Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 22.12.2024, 3:19
Dnes je nedela 22. decembra 2024, meniny má Adela a zajtra Nadežda




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Tuareg v teréne 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.10.2009, 1:36
Príspevky: 161
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
tema tuareg v terene :D co sa s tymto forom deje :D

1. nema na to podvozok. podvozok turka je super do mesta a na lesnu cestu maximalne

2. pozri na turek klub jake robia stretnutia.. jazdia na motokroskach (blato), nie offroad (teren, les, baziny....)

3. mas turka? ak ano vies co stoji oprava drobnosti (oleje, filtre a iny spotrebny material).. skus si zistit co stoja diely podvozku a elektronika

4. SUV - sport utility vehicle / suburban utility vehicle ... sportove uzitkove vozidlo...nie je OFFROAD


ale ak mas cas a love na prestavbu... smelo do toho... kazdy si rad pozrie nejakeho blazna v terene :))

_________________
Dodge Ram 1500 5,7HEMI
xx-radka

EX Jeep Grand Cherokee 3,1td


Uto, 03.03.2015, 0:59
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 22.10.2014, 10:44
Príspevky: 54
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
čaute

pozri si artikel "Bahnenie okolo Bratislavy", chodí tam RatPick s X5, možno ti poradí ako zvládne terén v porovnaní s ostatnými.

viewtopic.php?f=15&p=291616#p291616

_________________
Disco ´97. 300tdi
www.profimotor.sk


Uto, 03.03.2015, 13:44
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 11.02.2015, 18:26
Príspevky: 22
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Odpoveď s citáciou
Dobre páni len ste ma utvrdily v tom že taketo autá nepatria do terénu :smt152


Uto, 03.03.2015, 21:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51
Príspevky: 790
Bydlisko: Preßburg
Odpoveď s citáciou
offDiss ti to napísal absolútne výstižne :smt023

_________________
MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA
Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS


Str, 04.03.2015, 13:08
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 351
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Okrem už tu spomínaných nemožností porovnať neporovnateľné je tu ešte jedna závažná vec a tým je konštrukcia. Žiadna bezrámová konštrukcia a môže byť všelijakými spôsobmi vystužená, sa nemôže porovnávať s rámovou. Po dlhšom používaní v teréne sa každá bezrámová konštrukcia a tobôž ešte upravená sa skrúti, začne vŕzgať a škrípať so všetkými dôsledkami, čo skrútnutie karosérie prináša. Sravnenie nevozmožno.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Str, 04.03.2015, 17:26
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22
Príspevky: 319
Bydlisko: Šemša-KS
Odpoveď s citáciou
[quote="JohnnyPajero"]offDiss ti to napísal absolútne výstižne :smt023[/qu :smt121 skôr napísala :)

_________________
ARO M461-motor Zetor 5211
JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"


Str, 04.03.2015, 17:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Každé auto sa da použiť do terenu. Ak mas dosť peňazí a chceš neni problem.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Str, 04.03.2015, 18:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18
Príspevky: 2731
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Medvedev píše:
Každé auto sa da použiť do terenu.


Urcite sa da kazde,tak ako aj kazda huba je jedla,niektore sice len raz,ale da sa. :-D :-D :-D :-D :-D

_________________
_________________________________________________________
Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. :D

Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4

Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l


Str, 04.03.2015, 20:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ide o peniaze. O nic ine. A ešte o zdravi rozum :D

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Str, 04.03.2015, 20:33
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.01.2015, 13:48
Príspevky: 76
Bydlisko: svk zahorie
Odpoveď s citáciou
no môj názor je ...
ak môže chalan s X5 behať bežný terén... prečo nie tuareg...
len to máš také vozenie ... pri väčšej off prekážke zastavíš a budeš pozerať na ostatných
ale prečo nie ... myslím že tuareg dá toho viac ako X5..
a také klasiky "mechanické" tam nemá čo pi..vať do toho či ideš cesta necesta
presne ako bolo povedané... je to o peniazoch ktoré si budú pýtať následky


Štv, 05.03.2015, 15:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Máme vo firme Touarega, takže viem čo obnášajú opravy. Na môj vkus moc ťažké na žalúdok ( a peňaženku ). Len pre zaujímavosť: malý ťukanec so srnkou ( veselo si odskákala do lesa), prasknutý nárazník ( lebo je to laminát ) a prasknuté sklo svetlometu. Oprava 2400 €. Našťastie sa to riešilo havarijným poistením.

Pre porovnanie: na Pajere by som mal len trochu vyleštený nárazník od jej kožuchu... 8-)

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 05.03.2015, 15:28
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49
Príspevky: 521
Bydlisko: Kežmarok
Odpoveď s citáciou
Martin, ja som mal možnosť jazdiť ťažší terén na Tuaregu v DE. Bol služobný, môj šéf ho používal do lesa a na zakrmovanie od prvého dňa. Mimo povinných prehliadok nebol neplánovane v servise až do nejakých 300000 km. Prasknuté nárazníky sa neopravovali, nemalo zmysel. Prehliadky neboli lacné, ale podvozok vydržal do konca, aj keď na konci už bolo počuť aj trhlinu na ceste. Tým som chcel povedať že s Tuaregom do terénu jednoznačne áno - ak je služobný. Doma by som ho nechcel ani zadarmo.

_________________
Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!

Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla

Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,


Štv, 05.03.2015, 17:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: