Dnes je sobota 28. septembra 2024, meniny má Václav a zajtra Michal, Michaela
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
dado píše: Andrej píše: No kolo treba dať dole aby si vedel vysunúť poloos z ložiska A pojde to C potom pekne von, alebo je to nasposob "segerky" ?
Fu toto neviem skus Diesela ten to už absolvoval. Ale mam dojem že ano, ináč by ten c klip nemal ako držať na poloosi
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 15.06.2007, 14:59 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Když chceš vyndat "céčko" tak po vyndání středovýho kolíku musíš zatlačit poloosu dovniř a pak samo vypadne. Kolo bude muset dolů,zvlášť,máš-li kotouče.Pak i třmeny a kotouč. U bubnů to možná pude s nima ale stejně si myslím,že budou muset dolů aby se neopřely o štíty.
S tím oříškem nevím,co máte za problém.1/4" dvanáctihran na to přesně pasuje,pokud to někdo nedojebal před tím. 1/4" = 6.35mm,tak je divný,že ořech se protáčel ale 6,5mm ořech si musel narážet.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 15.06.2007, 15:03 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ten 1,4" 12 - hran pochadza tiez z činskej goly - asi dojebali oznacenie. Ta skrutka bola ako nova hlava nestrhana.
Myslis zatlacit poloosu dovnutra, smer od kolesa k diferencialu ? Ono ich tam asi este drzis to vybranie v ozubenych kolesach na tisichrane poloosi.
|
Pia, 15.06.2007, 15:11 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
tak jak píše harley. len vyrať osku satelitov...dole brzdiče a disky a poloos pôjde zatlačiť dnu presne o potrebnú vzdialenosť aby sa dal c klip vytlačiť.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 15.06.2007, 16:08 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ložisko a gufero su vymenene. Gufero uz niekto vymienal bolo uplne ine nejake Made in Slovakia, bolo cele gumene.(tym nemyslim, ze nase su zle, len niekto setril na nespravnom mieste) Tieklo zo spodu medzi napravnicou a guferom bolo vymacknute. Lozisko uz malo tiez za sebou tych 140 000 km. Ale ta svina lozisko nechcelo ist ani za boha von. Znicil som 2 vytahovaky. Az vytahovak zo zavitom M14 a pripravok na vytiahnutie zvarany z 8 a 5 mm profilov to dokazal. (vyrabal som ho 4 hodiny ) Zalozit nove nebol problem.
Akurat som maturoval nad spatnym vlozenim satelitov. (jedno zadne koleso som mal pevne na asfalte) Ale nakoniec som si pootocil polosi, zub proti medzere a napokon zapadli.
Dnes mi zostava vyriesit zatku nalievaceho otvoru. Rozmyslam ze tam zvnutra navarim tenku maticu skrutka z tesnenim bude sluzit ako uzaver. Len neviem ci sa tam ta matica vojde.
Dat veko difu do striebornej farby ? Alebo to bude velmi klat oci.
|
Uto, 19.06.2007, 14:55 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
dado píše: Dat veko difu do striebornej farby ? Alebo to bude velmi klat oci.
Tak gratulácia Dado.
Ja mam veko červené predné aj zadné
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 19.06.2007, 15:28 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Na to farbenie podvozku mám taký názor...keď už ísť do farby(iná ako čierna) tak to musí byť vykonané perfektne(pieskovanie...komaxit a pod.)...inak jedine čierna polomat. Ale proti gustu žiaden dišputát.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 19.06.2007, 17:13 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Já se na lakování podvozku vyžívám . Taky upřednostňuju opískovat díl a pak do komaxitu ale někdy to nejde a nebo jen pro zatím to dělám jen barvou,většinou Hamerite.Má podobnej plastovej vzhled komaxitu.
Víka difu mám stříbrný ale až na ně dojde řada,dám je zase nachromovat a pod bezbarvej komaxit,jako jsem to měl na Cherokee, a nerezový šrouby.Zatím jsou jen v barvě,abych je nemusel dávat zpět ohyzdný,při výměně oleje.
Matnej/polomatnej komaxit je hezkej novej ale zadržuje špínu a časem už není takovej sametovej a černej ale šedne.To je vlastnost všech matnejch barev.Škoda,taky se mi líbí ale na autě se udržet hezkej nedá.Proto dávám jen lesk.Kterej se dá lehce oplachnout.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Str, 20.06.2007, 9:10 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Budu strieborne, paci sa mi to. Akurat mam problem z nalakovanim zvysnych casti na naprave. Uz ich lakujem kazdy rok, najprv to bola obycajna leskla syntetika, potom to bola syntetika+asfaltovo - kaučuková zmes (vynikajucu odolava hrdzi, dlchsie trochu schne, ale je to nakoniec velmi tvrde a pevne) Posledna kombinacia je po naneseni krasna leskla a diel vyzera fakt ako novy. Dokonca ma vodoodpudivy povrch. Tvoria sa gulicky a nevznikaju take skarede mapy po kvapkach. Bohuzial po pouziti hocijakeho cistiaceho prostriedku to behom 8 - 10 mesiacov strati lesk.
|
Str, 20.06.2007, 9:41 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Já sem už pěkně "vyškolenej" s různejch "zázračnejch" mycích prostředků. Hlavně na motorce jsem se několikrát spálil a nebo jsem viděl u jinejch,co takový mytivo dokáže. Komaxit a nebo přírodní leštěnej hliník je na to háklivej.
Já už jen a zásadně(!) meju jen JARem a je-li mastnota,tak zase jen a zásadně ARVA,neekologická(eco-nemeje). Nenarušuje to ani lak a dokonale to meje a ikdyž to po blbým zpláchnutí někde zůstane,tak neudělá fleky.
S autem je občas potíž,že v některých myčkách maj různý saponáty a nebo vosky a ty na komaxitu můžou nechat fleky,který jdou velice blbě rozleštit.
Kdysi jsem na Cherokee měl rámy a nášlapy.Dal jsem je do matnýho komaxitu a po zimě jsem je nechával přelakovávat lesklým. Vadilo mi,jak jsou flekatý,jak po uschlým mlíku a taky už nebyly ty krásně sametově černý.S lesklým už problém nebyl.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Str, 20.06.2007, 9:50 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Harley píše: Já sem už pěkně "vyškolenej" s různejch "zázračnejch" mycích prostředků. Hlavně na motorce jsem se několikrát spálil a nebo jsem viděl u jinejch,co takový mytivo dokáže. Komaxit a nebo přírodní leštěnej hliník je na to háklivej. Já už jen a zásadně(!) meju jen JARem a je-li mastnota,tak zase jen a zásadně ARVA,neekologická(eco-nemeje). Nenarušuje to ani lak a dokonale to meje a ikdyž to po blbým zpláchnutí někde zůstane,tak neudělá fleky. S autem je občas potíž,že v některých myčkách maj různý saponáty a nebo vosky a ty na komaxitu můžou nechat fleky,který jdou velice blbě rozleštit. Kdysi jsem na Cherokee měl rámy a nášlapy.Dal jsem je do matnýho komaxitu a po zimě jsem je nechával přelakovávat lesklým. Vadilo mi,jak jsou flekatý,jak po uschlým mlíku a taky už nebyly ty krásně sametově černý.S lesklým už problém nebyl.
No pekne kto by to povedal že jar bude to naj
Inač ja vyskušal na štartery ked ho potreboval od bordelizovať ked štrajkoval tak ARABE, čistič motorov.
Ešte ma čaká spraviť aj druhý čo mám náhradný, ten už skusime nejako aj povrchovo upraviť, zrejme to bude osvedčená klasika z modelov farby PPG
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 20.06.2007, 10:05 |
|
|
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
|
ako Harley pise. ARWA je to naj. motor to vylesti jak nic a co je hlavne aj ten najsamzaschnuty sajrajt ide krasne dole
_________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme
|
Str, 20.06.2007, 11:35 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Ja mám zase dobrú skúsenosť s Technosolou-je to spray a super tro odmastňuje a nepoškodzuje lak ani farbu-akurát je drahý Inak otázka na Dada-máš v náprave aj samosvor??? Mne sa totiž rozsypal a dnes aom si bol u Palo-Cheero pre lamely,semeringy a C-klipy.Mám trochu strach s tej práce,ale súrne to potrebujem urobiť Ak má niekto nejaké vychytávky,tak by som prosil o radu-nechcem zakladať novú tému.Palo mi dal nejaké rady,ale predsa...Dík.
|
Str, 20.06.2007, 22:31 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: Inak otázka na Dada-máš v náprave aj samosvor??? Mne sa totiž rozsypal a dnes aom si bol u Palo-Cheero pre lamely,semeringy a C-klipy.Mám trochu strach s tej práce,ale súrne to potrebujem urobiť Ak má niekto nejaké vychytávky,tak by som prosil o radu-nechcem zakladať novú tému.Palo mi dal nejaké rady,ale predsa...Dík.
Ak nemáš v čudu ložiská tak sa neni čoho báť. Riešil som to v téme "Načatý samoser...." Nieje tam žiaden zádrhel ak niečo konkrétne chceš vedieť pýtaj sa. Hlavne si kúp 1/4" dvanásťhranné očko.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 20.06.2007, 23:35 |
|
|
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Jacko píše: ...-máš v náprave aj samosvor??? Mne sa totiž rozsypal...
Len zo zvedavosti, ako zistím že sa mi rozsypal samosvor?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 21.06.2007, 9:24 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|