slusnou sptrebou.


Asi viem čo mám v aute pred domom. Je to motor 270 mercedes rovnaký ako v C-čkovom alebo E-čkovom mergli - to isté ako 220 mercedes len o valec viac. Je tam NAG1 automat, tiež nemecký. Jeep s VMkom som mal, takže viem aj čosi o ňom (áno bolo to XJ 2,5TD od VM) a ten motor proste nieje pre každého. Trpí strašne turboefektom, pokiaľ sa nezohreje musíš sa knemu správať ako ku kojencovi, chladenie je mizéria sama o sebe a aj na sériových gumách sa dá v teréne ľahko nechcene uvariť.

BTW: na tom WJčku sa jazdí každý deň, trisky som už pretesňoval (šťaly 2. a 3. skrz tie dementné medené podložky), samozrejme to stálo asi 50€. V Jeepe by ich isto menili - je to jednoduchšie a drahšie.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Uto, 12.02.2013, 12:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 39 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: