Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 cherokee 2.5i 4,5" lift kit rv.93   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 indian 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 32" koleso na 4,5" lifte uz treba rezat z blatnikov.. a tiez spravne dorazy 
					
						 _________________ Jeep Cherokee XJ 5.3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 02.03.2018, 11:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Frantisek 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Na 31 je 4,5" asi zbytočne veľa stačí tak 7cm a nemusíš skoro nič prerábat Citácia: To ani omylom. pri tomto lifte max 30" a aj to len bez veľkého kríženia a utlmené na dorazoch. To koleso tam proste nevôjde. 3,5" je spodná hranica na 31" pneu ale aj to je bez vysokých dorazov a orezávania kasne na hrane Mal som to tak skoro 6 rokov a bez akýchkoľvek problémov + 3cm podlozky pod disky  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 02.03.2018, 18:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Frantisek píše:  Mal som to tak skoro 6 rokov a bez akýchkoľvek problémov + 3cm podlozky pod disky
 František  ja nehovorím že tie pneu tam nevôjdu . To asi áno. 7cm je cca 2,7" lift  Ale jedine bez možnosti poriadneho vykríženia a práce podvozku (sériové ramená, pôvodné tlmče a zapojený stabilizátor) a utlmené na dorazoch. A otázka je že či tých 31" bolo ozaj 31" alebo to bolo len niekde napísané a tiež aký dezén pneu.  Alebo teda inak: 4,5" superflex lift s odpojeným stabilizátorom a adekvátnymi tlmičmi, pneu v rozmere reálnych 31" (785mm) na diskoch s ET-12, vyrezané blatníky, Bushwacker lemy a pri max vykrížení (na vyvesenej strane skoro voľná struna) chýbal ku dotyku s karosériou vpredu cca 1 cm.  Pri pneu Simex Exreme Trekker (vzor T3) s rozmerom 31,6"  a za rovnakých podmienok som vpredu trhal lem blatníka a musel som predlžovať doraz aby som to obmedzil  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 02.03.2018, 19:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Frantisek 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pneu 31a niečo T 3 bez stabikov original dorazy predĺžené tlmiče dlhsie brzdové hadičky predĺžená panhartka a fungovalo to dobre aj v teréne najazdil som s ním len do teska    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 02.03.2018, 19:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Frantisek píše: Pneu 31a niečo T 3 bez stabikov original dorazy predĺžené tlmiče dlhsie brzdové hadičky predĺžená panhartka a fungovalo to dobre aj v teréne najazdil som s ním len do teska   no nechcem sa hádať, ani netvrdím že si to tak nemal, ani som nepovedal že si jazdil len do teska, ale jedine vtedy ak lift nebol 7 cm ale viac, alebo používaš nejaký iný palec ako ten oficiálny, alebo si mal nejaké iné a zvláštne XJ alebo si to nikdy poriadne nevykrížil alebo potom už neviem. Ale bez zásahov do karosérie platí zhruba a zjednodušene toto: 2" lift = max 30" pneu 3" lift = max 31" pneu ale len ak to zachováš na silentblokoch, radšej ísť na 3,5"  4,5" lift  = max 33" na silentblokoch, a s pozaklepávanými zvarmi, orezaným nárazníkom  Ak chceš naplno využiť kríženie tak  max 32" na unibaloch. Alebo úpravy kasne Samozrejme sa a danú tému sa dajú pri akomkoľvek lifte  riešiť rôzne kombinácie, čo ako kde obmedziť utlmiť dorazmi a podobne. Ak riešiš väčšie zásahy do karosérie, tak možností je samozrejme viac. Po vyrezaní blatníkov a napríklad s lemami od icelandoffroad sa dajú použiť aj 33" pneu s len 2" liftom.  aby bolo jasné čo mám na mysli tak tu máš foto môjho ex na 31x10,5 cooper STT so 4,5" superflex liftom, pôvodnými lemami a ešte sériovým nárazníkom pri vykrížení jedna aj druhá strana. A miesta je tam tak že ltt   prípadne ešte moje druhé - takisto 4,5" SF lift, 285/75R15 (necelé 32") ale orezané kadečo a iný nárazník  a napríklad tu:  https://www.cherokeeforum.com/f59/xj-li ... hread-260/je veeeľa fotiek rôznych kombinácií lift/pneu  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 0:24 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 niki478 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 10.01.2016, 16:44 Príspevky: 44
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pre pala-cherokee: Palo tu hadzes cas uhorom (venujes sa pikacovina    m) ale aby si mi opravil auto to nie.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 16:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						niki478 píše: Pre pala-cherokee: Palo tu hadzes cas uhorom (venujes sa pikacovina    m) ale aby si mi opravil auto to nie. Neboj sa vsetko bude   A ked ležíš v posteli s teplotami, tak aj pikačoviny sú dobré na zabitie času     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 18:25 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Frantisek 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: no nechcem sa hádať, ani netvrdím že si to tak nemal, ani som nepovedal že si jazdil len do teska, ale jedine vtedy ak lift nebol 7 cm ale viac, alebo používaš nejaký iný palec ako ten oficiálny, alebo si mal nejaké iné a zvláštne XJ alebo si to nikdy poriadne nevykrížil alebo potom už neviem
  Prepáč máš pravdu spomenul som si že to šúchalo to o falce na podbehoch v predu aj v zadu museli sa prihnúť a v predu som mal pevnosťak a bolo to len 7cm  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 23:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pampuch131 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1915 Bydlisko: GA-Kosuty
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Feri,v predu ti to suchalo lebo si mal seriove ramena. 
					
						 _________________ Nissan Terrano ll TDi  - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 23:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Frantisek 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pampuch131 píše: Feri,v predu ti to suchalo lebo si mal seriove ramena. Ja viem len som si na to spomenul až teraz robil som to skoro pred šiestimi rokmi  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 03.03.2018, 23:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 thorstein 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mozem otazocku ? aky rozmer pneu je 31 a 33 ?? som s toho     
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2018, 18:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milos 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2018, 18:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 thorstein 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						uplna pecka dakujem krasne     
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.03.2018, 18:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sapler 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 0:20 Príspevky: 12
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 trochu OT ale teraz po zime, po nastartovaní mi jeep drzí otacky na 2000 a pomaly klesaju, to by bolo v pohode ale aj ked sa motor zohreje a otacky klesnu, vypnem zapnem motor znovu vybehnu na 2000, ked mu trochu popridavam trocha zakašle a vyhodí check engine. može to byť sposobene netesnostou vyfukoveho potrubia okolo katalyzatoru alebo termostat ? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 10.04.2018, 19:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |