Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Hi lift Usa vs. China uchyt podstavy
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno?
Dik
R
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 24.03.2014, 16:34 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
hm, dobra otazka, pouzivam roky aj ten aj ten...
ak si nauceny spravne to podlozit, potom mam vacsi pocit bazpecia na USA, ale zas ak sa ponahlam a nechce sa mi s tym drbkat, potom do istej vysky zdvihu sa mi lepsie robi s cinou...
spravne je aby sa ti to radsej pohlo hned na zaciatku, ako ti to ma drbnut z vysky...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 24.03.2014, 17:02 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Lenze, ked chcem dostat auto napr. do vysky na zlozenie pneu a mam to aj zaklinovane, staci aj to uhnutie na pneumatike a auto mi pada zo zdvihaku, co idem nosit obidva???
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 07.04.2014, 14:29 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Ja to robím v blbom teréne tak, že zodvihnem adapterom za koleso, potom podložim pod nápravu peň alebo niečo a to je bez problémov...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 08.04.2014, 9:20 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Ok. Dik. Vsak cas ukaze, mam aj ten adapter na koleso.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Uto, 08.04.2014, 12:03 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
tie lifty su robene asi len na zdvihanie jedneho kolesa, nie celej napravy. a mne ujde auto do strany aj s cinskym, sice namiesto zavlacky ma m10 srob ale spodnu platnu stale nema pevne spojenu s tycou. ale zasa sa neprehyba ani pod aviou
|
Štv, 10.04.2014, 14:44 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
inak nie je od veci mať v nárazníkoch tie T otvory, nerieši to úplne problém, ale niečo to napomôže (tiež ich nemám, ale uvažujem nad nimi)
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 10.04.2014, 15:29 |
|
|
gibson
Učeň
Registrovaný: Pia, 24.06.2011, 15:23 Príspevky: 71 Bydlisko: stará ľubovňa
|
ja som v narazniku a prahoch nechal okruhle otvory neriesi to vsetko ale pri prahoch sa aspon dostanem so zbitkom hi-liftu dalej od kastne...
_________________DI 300Tdi KM2 255/85R16, EP 9.0, 2" lift, BL, rozsirovacie podlozky 3cm, safari snorchel, BL, drobnosti... def 90 300Tdi offroad na predaj 3 uzavierky http://gibsonsg.rajce.idnes.cz/disco_stewie/mini mpi 98
|
Štv, 10.04.2014, 15:45 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Trošku oživím tému - podstatné je hi-lift správne zaťažiť
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Pon, 16.06.2014, 19:14 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Ja zase mam v prednom narazniku tie okruhle otvory-tie trubky ale este som sa zase nedokopal pozvarat ten nadstavec na hilift . Aj zemnu kotvu mam s jaklu v ktorom su diery na zabitie roxorou alebo plnej gulatiny a v strede oko na kladku ale zeby som uz aj konecne dal zabrusit tu gulatinu mal som asi nakupit tie stare sekace do permonika co uz su zaostrene hm net casu Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami
|
Pon, 16.06.2014, 22:14 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 409 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
bull4x4 píše: Caute.Mam 2 ks hiliftov.1 je original usa,2 cina.Ten us je pevnejsi a neohyna sa do luku,ale podstavu ma uchytenu o tyc zavlackou. To mi pri pokuse o zodvinutie auta velmi nepomohlo, ma to tendenciu nepodrzat hilift a auto ujde do strany. Ten cinsky som pouzil niekolkokrat a takyto problem som nemal, podstava je uchytena srobou a matkou M8.Ma ten uchyt zavlackou nejaky specialny dovod? Mozno, aby to drzalo rovno na origo plast podlozke, kopirovalo teren? Co, ale z toho, ked neviem auto udrzat vo vzduchu ani na rovnom betone? Prerobit to na pevno? Dik R Cau, mozno uz medzicasom vies aj sam, ale original Hi-Lift ma odnimatelnu zakladnu kvoli tomu, ze sa s nim da robit viac veci ako len zdvihat, napriklad pouzit ako nasobic taznej sily (navijak, vtedy sa zakladna da dat dolu) alebo s nim roztahovat otvory. Na to sa pouzivaju vymenne zakladne. vid napriklad https://www.youtube.com/watch?v=oSjugj9Hy-kHi-Lift vyrobca zakazuje pouzivat ich Hi-lift na zdvihanie celej napravy, aj kvoli uhybaniu do stran. V tomto pripade odporuca pouizit 2 zdvihaky. Prerobenie napevno tomu pomoze, ale iba troska. Dolezite je pri zdvihani auto podlozit a to min 2 kolesa z oboch stran a davat pozor na posun pri zdvihani. Samozrejme tazko sa podklada ked je auto niekde v bazine. Na pobavenie je takisto zdvihanie zadneho kolesa s iba zatiahnutou rucnou brzdou na Patrolovi (ma bubon rucnej na vystupnom hriadeli prevodovky) ako som sa kedysi davno poucil. Na zdvihanie bez pohybu pomaha zdvihat auto nie zboku ale spredu alebo zozadu, ak samozrejme si stastlivec ze mas na naraznikoch body na uchytenie hi-liftu. A samozrejme, zaklad je zabezpecit ako sa da, auto proti pohybu a ratat s tym ze sa moze zosmyknut. A samozrejme, hi-liftu sa nedotknem bez rukavic a lubrikantu na premazanie pred pouzitim. Hi-lift je skvely univerzalny nastroj nielen na zdvihanie (ja som ho pouzival ako zemnu kotvu na navijak, aj ked to hrube zachadzanie po case neprezil - ale to bola lacna cinska kopia, takze mi to bolo jedno) ale je az podivuhodne ako malo ludi s nim vie spravne a bezpecne narabat.
|
Str, 18.11.2015, 15:59 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
JOE66 píše: J... Inak nosite v aute so sebou aj tu zemnu kotvu + nahradne kluce a kg haraburd alebo len ja mam plny kufor so zbytocnostami Mno, základný vercajg (do úrovne autogénu ) vozím, ale zemnú kotvu už fakt nie. Spolieham na to, že v okruhu 50m sa nájde niečo, čo nevytiahnem zo zeme. A vozím rýľ a krompáč, a v najvačšej núdzi som ochotný ich aj použiť
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Str, 18.11.2015, 16:44 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Ja vozim aj zemnu kotvu-ale ta pozostava z jakla co ma 2x diery cez ktore v pripade zabijem do zeme dlhe sekace z permonika+ v strede jakla navarena velka matka a v nej karabinka,ze raz za cas to clovek vyuzije ked z vlastnej hluposti zapadne na mokrej podmocenej luke raz za uhorsky rok ale uz to musim tiez preriedit clovek postupne dokupuje ako napriklad sekace z bazosa + ine srandy
|
Str, 18.11.2015, 22:34 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
chce to len trochu cviku, uz som si zvykol na to, ze musim najst ten spravny uhol
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 19.11.2015, 10:46 |
|
|
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
Máte niekto na origo hi-lift-e na prídavnom nastavitelnom ramene uvedené jeho maximálne zaťaženie? prípadne v návode na obsluhu. Na činskom nie je a asi som ho preťažil hi-lift má písané 2t, no prídavné rameno to nezvláda dá sa na SK kúpiť ako háhradný diel? ideálne z origo hi-liftu ak by pasovalo
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka
|
Štv, 28.01.2016, 20:03 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|