Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nechcem sa hadat, sam som na predvadzacke Mercedesu dostal auto s technickou chybou, kvoli ktorej som sa skoro zabil. Ale to co opisuje Fajer rozhodne nie je to, ako by sa Gcko (pokynm teda bola naozaj vsetka elektronika vypnuta) malo spravat. Nechcem rypat, ale aj to, co Fajer napisal, ze najprv vsetko vypol a potom zaradil redukciu je hlupost, na tychto novych Gckach najprv treba mat zaradenu redukciu a az potom sa da vsetko vypnut zapnutim strednej uzavierky (ale zase ja si tiez vsetko, ako som presne nieco robil po x-mesiacoch alebo rokoch nepamatam). 
					
						 _________________ 463.228 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 10:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Janciak 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ot trosku ale dufam ze ma majitel vlakna nezie    Rad by som vediet kde sa konaju taketo predvadzacie jazdy    bo tu v okoli som o niecom takom nepocul  
					
						 _________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 12:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RatPick 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 04.11.2014, 16:20 Príspevky: 193
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Som z BA, ale nehovorim ze by sme nemohli nieco podniknut mimo ba, mozno by sa ku mne aj niekto z BA pridal    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 13:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Luky píše: Nechcem sa hadat, sam som na predvadzacke Mercedesu dostal auto s technickou chybou, kvoli ktorej som sa skoro zabil. Ale to co opisuje Fajer rozhodne nie je to, ako by sa Gcko (pokynm teda bola naozaj vsetka elektronika vypnuta) malo spravat. Nechcem rypat, ale aj to, co Fajer napisal, ze najprv vsetko vypol a potom zaradil redukciu je hlupost, na tychto novych Gckach najprv treba mat zaradenu redukciu a az potom sa da vsetko vypnut zapnutim strednej uzavierky (ale zase ja si tiez vsetko, ako som presne nieco robil po x-mesiacoch alebo rokoch nepamatam). no panacku ja som teda zrovna vyznavac Gciek neni.. ale pokial viem tak to inak ani neslo.. dokonca to bolo s postupnostou redukcia/zadna/predna/stred. uzavierka.  
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 13:48 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kazdopadne, bud si to mal zle postlacane, alebo to auto malo nejaku technicku poruchu. Aby sa Gcko v dobrom technickom stave a pri standartnom pouzivani, v stiuacii, ktoru si opisal, spravalo tak, ako si opisal, nie je mozne. 
					
						 _________________ 463.228 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 21:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						To je uz jedno ,ze ako to mal zapnute      ja napriklad mam rad mercedesy a aj par som ich mal -sice nie G ale pri jazde ma tie G-cka neako nenadchli -jedine raz ma jeden nadchol a ani nie tak G ako ten klasicky motor co v nom bol 500benzinova-tu by som mohol v patrole      Ale niekedy dobre padne ist sa povozit na ich predvadzaci den s hviezdou      alebo zobrat predvadzacku na vikend     
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 22:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						RatPick  dufam ze tvoje X5 nema take iste tlacitka ako Gcko, ktore sa daju zmatocne postlacat, a nasledne sposobuju nemoznost ovladania vozidla dliatvojegopriania. TO LUKY: dostalo sa nam tej dovery a MotorCar nam dal do ruk aj "speci" Mb G pre vojsko. Tusim nieco od STRAZANa O tom ako to skoncilo v prvej mlake ti nebudem pisat.. bolo tam dost svedkov na to aby som sa k tomu znizoval a dotahoval sa o fajnovostiach MB G.  Kazdopadne nasledny servis daneho Gcka bol po  ukonceni vycisleny na nieco cez 10tis. e bez DPH..    coz by mohlo byt dostatocne varovanie pre kazde podobne tazke cestne off auto.  
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 22:06 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Bud to musela byt velmi velka mlaka (za posledneho pol roka mi presli cez ruky 3 vojenske Gcka, dalsie 3 vojenske Gcka maju kolegovia a pokym viem, vsetky RJ su v oprierke medzi sedackami, takze ziadna nie je nizsie, ako meter nad zemou) alebo opat chyba sofera alebo techniky.
  K cene za opravu iba tolko, ze ked napriklad nemecka alebo danska armada nakupuje Gcka za 30.000 euro a slovenska trebars aj za 80.000 euro, tak tomu asi zodpovedaju aj faktury za servis... 
					
						 _________________ 463.228 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.01.2015, 23:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Luky zasierame vlakno chalana s X5kou (latentneho offroudaka) kludne nech nas prenesie admin mimo jeho temu. Gcko malo po "neprimeranom zatazeni" poskodenie naprav a medzidiffu .  Inak tu skarpu som osobne za podstatne horsich podmienok a v horsom stave presiel samurajom. Auta ako y60/y61 ci LCcky to chodilo tade hravo na ATckach. 
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 25.01.2015, 0:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luky 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 OK, koncime, prosim admina, nech to presunie niekam do G sekcie a zadavatelovi temy sa ospravedlnujem. 
					
						 _________________ 463.228 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 25.01.2015, 8:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: dokonca to bolo s postupnostou redukcia/zadna/predna/stred. uzavierka. to je divné, ja čo som mal G, tak sa uzavierky dali zapínať len v poradí medzináprava, zadná a predná. Inak to nešlo. Bola to civilná verzia r.v 1998. foto je ilustračné, mal som starší typ interiéru   
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 25.01.2015, 12:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Lubox 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 14.07.2013, 11:33 Príspevky: 144 Bydlisko: Považská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 X5 som aj ja pokukoval ako zdvihnúť, no ma veľmi zložité ramena.  Na phersonoch to dezdvihnes veru. Jedine dvihnut na zdvihak, flexu, odrezať všetko odspodu a napasovat nápravy jeep ZJ/WJ pripadne z patrola.... 
					
						_________________Aktual a už nafurt   ! ->  Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8,2” , BF Goodrich AT - expedition specialEX: Š105L, BMW:324d,318is,320i,335i,530dT Indi.,JGCHZJ4.0 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.01.2015, 0:29 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ano torms je to tak.. redukcia/stred/zadok/predok 
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.01.2015, 0:45 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Luky píše: ... pokym viem, vsetky RJ su v oprierke medzi sedackami, takze ziadna nie je nizsie, ako meter nad zemou)  nie nie su. Motorova je pod kapotou vedla prmarnych  bateriek zavreta v kastliku. V oprierke je zalozna (tretia) baterka, dalsia riadiacka, cast poistiek, OBD zasuvka, relatka..... Riadiacka prevodovky je dole pod panelom pri volici automatu, tam tiez su dalsie poistky a relatka. Luky píše: K cene za opravu iba tolko, ze ked napriklad nemecka alebo danska armada nakupuje Gcka za 30.000 euro a slovenska trebars aj za 80.000 euro, tak tomu asi zodpovedaju aj faktury za servis... ano to je pravda. A potom tiez ked prislusenstvo montuje jedna "odborna" firma a ta elektrika vyzera jak z bangladesa. Napriklad 12V navijak na primarne 24V aute zapojeny medzi 2 baterky tak, ze za urcitych okolnosti ide do skratu a podobne  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.01.2015, 11:10 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fajer 
				Proviantak 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: ano to je pravda. A potom tiez ked prislusenstvo montuje jedna "odborna" firma a ta elektrika vyzera jak z bangladesa. Napriklad 12V navijak na primarne 24V aute zapojeny medzi 2 baterky tak, ze za urcitych okolnosti ide do skratu a podobne anoano.. toto si pamatam... elektrika bol uplny paskvil, to Gcko malo winch tusim aj front aj rear. ale ani jeden nesiel. Mozno ani nie tak od autora uprav ako o autora naslednych odbornych servisov..  predpokladam ze strazan to ma zvladnute .  
					
						 _________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova, 
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.01.2015, 20:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |