Dnes je sobota 15. júna 2024, meniny má Vít a zajtra Blanka
Vyber offroadu alebo SUV na jazdenie mesto a teren.
Autor |
Správa |
adam221
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.08.2013, 17:43 Príspevky: 59 Bydlisko: Bratislava
|
GrandCheroke 2007 overland mal kamos, jazdil s tym hlavne cesty - spotreba na dialnici 10 - 11L spotreba v meste do 11 - 13L nafty.. Pocas dvoch rokov pouzivania menil iba oleje a filtre.. Auto malo nabehanych pri kupe 160tis km, pri predaji okolo 200tis km.. Celkovo spokojnost.. Pred predajom sa akurat zacalo ozyvat predne lozisko.. Pri kupe sme obehali viac kusov, lebo niektore boli naozaj dost znicene..
Ja som na jazdenie cesta + teren zvolil Pajero II automat 3.5V6.. S autom maximalna spokojnost, len ako pisal Pronto, treba najst zachovaly kusok, co je pri takomto aute problem...
_________________ Mitsubishi Pajero II Wagon 3.5V6
|
Sob, 03.05.2014, 11:16 |
|
|
Xjcruiser
Čumil
Registrovaný: Ned, 08.12.2013, 23:00 Príspevky: 4 Bydlisko: Žilina
|
Jagged píše: Tak toto sa mi veeelmi paci. Nemas z toho este viac fotiek. Aj zadok bol upraveny? Ako sa to sprava v terene a na ceste. Je to kamošove auto a na to, že je to liberta, tak som slušne čumel, čo to dokazovalo v Tisovci tento rok. Keď bude chvila času, prihodim nejaké video. Má Ox uzavierku vzadu, automatku v predu, pevnostak s navijakom, liftnutý a obutý na T3 Je to 3,7i automat. Kombinovaná spotreba 13L/100 Z mojho pohľadu prekvapivo dobré v teréne, ale diely sú dosť drahé a na liberty tu starších dielov moc nieje. Upravovali ho chalani z Jeepparts a peňazí išlo do toho...veľa.
_________________1998 Cherokee XJ 4,0i (4,5" rubicon) 2010 Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS (cestná leštenka) 2011 VW Passat 2,0 TDI (úsporný premiestňovač) http://www.cartech.sk, http://www.olympiasped.sk
|
Ned, 04.05.2014, 20:51 |
|
|
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
Tak ja z osobnej skusenosti takto: Jazdim X-Traila T30 r.v.2006. 2,2dCi. Motor ma sice francuzske oznacenie ale je od Nissanu. Co sa tyka toho velmi slusny. ma to 136 koni a krutak 314Nm takze postaci aj na cste aj v terene. Zatial co som skusal teren tak som neostal vysiet nikde a ani sa nikde nezahrabal (gumy Yokohama Geolandar G044). Tak isto chalani referovali ze co maju skusenosti s tymto maličkým tak je to vraj co sa tyka terenu ´´malý zázrak´´. co sa nedostatkov týka tak mi chyba jedina vec a to redukcia. ale silny motor to relativne dobre vyváži. Dalsia osobná skúsenosť: simiho Terrano II 2,7 TDi, r.v.2001 K tomuto len tolko: Na ceste trosku kolisavejsie ako X-Trail a nie je take svizne ale nejako mi to neprekážalo kedze ten pocit z jazdy je úplne iný. Auto silné v teréne myslím dosť suverénne. Výhoda oproti X-Trailu, má o dosť väčší kufor. ale čo sa týka pohodlia posádky tak myslím že porovnatelné. Ostatné čo si menoval osobná skúsenosť nie je. Akurát ked tak este Land Rover Range Rover 2,5 DSE. co sa tyka motora tak je to turbo-ropák od BMW. Nie je na pretekanie sa s Touaregmi ale dost silny aby vladal aj nieco potiahnut(spolahlivost netuším) skúšal som ho v 4-kvaltovom automate r.v.1998. auto obrovske priestranne, pohodlne na ceste a co sa tyka terenu myslim ze nebudem prehanat ked pouzijem slovo suverén. Takze záleží od tvojich preferencii. Cena atd. Co sa týka porovnania Terrana a X-Trailu tak vyhody terrana su: je vyssie=vacsi prehlad v terene(myslim aj svetla vyska podvozku), má klasicku koncepciu pohonu 4x4 teda ziadna elektronika, a má redukciu. Výhody X-Trailu: Novšie, sice menší ale silnejší a snad aj tichsí motor, menšia spotreba. Ostatné ako napr RAV4 co si spominal. Pri kúpe som uvazoval aj tymto smerom ale nasiel som obrovskú nevýhodu oproti x-trailu a to ze si nevieš sám zapnúť resp. vypnúť pohon 4x4 a uz vobec nemáš možnosť zamknúť ho čo x-trail má. potom je ešte výhodné napr. SantaFe ktoré má tiež volitelný pohon 4x4 a ten má dokonca aj možnosť 4x4L teda redukciu. Tak toľko vyčerpávajúca reakcia. Snáď ti to pomože. Prípadne ak zi niekde z košíc alebo okolia alebo vies dobehnúť tak možeš pozrieť mojho X-Traila a myslím že aj simi ti bez problémov predvedie Terranko a povieme ti čo-to k nim. len daj vediet a dohodneme. sak kludne napis abo zavolaj. 0915412804 moje číslo. poprípade ak si už kúpil tak sem hod ze co si kupil a ako si spokojny. Tak Jazdeniu zdar
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´ E.M.Remarque
|
Pon, 29.09.2014, 15:31 |
|
|
Jagged
Učeň
Registrovaný: Ned, 27.04.2014, 14:45 Príspevky: 15 Bydlisko: Poprad
|
Nehupil som zatial este nic. Peniaze bolo treba inde. No stale pozeram ze co asi.
Zatial to vyhrava asi Jeep Grand Cherokke WK 3,0 - motor vraj spolahlivy, dizajnovo sa mi paci, rozmerovo postacuje a s par upravami myslim ze v pohode zvladne aj trochu tahsi teren.
Este pokukujem po Nissane Pathfinder ale neviem ako su na tom tie motory 2,5?
Alebo LD Discovery?
|
Ned, 10.05.2015, 7:07 |
|
|
Jagged
Učeň
Registrovaný: Ned, 27.04.2014, 14:45 Príspevky: 15 Bydlisko: Poprad
|
KajsiKE píše: Tak ja z osobnej skusenosti takto: Jazdim X-Traila T30 r.v.2006. 2,2dCi. Motor ma sice francuzske oznacenie ale je od Nissanu. Co sa tyka toho velmi slusny. ma to 136 koni a krutak 314Nm takze postaci aj na cste aj v terene. Zatial co som skusal teren tak som neostal vysiet nikde a ani sa nikde nezahrabal (gumy Yokohama Geolandar G044). Tak isto chalani referovali ze co maju skusenosti s tymto maličkým tak je to vraj co sa tyka terenu ´´malý zázrak´´. co sa nedostatkov týka tak mi chyba jedina vec a to redukcia. ale silny motor to relativne dobre vyváži. Dalsia osobná skúsenosť: simiho Terrano II 2,7 TDi, r.v.2001 K tomuto len tolko: Na ceste trosku kolisavejsie ako X-Trail a nie je take svizne ale nejako mi to neprekážalo kedze ten pocit z jazdy je úplne iný. Auto silné v teréne myslím dosť suverénne. Výhoda oproti X-Trailu, má o dosť väčší kufor. ale čo sa týka pohodlia posádky tak myslím že porovnatelné. Ostatné čo si menoval osobná skúsenosť nie je. Akurát ked tak este Land Rover Range Rover 2,5 DSE. co sa tyka motora tak je to turbo-ropák od BMW. Nie je na pretekanie sa s Touaregmi ale dost silny aby vladal aj nieco potiahnut(spolahlivost netuším) skúšal som ho v 4-kvaltovom automate r.v.1998. auto obrovske priestranne, pohodlne na ceste a co sa tyka terenu myslim ze nebudem prehanat ked pouzijem slovo suverén. Takze záleží od tvojich preferencii. Cena atd. Co sa týka porovnania Terrana a X-Trailu tak vyhody terrana su: je vyssie=vacsi prehlad v terene(myslim aj svetla vyska podvozku), má klasicku koncepciu pohonu 4x4 teda ziadna elektronika, a má redukciu. Výhody X-Trailu: Novšie, sice menší ale silnejší a snad aj tichsí motor, menšia spotreba. Ostatné ako napr RAV4 co si spominal. Pri kúpe som uvazoval aj tymto smerom ale nasiel som obrovskú nevýhodu oproti x-trailu a to ze si nevieš sám zapnúť resp. vypnúť pohon 4x4 a uz vobec nemáš možnosť zamknúť ho čo x-trail má. potom je ešte výhodné napr. SantaFe ktoré má tiež volitelný pohon 4x4 a ten má dokonca aj možnosť 4x4L teda redukciu. Tak toľko vyčerpávajúca reakcia. Snáď ti to pomože. Prípadne ak zi niekde z košíc alebo okolia alebo vies dobehnúť tak možeš pozrieť mojho X-Traila a myslím že aj simi ti bez problémov predvedie Terranko a povieme ti čo-to k nim. len daj vediet a dohodneme. sak kludne napis abo zavolaj. 0915412804 moje číslo. poprípade ak si už kúpil tak sem hod ze co si kupil a ako si spokojny. Tak Jazdeniu zdar Budiky v strede ti nevadia? Ja som v tom sedel len kratko ale nevedel som si na to zvyknut. Som z PP ale ak by som mal cestu do KE tak sa ozvem. Dik.
|
Ned, 10.05.2015, 7:09 |
|
|
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
Jagged píše: Nehupil som zatial este nic. Peniaze bolo treba inde. No stale pozeram ze co asi.
Zatial to vyhrava asi Jeep Grand Cherokke WK 3,0 - motor vraj spolahlivy, dizajnovo sa mi paci, rozmerovo postacuje a s par upravami myslim ze v pohode zvladne aj trochu tahsi teren.
Este pokukujem po Nissane Pathfinder ale neviem ako su na tom tie motory 2,5?
Alebo LD Discovery? Pocuj a ten cherokee planujes s automatom? Lebo ten trojliter a este k tomu automat je najhorsia kombinacia co mozes v jeepe dostat. Kamarat to ma je to katastrofa. Motor sice huci ale moc nejde...zerie to ako tank a efekt ziadny...to uz radsej tu V8. Ale tieto WKcka co ja viem? To ti uz nie je ten cherokee co byval. Ani druhu paku ani nijaky gombik na uzavierku tsm nemas... Co sa tyka pathfindra tak 2,5 turboropak neni nic moc...ako neni to cista katastrofa ale ten motor nie je taky drziak ako napr. 2,7 td co davali do terrana.podla mna ked uz tak z tychto troch by som siel do anglicana...
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´ E.M.Remarque
|
Ned, 10.05.2015, 10:09 |
|
|
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
Jagged píše: KajsiKE píše: Tak ja z osobnej skusenosti takto: Jazdim X-Traila T30 r.v.2006. 2,2dCi. Motor ma sice francuzske oznacenie ale je od Nissanu. Co sa tyka toho velmi slusny. ma to 136 koni a krutak 314Nm takze postaci aj na cste aj v terene. Zatial co som skusal teren tak som neostal vysiet nikde a ani sa nikde nezahrabal (gumy Yokohama Geolandar G044). Tak isto chalani referovali ze co maju skusenosti s tymto maličkým tak je to vraj co sa tyka terenu ´´malý zázrak´´. co sa nedostatkov týka tak mi chyba jedina vec a to redukcia. ale silny motor to relativne dobre vyváži. Dalsia osobná skúsenosť: simiho Terrano II 2,7 TDi, r.v.2001 K tomuto len tolko: Na ceste trosku kolisavejsie ako X-Trail a nie je take svizne ale nejako mi to neprekážalo kedze ten pocit z jazdy je úplne iný. Auto silné v teréne myslím dosť suverénne. Výhoda oproti X-Trailu, má o dosť väčší kufor. ale čo sa týka pohodlia posádky tak myslím že porovnatelné. Ostatné čo si menoval osobná skúsenosť nie je. Akurát ked tak este Land Rover Range Rover 2,5 DSE. co sa tyka motora tak je to turbo-ropák od BMW. Nie je na pretekanie sa s Touaregmi ale dost silny aby vladal aj nieco potiahnut(spolahlivost netuším) skúšal som ho v 4-kvaltovom automate r.v.1998. auto obrovske priestranne, pohodlne na ceste a co sa tyka terenu myslim ze nebudem prehanat ked pouzijem slovo suverén. Takze záleží od tvojich preferencii. Cena atd. Co sa týka porovnania Terrana a X-Trailu tak vyhody terrana su: je vyssie=vacsi prehlad v terene(myslim aj svetla vyska podvozku), má klasicku koncepciu pohonu 4x4 teda ziadna elektronika, a má redukciu. Výhody X-Trailu: Novšie, sice menší ale silnejší a snad aj tichsí motor, menšia spotreba. Ostatné ako napr RAV4 co si spominal. Pri kúpe som uvazoval aj tymto smerom ale nasiel som obrovskú nevýhodu oproti x-trailu a to ze si nevieš sám zapnúť resp. vypnúť pohon 4x4 a uz vobec nemáš možnosť zamknúť ho čo x-trail má. potom je ešte výhodné napr. SantaFe ktoré má tiež volitelný pohon 4x4 a ten má dokonca aj možnosť 4x4L teda redukciu. Tak toľko vyčerpávajúca reakcia. Snáď ti to pomože. Prípadne ak zi niekde z košíc alebo okolia alebo vies dobehnúť tak možeš pozrieť mojho X-Traila a myslím že aj simi ti bez problémov predvedie Terranko a povieme ti čo-to k nim. len daj vediet a dohodneme. sak kludne napis abo zavolaj. 0915412804 moje číslo. poprípade ak si už kúpil tak sem hod ze co si kupil a ako si spokojny. Tak Jazdeniu zdar Budiky v strede ti nevadia? Ja som v tom sedel len kratko ale nevedel som si na to zvyknut. Som z PP ale ak by som mal cestu do KE tak sa ozvem. Dik. No praveze budiky v strede velmi silno ocenujem...by si sa divil keby si na tom chvilu jazdil a potom sadnes do auta s "klasickym" usporiadanim je to super vec...
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´ E.M.Remarque
|
Ned, 10.05.2015, 10:11 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Kajsi,tie prispevky si po sebe aj citas?To ta tak bavi vsetko citovat?Ved vyber to podstatne z predchadzajuceho prispevku a dopis
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 10.05.2015, 22:01 |
|
|
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
Mas pravdu. Sory ale tieto boli cez mobil takze len velmi narychlo...
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´ E.M.Remarque
|
Ned, 10.05.2015, 22:35 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
KajsiKE píše: Pocuj a ten cherokee planujes s automatom? Lebo ten trojliter a este k tomu automat je najhorsia kombinacia co mozes v jeepe dostat. Kamarat to ma je to katastrofa. Motor sice huci ale moc nejde...zerie to ako tank a efekt ziadny...to uz radsej tu V8. Ale tieto WKcka co ja viem? To ti uz nie je ten cherokee co byval. Ani druhu paku ani nijaky gombik na uzavierku tsm nemas... Co sa tyka pathfindra tak 2,5 turboropak neni nic moc...ako neni to cista katastrofa ale ten motor nie je taky drziak ako napr. 2,7 td co davali do terrana.podla mna ked uz tak z tychto troch by som siel do anglicana...
Kajsi a o tom Grande to si kde počul takýto blud? Nepletieš si to náhodou zo starou 3.1 čo boal vo WJ? Lebo motor 3.0 V6 vo WH je Mercedes OM642 a ten je celkom podarený. Má síce nejaké svoje muchy ale to majú dnes všetky motory. Ale že by bol vyložene zlý, to ani omylom. A "ide" teda veľmi slušne. Aj spotreba sa dá udržať v mierkach 9-12 litrov. A prevodovka W5J400 (NAG1) je takisto držiak, ktorý sa montuje do kadečoho už x rokov. Áno, je citlivá na elektroniku, ale u tohoto auta sa tak nejak nepredpokladá, že bude po okienka vo vode. Kecy o druhej páke a gombíku by som nechal tak, evidentne si to auto nevidel ani len z diaľky. Existujú aj 2WD verzie, aj verzie bez redukcie, ALE ANI JEDNA Z NICH nepoužíva 3.0 diesel. Aspoň teda nie v EU. Takže neboj sa, redukcia tam je a to plnohodnotná s pomerom 2,72:1, pri redukcii sa automaticky zamyká aj stredový diferenciál a vypína sa ESP a ABS. Dokonca to má aj elektronicky riadené uzávierky náprav (a sú to naozaj uzávierky diferenciálov, žiadne BLFS a podobné blbosti ) Takže za mňa, pokiaľ by som potreboval pohodlné SUV s dieselom a automatom tak WH 3.0CRD kľudne
|
Pon, 11.05.2015, 9:39 |
|
|
KajsiKE
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 11.06.2013, 14:11 Príspevky: 109 Bydlisko: Košice
|
No to ano...ale ja som nespominal diesel ale benzin V6 a moze byt ze sa rozchazame v nazore preto lebo tento co som spominal je USA dovoz cize asi v tom je rozdiel. Ten motor som nevravel ze je zly len v kombinacii s A5 prevodovkou je to nic moc. Diesel by som bral bez problemov.
_________________Nissan X-TRAIL ,,Rozhodol som sa, že budem žiť večne a zomriem len v prípade, že by mi to nevyšlo.´´ E.M.Remarque
|
Pon, 11.05.2015, 9:50 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
Trojliter je vo wk len diesel
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 11.05.2015, 11:04 |
|
|
Jagged
Učeň
Registrovaný: Ned, 27.04.2014, 14:45 Príspevky: 15 Bydlisko: Poprad
|
palo-cherokee píše: Takže za mňa, pokiaľ by som potreboval pohodlné SUV s dieselom a automatom tak WH 3.0CRD kľudne Radsej ten trojliter dizel alebo 4,7 benzin+plyn. Hlavne co sa tyka spolahlivosti a spotreby. Pripadne co ine okolo 10000€ ak nie WH?
|
Pon, 11.05.2015, 12:23 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Toyota LC 100 4.2 nafta by nebola zla volba
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 11.05.2015, 15:59 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
KajsiKE píše: No to ano...ale ja som nespominal diesel ale benzin V6 a moze byt ze sa rozchazame v nazore preto lebo tento co som spominal je USA dovoz cize asi v tom je rozdiel. Ten motor som nevravel ze je zly len v kombinacii s A5 prevodovkou je to nic moc. Diesel by som bral bez problemov. jediny benzin V6 vo WK je 3,7 (co je vlastne 4,7 bez 2 valcov) WK 3,7 V6 sa v USA predava za cenu fabie a vacsinou sa to predavalo ako laredo (najzakladnejsia mozna vybava, "socka v hadru") takze za tie prachy preco nie. To auto je s tym take, povedzme ze....normalne pouzitelne. Jazdit sa s tym da uplne normalne, ale nie je to ziadny trhac asfaltu. A ano, tato motorizacia sa standardne vyrabala BEZ redukcie a tym padom bez uzavierky medzinapravoveho diferaku. Ale ta prevodovka (pokial je v poriadku ) je k tomu celkom v pohode.
|
Pon, 11.05.2015, 16:13 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|