Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 27.06.2025, 0:38
Dnes je piatok 27. júna 2025, meniny má Ladislav, Ladislava a zajtra Beáta




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 9 ] 
 Galloper - trha predkom 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Štv, 17.01.2013, 19:03
Príspevky: 2
Bydlisko: Závod
Odpoveď s citáciou
Zdar pani, len sa chcem uistit, ked zaradim 4x4 tak mi poriadne trhne predkom a zaradi sa, no sem tam sa stane, ze sa predok nezaradi.... typujem ze su v haji automaticke volnobezky, je to tak....? Vdaka


Pia, 15.02.2013, 16:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak mas automaty moze bit ,malokdo vie ze treba po vyradeni predku cuvnut abi sa volnobezky rozopali :!:

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Pia, 15.02.2013, 19:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cuvat urcite netrba pri vsetkych typoch

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pia, 15.02.2013, 22:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bull4x4 píše:
cuvat urcite netrba pri vsetkych typoch
netreba ak mas manualne

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Sob, 16.02.2013, 11:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34
Príspevky: 321
Bydlisko: Dobšiná
Odpoveď s citáciou
Poslať 
doricka75 píše:
bull4x4 píše:
cuvat urcite netrba pri vsetkych typoch
netreba ak mas manualne


Treba ja mám manuálne superwinch a treba mi troška cúvnuť ináč sa nerozpoja mám to odskúšané.

_________________
Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon....
ex vitarka 1,6 16v wagon....


Sob, 16.02.2013, 13:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Stojim si za svojim na novsich typoch netreba

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Sob, 16.02.2013, 16:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
netreba cúvať ak máš odpojovanie na poloosi, inak si myslím že na každej automatickej volnobežke cúvnuť treba. Ak sa všetci mýlime tak nás Bull4x4 presveč o opaku :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Sob, 16.02.2013, 17:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Precitajte si navod napr. K terranu od 2000

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Sob, 16.02.2013, 17:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak mas nie volnobezky ale pevne unasace poloosi a podtlakovu spojku na pripojenie vecsinou pravej poloosi bo lava sa cela toci. Automatycka volnobezka ak chces zaradit predok najskvor musis zastavit az potom zaradis predok inac to nejde -radis zub na zub. Manualna volnobezka rucne zapnes rucne vypnes :wink: A cuva sa u automatou preto abi sa uvolnilo zopnute sukolie inac sa snazi-nesnazi za jazdy odopat a tym sa volnobezka kazi. :!:

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Sob, 16.02.2013, 21:39
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 9 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: