Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ano to by bolo najlepsie dat tam motor ktory pasuje origo na prevodovku aby som nemal problem s tou prirubou ... len potom pripojit pridavnu alebo neviem tie kardane poskracovat a popredlzovat ... nerobil som nic take zatial... a zas ta elektrika .. a ten motor pajera no ...neviem ake suak by bol 2,5TD tak to by aj vela zral kedze su stavane aj do terenu ... 
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tibik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2353 Bydlisko: Banská Štiavnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						   každý motor čo tam dáš či taký alebo onaký ked je v osobaku má o cca polovicu menšiu realnu spotrebu oproti tomu kolko ti bude brať pri aute 4X4 s 3 diferakma .  A je hujovina davať tam slabší a ešte dopasovavať k prevodovke , riešenie a najjednoduchšie je to Pajerko   alebo jeepka komplet aj s prevodovkov + redukčkov. PS: ale každopadne je to len na tebe. A inak kamarat mal Teranko 2,7tdi a predal ho a kupil grand vitaru 2dtd alebo ako sa to nazíva ten motor, no po cca. pol r. ju predala kupil nazat teranko - spotreba na gitare bola taka ista ako na teranku  a výkon o dosť slabší (jeho slová)  
					
						 _________________ Ex.  XJ. 2,5td  1998.  WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td  2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006.  Prejdem kade chcem - skoro všade ! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 12:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No to pajero    su dost drahe co som tak zbezne pozeral .... co by ste na to povedali ... motor pff neviem dajme tomu 2,3 ford sierra ... prevodovka lada niva a pridavna tiez lada niva ? kedze niva ma pripojitelny predok plus redukciu ... ??  
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 15:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Od 550 do 800 sa da kupit pohnite pajero alebo anglicak . Ze hladaj     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 15:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan FI 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Veľa špekuluješ a ešte aj nesprávnym smerom. Niva je podstatne slabšie dimenzovaná ako M 461. Jak chlapci písali, kúpiť zhnité s dobrou mechanikou a ešte sa ti dačo vráti z drobností čo popredáš.  Inak to budeš látať a nakoniec predáš, alebo prerobíš jak treba. 
					
						 _________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
  Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla 
  Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 16:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Martin963 píše: ? kedze niva ma pripojitelny predok plus redukciu ... ?? Niva má trvalý predok aj zadok  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 17:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Neviem uvidim co sa este pritrafi ... Niva nie ona ma pripojitelny predok a k tomu redukciu ... mal som ju cca 2 roky .. kazdy pise ze uzavierka a redukcia funguje v inzeratoch lenze niva nema uzavierku len pripojitelny predok a redukciu .. 
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 17:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 [quote=] Niva nie ona ma pripojitelny predok a k tomu redukciu ... mal som ju cca 2 roky  ..[/quote]
  Naozaj si ju mal ?? 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 18:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ano zelenu ... no jedna paka sla na normalnu prevodovku a dole mala dva male packy ak si ich dal k sebe tak redukcia aj predok bol zapnuty.... sice ano jedna paka mala 3 polohy prva vypnuta druha neviem nezistil som to do dnes a tretia poloha zapnuta 
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 19:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ak sa mylim tak sorry ale aspj na viem ze tak to bolo 
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.02.2016, 19:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bahno 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mne sa zda,ze niva ma trvaly 4x4 plus uzavierku medzidifu.Ale niesom si isty. Na Mku budes mat asi najjednoduhsie dat motor z paja aj s prevodovkou.Tiez to tak mam.Ak to chces dat na origo prevodovku,tak zhanaj radsej vecsi motor a moze byt aj bez turba,aby tahal v malych tockach.Lebo aj ta jednotka v Mke je v terene rychla.Tam by ti viac sedel motor za dakej avie,ci zetora,ak to chces do hory.Na cestu a do tazsieho terenu je aj ten pajero 2.5td nie bohvieco.Zhruba ako ten origo benzin....len spotreba polovicna    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 20.02.2016, 19:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sim111 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 03.12.2015, 20:52 Príspevky: 196
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ano niva je stála štvorkolka. Jedna páka je redukcia a druhá je uzávierka. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 20.02.2016, 20:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Rozmyslal som aj nad tou aviou ale ta je uz asi moc tazka ... motor z paja uvazujem nad tym prave ale ta cena    600€ komplet motor prevodovka... 2,5TD ja to chcem hlavne do hory popripade na jazdenie zatial lahky teren a hlavne kvoli spotrebe lebo ten co tam mam teraz aracky origo motor 2,5 bendzin spotrebu radsej ani nepocitam ani sa to ani neda .. proste zozere vsetko aj travu kolo cesty ... ale ved ak som mal nivu a zapol som vsetko tak stale mi tahali len 2 kolesa jedno zadne jedno predne tak potom ako uzavierka prosim vysvetlite mi to podrobne dakujem. A este kolko ta vysla ta prestavba v emke komplec cca ?  
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 20.02.2016, 23:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Peter 69 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.10.2010, 18:04 Príspevky: 204 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Uzávierka diferenciálu nápravy nie je to isté ako uzávierka medzinápravového diferciálu      
					
						 _________________ Gaz 69 so srdcom z Medveďa . 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 21.02.2016, 8:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin963 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 170 Bydlisko: Široke 222
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Aha a vysvetli mi to niekto ? :O    
					
						_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,  V plane vymena motora   
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 21.02.2016, 13:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |