Dnes je streda 5. februára 2025, meniny má Agáta a zajtra Dorota
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Problem - kontrolka motora
Autor |
Správa |
Roihor
Čumil
Registrovaný: Str, 28.02.2018, 19:16 Príspevky: 2 Bydlisko: Na Kysuciach doma , v Nemecku pracovne
|
Zdravím , som v podstate čerstvým majitelom L200 , 2003 r.v. 85KW , Diesel , 63300 km najazdených . Je to dovoz z Nemecka , nejazdene v teréne , je ako nové , zrdavé , pekné ... No mám jeden problém a to , ked ho na tretom prevodovom stupni vyženiem nad 3,5 tisíca otáčok a podrzím tak mi akoby vypne turbo a rosvieti sa kontrolka motora , a auto stratí vykon. Po opätovnom vypnutí a nastartovaní ide auto zasa normálne (pokial ho opäť nevytočím nad 3,5tisíca) Mohol by mi prosím Vás niekto poradiť čo s tým môze byť , za rady vopred dakujem
|
Str, 28.02.2018, 20:34 |
|
|
UZO
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.03.2008, 21:15 Príspevky: 32 Bydlisko: Oravska Poruba
|
to ze sa ti znizia otacky a rozsvieti sa kontrolka motora znamena,ze riadiaca jednotka ta hodila do ,,nudzoveho rezimu",daco neni v poriadku a motor sa tymto chrani pred poskodenim...najlepsie by bolo napojit to na diagnostiku a zistit pricinu,odstranit ju a vymazat chyby
_________________ Nechoď do terénu ďalej,ako si trúfaš vrátiť sa nazad pešo...
|
Štv, 01.03.2018, 14:17 |
|
|
martin1973
Učeň
Registrovaný: Uto, 31.01.2017, 20:46 Príspevky: 21
|
Podľa mňa je vadné turbo.Mne to robilo na ibizke
|
Štv, 01.03.2018, 17:44 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 409 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
predpokladam ze pri vytlaceni plynu dochadza k prekroceniu limitu plniaceho tlaku motora (turbo natlaci prilis vela prilis tepleho vzduchu) a riadiaca jednotka hodi auto do nudzaku. alebo dalsia alternativa - maf (vaha vzduchu) prestane dodavat udaje o tlaku (trebars moze mat nejaky problem s vyssim tlakom) a zasa auto spadne do nudzaku.
Podobny problem som maval aj ja na mojom Y61 DDTi 3.0, aj so silnejsimi tryskami a upravenou mapou v riadiacej jednotke som sa dostaval niekedy do nudzaku (ale riadiacka bola prepisana tak aby to ignorovala, takze motor isiel normalne), ked plniaci tlak presiahol nejakych 1.8 atm. Rovnaka situacia, tentokrat ale so stratou vykonu, kedze turbo netlakovalo nic, bola ked som stratil signal z maf kvoli zlym kontaktom. odporucam najskor diagnostiku motora, ak sa da, zistit ci sa vyskytuje nejaka chyba, skusit odpojit vahu vzduchu, pripadne ak sa da, skontrolovat sanie - ak ma motor intercooler. teraz v studenom vzduchu by motor absolutne nemal mat problem s pretlakom v sani, takze nieco bude zle. turbo by som z toho nevinil, zrejme moze mat problem maximalne jeho regulacia, nie ze by bolo fyzicky zle.
|
Štv, 01.03.2018, 17:55 |
|
|
Roihor
Čumil
Registrovaný: Str, 28.02.2018, 19:16 Príspevky: 2 Bydlisko: Na Kysuciach doma , v Nemecku pracovne
|
... OK, vdaka za rady , uz je to objednané na diagnostiku...tak uvidím čo a ako.
|
Štv, 01.03.2018, 21:13 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|