Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 1:01
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Jazda v prudkom kopci cez korene. 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Local Argumenty ? Mne sa vydrbal 3valec na agregate alebo Tebe a xy dalsim ludom s tymto motorom ? :)


Pon, 09.04.2018, 19:57
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02
Príspevky: 136
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
ten tuareg I by som nezavrhol na vzduchu mal som ho osobne aj patrol mam ak chces aj predam ale tuareg co potrebujes ty je lepsia volba ako patrol alebo OK je aj pajero III v tej cene alebo nejake LC 90


Pon, 09.04.2018, 20:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1883
Odpoveď s citáciou
[quote="JOE66"]Local Argumenty ? Mne sa vydrbal 3valec na agregate alebo Tebe a xy dalsim ludom s tymto motorom ? :)[/quote]

Aby nedošlo k nejakým nedorozumeniam, tak na úvod napíšem, že nemám patrola.
Čo sa týka tých argumentov patroláckeho motora 3.0 DI - tak možno to kolabovanie 3 -ho valca sa dá nejako ošetriť, ale ten motor je v taj kasni slabý. Píše sa r. 2018 a treba pozrieť, kde sa výkonove nachádzajú trojlitre napr. Audi, BMW, Mercedes, Land Rover a pod. Veci treba pomenovať tak aké sú a ten motor v Patrole je slabý. A ked sa Patrol nastrojí, pribudne mu váhy, tak je to potom ešte horšie. Opakujem, - neútočím na patroly len vravím o realite, bez zaujatosti.


Pon, 09.04.2018, 21:40
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 03.04.2018, 9:52
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Ja by som asi riesil nejaky Land Rover s pnejmatickym podvozkom da sa velmi vysoko zdvihnut a auto sa nezda ale v terene zvladne aj vacsie prekazky.


Pon, 09.04.2018, 22:03
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Tuareg a land rover su drahsie na udrzbu s tym pneumatickym podvozkom + elektronika u starsich kusoch zvykne blbnut a preto su niektore az tak podozrivo lacne. Pajero ma svoje muchy ale ma zadnu uzavierku a na denno denne jazdenie je celkom pohodlne a landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku ale na ceste je tiez na bezne jazdenie pohodlne ale si drzi cenu od 11 do 18 tisic ale vcelku spolahlive a servis taky ako na mitsubishi cenovo. To su 2 auta ktore toho dost vydrzia + zvladaju bez problemov a likvidacnych skod aj neaky ten teren a netreba pri kazdej oprave vytahovat diagnostiku :-D


Pon, 09.04.2018, 22:23
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 350
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku
By som doplnil Tvoju nie celkom presnú informáciu, že ktoré ako. Vyrábali sa aj verzie s uzávierkou.
https://www.autobazar.eu/toyota-landcruiser-30-120-d-4d-4x4-id10660681.html

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Uto, 10.04.2018, 15:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
v tom inzerate pise dotycny nejake nezmysli raz automaticka uzavierka druhykrat uzavierka diferencialu

_________________
Toyota Land Cruiser LJ70


Uto, 10.04.2018, 18:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 409
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
OGO píše:
Čo sa týka tých argumentov patroláckeho motora 3.0 DI - tak možno to kolabovanie 3 -ho valca sa dá nejako ošetriť, ale ten motor je v taj kasni slabý.


Servus, ako pises, ten 3 valec sa da osetrit. Moja chyba ze som si dal upravit motor (silne trysky, chiptuning) a drzal ho vo velkej zatazi bez spravneho chladenia, regulacie turba a uprav, ktore na milionoch km a tisicoch aut otestovali bratia z Australie. Par uprav za par sto eur a motor ide ovela lepsie a vydrzi. Preto som pisal "pri spravnej udrzbe"
Samozrejme, je to motor z 90 rokov, nic z premiovej trojky. prezradte mi ale motor v plnokrvnom offroade, ktory ma cca 180 koni, zere tesne nad 10l a stoji par tisic. jedine co ma napada je G 280 CDI ale to je cenovo niekde inde.


Uto, 10.04.2018, 23:45
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1883
Odpoveď s citáciou
[quote="local.sk"].... prezradte mi ale motor v plnokrvnom offroade, ktory ma cca 180 koni, zere tesne nad 10l a stoji par tisic. jedine co ma napada je G 280 CDI ale to je cenovo niekde inde.[/quote]

Nuž situácia je taká, že už ani Patrol nie je v ponuke - teda u ofic predajcu u nás na SK. Takže výber je tým pádom užší. A podľa posledných trendov plnokrvných offroadov ubúda v ponuke výrobcov. Za chvíľu bude patrol nedostatkový tovar...


Str, 11.04.2018, 15:46
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Čo je drahé na pneumatickom podvozku do LR?
Ak sa tu rieši Patrol, LC90 a Pajero III, tak ku tomu mi pasuje Discovery 2 na mechoch ak chceme = 160,- euro za dva mechy ak fučia a fachman ich vymení aj bez zhodenia kolesa.

Ak ideme smerom Touareg, MB, ... tak môžeme ísť aj do Disco3 / Disco4. Tu už je to drahšie, ale aj výrazne ďalej.

"Kajšmetke" ide rovno do RR, cenovo ale aj technicky už ide.

PS: Tie mechy sú to najmenej. Raz to človek kúpi a funguje to super. Ak je auto preťažované nákladom a jazdené v teréne, tak to proste človek raz za dva roky vymení a ide ďalej. Ak človek jazdí bez nákladu alebo len tak na kochačku = mechy nie sú preťažované a nejakým mechanickým spôsobom odierané, tak to vydrží ešte dlhšie.

Mám ich na D2 a môžem osr-ť pružiny. Mám rovnakú výšku, či som naložený alebo prázdny, je to komfortné a fungujú ako majú, hoc to auto už má 19 rokov.


Str, 11.04.2018, 20:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3282
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
OGO píše:
A podľa posledných trendov plnokrvných offroadov ubúda v ponuke výrobcov. Za chvíľu bude patrol nedostatkový tovar...

Pravdu vravis brate,ale aj jemu podobne Offy podmaly ubudaju.Je to cim daleh horsie.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 11.04.2018, 20:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 350
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
jankarol píše:
v tom inzerate pise dotycny nejake nezmysli raz automaticka uzavierka druhykrat uzavierka diferencialu

To nie je podstatné, čo píše inzerujúci (autobazárnici často ani nevedia, čo predávajú :smt021 ), ale čo to auto má. A to auto uzávierku zadného difu ná. Ja som ten inzerát uviedol len ako príklad. Niektoré Tojky J12 mali el. uzávierku zadného difu.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Štv, 12.04.2018, 21:31
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Tu v europe predavane 120 v drvivej vacsine uzavierku zadneho difu nemali a tu co si dal je ,,social edicion,, prado-v podstate pracovka-bez koze a s normalnou rezervou na piatych dverach a nie pod kufrom a takych je malo tu v europe co sa predavaju :)


Štv, 12.04.2018, 21:34
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 350
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Ale sú. A použiť superlatív, že drvivá väčšina tiež nepovažujem za správne, keď len na autobazar.eu som hneď našiel 4 z 38 inzerovaných, čo je 10%.
Nechcel som tu okolo toho rozvinúť debatu, len som chcel uviesť na správnu mieru Tvoje jednoznačné stanovisko, že:
landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku,
čo nie je pravda a je to zavádzajúce.
Keď k tomu ešte prirátaš benefit stáleho pohonu 4x4 a prítomnosť uzávierky medzinápravového difu, tak je to jedno z najlepších možností kombinácie veľa cesty a občas aj náročnejší terén.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Pia, 13.04.2018, 8:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: