Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 cherokee 2.5i 4,5" lift kit rv.93   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No jasne ,ze je najlepsi      Sak preto aj skoro kazda upravena jeepka aby sa nanu vosli normalne Dospelacke kolecka ma implementovanu Patrolacku napravu  lebo je lacna a patrolista si opravu podvozku spravy z srotovych zasob a za pomoci flexky a zvaracky      Kdezto u jeepky je na to potrebny velmi Drahy kit  na kazdu blbost  a este jeden mat doma do zasoby v pripade destrukcie prveho          Ked uz chces srandovat           
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 12:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dondo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hej hej potom tak aj vyzeraju tie kriaky      Hej a tych par Jeepiek ktore dostali trolove napravy ich dostalo prave kvoli tomu ze su lacne a nic ine cena pomer/pevnost u nas nie je. Ale to neznamena ze su najlepsie na svete      A presne pre toto som ja od trolovych upustil, nech z toho neni bastel. Staci ze ma nechal v stichu vas skvely sikmooky alternator, este aby som si tam toho pridaval     
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
  Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 12:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Janciak 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ze vas to este bavi    
					
						 _________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 12:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dondo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Vies jak to je, donekonecna a este dalej     
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
  Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 12:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Sa cudujem,preco stale tie napravy chcete menit ked je jeep tak fantasticke auto -sak to uz seriove by mali vydrzat a nie tam davat tie japonske         Uz si to konecne priznajte kym japonec urobil auto s normalnymi kolesami a za lacny priplatok sa daju dat este vacsie kolesa-auto do nasich koncin vhodne tak jeep bol konstruovany  na komfort a skor na cestu a dal male pneumatiky a ked treba dat normalne dospelacke kolesa tak aby clovek polku auta prerobil       Taka je realita     . Ale paci sa mi ,ze novy trend uz  z ameriky ide  do opacneho extremu     
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 12:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						JOE66 píše: ...kym japonec urobil auto s normalnymi kolesami a za lacny priplatok sa daju dat este vacsie kolesa- Joe to je trošku inak. Genialita malého žltého muža je práve v tom, že dal autu celkom adekvátne nápravy vzhľadom na jeho hmotnosť, ale nedal mu motor, ktorý by tým nápravám vedel ublížiť          To je aj jeden z dôvodov, prečo patrolia náprava na aute o tonu ľahšom funguje celkom dobre aj s dospelým motorom. Ale pevnosťou nie je o nič lepšia ako oceľová D44 alebo niečo podobné. Ale daj do patrola motor adekvátny jeho váhe, a tie slávne nápravy budú lietať ako špárátka.  Viď Robov 6.2 V8.  Piatok Tisovec = polos, sobota = zvisláky, nedeľa = zasa poloos a tak dokola.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 14:31 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Janciak 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ono tie patroli hlavne Y61 s motormi 4l+ neboli az tak bez motora    problem je len v tom ze dobastlena 2,8 proste pre to auto nebola...  
					
						 _________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 15:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Janciak píše: ono tie patroli hlavne Y61 s motormi 4l+ neboli az tak bez motora... Heej? No ja ti neviem, ale TB42 a TB45 v Y60 má nejakých 125-135kW co  na take tazke auto nie je nic moc. V  Y61 potom o pár koníkov viac. Takže plus mínus rovnako (ak nie menej) ako 4.0 v Jeepe Jedniný "dospelejší" motor čo bol v Y61 bola TB48DOHC s nejakými 180-185 kW. A všetko radové 6 valce V8 bola až v "novom" Y62 Ale to už je vlastne Infiniti a s nezávislým zavesením, takže to sem nejak nepatrí     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 16:10 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dondo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tak isto aj chalani co maju 5,9 Zj na trolovych napravach maju vraj ine klby vpredu a poloosi niekam davali vyrabat lebo ze to luskali s tymi motormi. Ale to by sa museli priamo oni vyjadrit co na to je alebo nie je pravdy. Mne to len spominali dvaja alebo traja ludia z tych koncin.  Ja mam vzadu napravu Ford 8.8 aby som ostal s autom aspon v statoch kedze v case prerabky nebola k mani ocelova Dana44 a predna je vystuzena Dana30 a trochu pevnejsie poloosi. Zadok je s uzavierkou a som spokojny ze k mojmu motoru je to uplne dostacujuce. Niekolko krat to dostalo plne plyny na uzavierke a vsetko ok. Predok som vyluskal, ale tam je chyba v seriovom dife ktory je malicky a proste to nedal. Okrem toho mu nepridava na zivotnosti momentalny stav pridavky ale to je na dlhsie. Pojde dopredu tiex OX locker a bude pokoj kym to neprezenem na zamknutej uzavierke. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
  Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 16:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 indian 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 dondo, kedze OX locker je jeden z tych drahsich, oplati sa Ti to tlacit do tej Dana 30? nesupnes tam radsej rovno ocelovu Dana 44?
  ja tiez zatial drzim palce mojej dana 30, uvidíme, kolko vydrzi, ale ked ju znicim, asi pojdem rovno do vacsej hlavne kvôli velkosti difu. 
					
						 _________________ Jeep Cherokee XJ 5.3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 16:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Ale Palo  ved ked das do patrolej napravy zosilnene homoklby a aj polosy tak az take caste luskanie sa nekona a zase v lese nejdeme pretekat na cas kto skor vylezie na kopec a prejde bazinu         A porovnaj si lacne patrolacke napravy s 1200eurovou invseticou do longlifov a potom zosilnenu danu co si tu minule daval link     Sak sme z teba tu cenu pacili ako z utajovanych spisov lebo si sa az bal povedat aby sme z nej nespadli na zadok     A zase treba aj povedat nielen A ale aj B na internete je dost fotiek ukrutenych silnejsich jepackych naprav ,ze zase tu ides porovnavat neporvnatelne . A k tym motorom-na to naco je patrol urceny ani taky zbytocne silny motor  mu zase ani nie potrebny-200 az 250koni by mu bohate stacilo  a aj by to vydrzalo. A ani tie jeepky s 5,2 alebo 5,9 motorom az taky vyplod techniky nie su ked sme to skusali-ta 5,9 isla ako ako 500 v G cku,ze tiez ziadna slava       Proste patrol je auto s seriovymi  napravami ktore sa daju za ovela lahsie prachy zosilnit a podvysit na vacsie kolesa bez toho aby clovek bol nuteny predat oblicku       A funguje to.Kdezto jeep je ovela financne narocnejsi pomaly aby clovek na to hypoteku zobral a potom to skurvil niekde v blate      Patrol je makac drtic na robotu za primerane prachy a jeep je skor pojazdna obyvacka do terenu keby som to mohol prirovnat      Este dobre ,ze nezastupujete Range rover obyvacku  to by bola zase ina cenova kategoria         Inak by ma zaujimalo kolko ludi tu na Slovensku s nasim mizernymi financnymi  rezervami ma tie drahe zosilnene jepacke napravy na svojich starych jeepoch ?  Asi na jednej ruke by sme to spocitali        
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 16:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ake G500 rok výroby? Gecko 1998 290koni Jeep 245 koní.  Ked isiel ako Gecko , tak Jeep ma dobrý motor. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Medvedev dňa Štv, 01.03.2018, 17:31, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 17:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dondo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Peto moc sa mi to teraz nehodi kedze dokoncujem pomaly prerabku domu, aj preto neislo do aut od prerabky na long arm ani euro vpodstate. A plany boli vselijake. Okrem toho mam v tej Dane30 RCV poloosi ktore su drahsie ako samotny OX. A popravde ten OX beriem kvoli pevnosti samotneho diferaku, nie nutne preto ze chcem vpredu uzavierku. To bude pridana hodnota ktoru budem uzivat s rozumom vzhladom na velkost prevodu. Vacsiu napravu budem zvazovat ak raz vyluskam napriklad tie RCVcka kedze su najdrahsie z celej napravy. 
  No ono sa da dolamat skoro vsetko, aj tie velke jeepacke Dany sa daju dolamat. Lenze ti co to lamu su vacsinou na 40+" kolesach s inymi motormi a v inych terenoch ako su u nas. Ale to uz je tema kde by si zial moc neskrtli ani trolove napravy pevnostne vyskladane. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
  Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 17:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Medvedev -ked myslis rocnik s ktorym G 500 tak asi 2001  ked pamatam  .Neviem ale mne sa stale zdalo,ze v tu 5,9 ked som skusal dost ,,zabijal,, ten  automnat oproti tomu  medvedovi     
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 17:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dondo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To moze byt, ved ktory 20+ rocny automat nezabija vykon motora. Tiez zalezi od jeho stavu. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
  Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 01.03.2018, 17:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |