Dnes je pondelok 17. júna 2024, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
L 200 2012 pomoc pred kúpou
Autor |
Správa |
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Ahojte, chcel by som poprosiť o radu, rád by som si zadovážil L200 r. v. cca 2012 2,5 did manualna prevodovka. Ako sú na tom tieto autá, čo sa týka spoľahlivosti motora, vstrekovania, ale aj celkovej spoľahlivosti ostatných skupín ako prevodovka, nápravy, spojka a pod. Zlepšila sa antikorózna ochrana?
Ďalšia moja otázka by smerovala ku kombinácií prídavnej prevodovky super select a uzávieky zadného diferenciálu, nejako som túto kombináciu nevidel. Mala teda L200 SS uzávierku zadného difu, alebo samosvor, či otvorený diferenciál?
Ďakukem za odpovede.
|
Pon, 28.01.2019, 21:14 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
L200 SuperSelect II má vzadu LSD, EasySelect má klasickú uzávierku.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 29.01.2019, 9:56 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Ahoj Martin, vďaka za info a mám hneď ďalšiu otázočku, dala by sa tam dať uzávierka zadného diffu z L200 vybaveného easy selectom? Myslím či stačí vymeniť vnútro difu (bez poloosí a obalu), alebo to nepasuje a treba vymeniť celú nápravu. Či ani jedna z možností nieje schodná, pre rozdielnosť prevodov a inú konštrukciu? Samozrejme, dopasovať sa dá takmer všetko, ide mi o to, vymeniť kus za kus, cesta najmenšieho odporu, nie montovať pol auta Samozrejme, že bude treba dorobiť ovládanie, to znamená nejakú jednotku riadenia a kompresor + kabeláž, snímače. A nemáš osobnú skúsenosť s motormi 2,5 DID, čo to má za čerpadlo, aké vstrekovače, slabé miesta tejto motorizácie, spoľahlivosť. Vďaka Roman.
|
Uto, 29.01.2019, 13:30 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Tak s týmto Ti moc neporadím.Ono to asi nebude len tak jednoduché - tie systémy sa od seba konštrukčne dosť líšia ( SSII má medzidif, ES je natvrdo bez medzidifu). My sme ju kupovali v 2008-om a doteraz žiaden problém nebol. Ale nemá moc nabehané - veľa áut, málo šoférov. Skôr ako uzávierka sú limitujúcim faktorom v teréne gumy a medzikus medzi volantom a pedálmi .
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 29.01.2019, 14:20 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Oki, vďaka za pomoc, a kupoval si nové, alebo jazdené? Koľko to má cca doteraz najazdené? No jo, SS2 má medzinápravocvý diferák to je fakt, ale pri jeho uzamknutí sa to chová ako ES s priradeným predkom, moment rozdeľuje 50:50 a uzávierku aj tak povolí zapať, až po uzamknutí medzi difu. V tom zasa tak zásadný rozdiel nevidím. Ja len radšej veci ovládam a zapínam sám, ako keď sa niečo zapína a vypína samé ako u samosvorného diferáku.
|
Uto, 29.01.2019, 16:10 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Kupovali sme nové. LSD funguje bez ohľadu či je medzidif uzamknutý alebo nie. To bude asi príčina, prečo sa s L-200-kou tak dobre režú zatáčky vo väčších rýchlostiach . Pravdaže všetko v rámci fyzikálnych zákonov . SSII je dobre vyladený pohon a určite by som L200-ku neprerábal. Mám s čím porovnávať - súkromne jazdím Pajero 3,5v6, tam je vzduchová zadná uzávierka a nejaký extra rozdiel v tom nie je. Skôr je podstatné ako je ktoré auto naložené/prázdne a pneumatiky.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 29.01.2019, 16:30 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Jj, SS2 je rokmi preverený, odskúšaný a vyladený typ pohonu. Nie, nie, prídavka SS2 by tam zostala, len som niekedy do budúcna uvažoval výhradne o mechanickej uzávierke, nie LSD a výmena difu plus elektrika okolo z inej L200, príadne pajera mi prišla ako najjednoduchšia cesta, kus za kus a zopár káblov a kompresor. Max s ESP by mohol byť problém, pri uzávierke difu by sa muselo vypnúť, ale hadam diagnostika by si s tým poradila. Ono to je podľa mňa celé len marketing, aby sa predávali oba typy prídaviek. Koniec koncov aj pajero má SS2 a aj uzávierku zadnéhio difu. Ale otázka ohľadom uzávierka vs SS2 bola len okrajová, či vlastne taká kombinácia u L200 existovala. Hlavná otázka naďalej platí, ako sú na tom motory, vstrekovanie a pod. Poruchy, skúsenosti... Ešte raz vďaka za vecnú diskusiu a rady Roman
|
Uto, 29.01.2019, 18:36 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Zdravím, nejako to tu zdochlo, tak na oživenie, nájde sa tu niekto znalý, so skúsenosťami, kto by mi mohol pomôcť skontrolovať nejake L200 2,5 DID SS2. To znamená, buď najlepší mechanik na L200 a celkovo Mitsubishi, alebo niekto s dlhodobými skúsenosťami s L200 r. v. 2012 - 2015. Dobre by bolo keby disponoval diadnostikou.
Vďaka za pomoc.
|
Sob, 26.10.2019, 19:24 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Roman M píše: Zdravím, nejako to tu zdochlo. To vies,co tu budeme 9 mesiacov kecat o tom ako chces kupit auto?Zatial by som ho vyrobil z 1 metra kolajnice.Ze by si sa uz rozhodol?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Sob, 26.10.2019, 22:51 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Rozhodol som sa už vtedy, len sa posúvali nároky na rok výroby, čo nieslo so sebou aj vzrastajúci nárok na eurodukáty
|
Sob, 26.10.2019, 23:09 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Som nejako vyhliadol tieto dva: Toto prvé, z Hlohovca som bol dnes juknúť, z vnútra zopár škrabancov na plastoch, a vyšúchaná hlavica šalt páky, dosť skorodovaný výfuk, teda v porovnaní s mojim mondeom 2008. https://www.autovia.sk/osobne-auto/mits ... /18673308/Toto druhé asi behnem juknúť budúci týždeň https://www.autovia.sk/osobne-auto/mits ... /18583316/
|
Sob, 26.10.2019, 23:18 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Roman M píše: aj vzrastajúci nárok na eurodukáty Z tym bojujeme vsetci.Nepatri autovia pod 3 A ?O to viac by som si dal bacha.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 27.10.2019, 21:09 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Milan píše: Roman M píše: aj vzrastajúci nárok na eurodukáty Z tym bojujeme vsetci.Nepatri autovia pod 3 A ?O to viac by som si dal bacha. No vidím, že boj s veternými mlynmi vedieme všetci Či autovia patrí pod 3A, neviem, Mototechna isto pod 3A patrí, podľa mňa je to len portál, autobazár v HC vyzerá byť malý lokálny, nie "korporátny". V každom prípade auto bolo zakúpené v BB, a tak sa mi zdá, že dokonca obe, skúsim kontaktovať autorizák v BB ohľadom histórie vozidiel. Prípadne ak má niekto info o ústretovom autorizáku, poprosím o info. Vďaka Roman.
|
Pon, 28.10.2019, 11:33 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Lebo cez bazar sa pre majitela auta vyriesi kopa problemov z autom.Hlavne pri dovezenych vergloch z Talianska a odkadekial.No a kto sa bude dotahovat z bazarom?Opytaj sa na majitelov auta,ak bude adresa a majitelia neznamy,utekaaaaaj.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 28.10.2019, 19:12 |
|
|
Roman M
Učeň
Registrovaný: Pia, 10.08.2018, 10:22 Príspevky: 11
|
Jo, jo. Dnes som našiel ešte tri. U troch poznán VIN aj EČ u jednoho len EČ. Skúsim vyvrnúchať majiteľov, aj keď mi to príde, že sú po lízačke, tak tam bude majiteľ asi leasingovka. No uvidím.
|
Pon, 28.10.2019, 21:47 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|