Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela
Pajero sport 3.0 V6 130kW otacky
Autor |
Správa |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Murdokzc-ta skrtiaca klapka sa dava dole zo sania,rozoberie-ma viac casti-tie kanaliky sa prefuknu vzduchom a potom vycistia v pripravku na skrtiace klapky alebo v technickom benzine -ak to stihli za hodinu tak sa neako ponahlali-ak to chces urobit dokladne a potom aj poskladat -ja ju davam precistit raz za rok a je tam dost bordelu co sa usadi na stenach
|
Pia, 15.02.2013, 1:36 |
|
|
Murdokzc
Učeň
Registrovaný: Pia, 01.02.2013, 8:43 Príspevky: 51 Bydlisko: Žarnovica
|
Nechcem koli tomu zakladat novu temu tak dufam ze mi poradite tu:
Idem vymenit olej a filtre. Objednal som filtre podla typu a motora u jedneho znameho. Okrem vzduchu nesedel ani jeden.. palivo ma mate jeden privod a dva vyvody.. a ma jeden vyvod.. olej je uzsi.
Viete mi niekto napisat osadenie osvedcene na Pajero sport 130kW olej a palivo?
kludne aj cez PM. Dakujem
Este jedna otazka.. Aky je rozdiel medzi shell HX5 10w40 a shell HX7 10w40?
_________________ Mitsubishi Pajero Sport 3.0 V6 24V, 130kW
|
Štv, 21.02.2013, 18:33 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
jenki píše: Ďakujem za uznanie , ale ja plyňák nemám a myslím, že tie otáčky súvisia s montážou plynu. S tým ti asi nepomôžu ani v Mitsubishi, ale skôr nejaký odborník na LPG montáže, je to väčšinou závislé práve na type a nastavení plynu. Klasický benzín má automatický "sytič" a zvýšené otáčky voľnobehu nemajú nič spoločné s tempomatom (ten sa vypína napr. vždy po zošliapnutí brzdy), o nejakom zaseknutí tempomatu nemôže byť reč. Môže byť vadný "motorček" ovládania voľnobehu... to tu už niektorí poznajú, ale ja by som začal najskôr plynovou inštaláciou, teda jej dôkladnou kontrolou. Ako prvé by som skontroloval chovanie auta úplne bez plynu, len na benzín. Ahoj Jenky. Mne dnes robili GO LPG na pajere 3,0 6V 133kW Wagon,ale tiež mám problém s vysokými otáčkami a povedali mi,aže bude chybný ten motorček.Vieš mi prosím povedať,či je to drahá oprava,príp.výmena tohoto motorčeka? Ďakujem ti, Miloš
_________________ Miloš
|
Str, 24.08.2016, 21:31 |
|
|
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Ten motorcek menil podla mna kazdy majitel benzinoveho sestvalca v pajere V tom motorceku su 4 pruzinky a jedna z nich skor ci neskor prdne. To je cele. Kupil som asi za 20-30eur pouzity motorcek - nebol rovnaky dosadaci kus ale ten siel vymenit z mojho nefunkcneho takze sa da z 2 spravit jeden.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Štv, 25.08.2016, 10:17 |
|
|
Mitsusport
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.01.2018, 21:31 Príspevky: 3
|
Cawte , pevne verim ze mi tu niekto poradi.Mam Sporta 3.0 125 kw automat.Auto nedrzi volnobeh ,ma nepravidelny chod ale od 2000ot to ide normalne.Dnes som roobral skrtiacu klapku ,vycistil poskladal a bez zmeny.Z predu na klapke je nejaky motorcek , petica ma 6pin. Ak ten motorcek dam prec a nastartujem tak ide ale volnobeh ma 2000ot.Ten co je na boku klapky ma 3 pin konektor sluzi naco?
|
Ned, 14.01.2018, 22:12 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Ten ,,motorcek,, tam udrzuje-reguluje rovnake otacky na volnobehu,ze mas ho s najvacsou pravdepodobnostou zly. Inak skontroluj este hadicky podtlakove okolo skrtiacej klapky-ci nie su prasknute lebo to tiez potom zvikne robit problemy. Ze zhanaj motorcek-vacsinou tam odchadza vinutie + na sportoch novsich rocnikoch nie su vzdy zhodne rovnake ako na starsich pajerach
|
Ned, 14.01.2018, 23:12 |
|
|
Mitsusport
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.01.2018, 21:31 Príspevky: 3
|
Joe66 , takze motorcek vymeneny a auto fachci! Trozku ten volnobeh kolise ale to pripisujem tomu ze som cistil tu klapku a tu skrutku na vrchu som mal tiez von, no a ten troj pinovy snimac na boku klapky bol vonku tiez .takze pojdem to napichnut asi na pc kedze svieti aj check.
|
Sob, 20.01.2018, 21:31 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Tou skrutkou na vrchu skrtiacej klapky-inak niekto ju ma zaliatu a neda sa vytocit von sa da nastavit ,,vykon,, amatersky povedane nieco ako bohatost zmesy na karburatore ja som v minulosti skusal viac zasrubovat alebo vytocit a potom pojazdit ,poskusat a boli dost rozdiely ako isiel motor do otacok a aky mal tah pri rozbiehani . Ale treba sa s tym zdrzat polaborovat
|
Sob, 20.01.2018, 22:24 |
|
|
andrej190
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20 Príspevky: 1462 Bydlisko: B. Bystrica
|
Ja som mal tiež s tým problém na GV. Jeden šikovný mechanik mi to rozšteloval a kým som prišiel v čom je problém.. Ale mne to robilo vzdy len za studena a keď sa motor zohrial tak už bežal ako mal. Mne sa to podarilo spraviť tak že som si od známeho odmeral ako to má nastavené on a pasovalo
_________________http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie
|
Sob, 20.01.2018, 23:00 |
|
|
Mitsusport
Čumil
Registrovaný: Ned, 14.01.2018, 21:31 Príspevky: 3
|
No musim sa stym pohrat ci to netrafim len otacky na volnobehu za zimna mam 2000 takze pravdepodobne ten troj pinovy snimac na boku klapky bude v haji. Musim prve ho vymenit za novy a potom nieco nastavovat.
|
Ned, 21.01.2018, 21:49 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|