Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
Hughes AirGap - pekne ale keď už sa s tým j.beš, a ke´dže ta máš LPG tak dotoho prosím nevŕtaj diery ale rovno uprav vstrekový rail na adaptéry pre LPG vstreky. Miesta je tam teraz dosť. A keď už, tak aj benzínové by to chcelo nejaké viacportové a aspoň o libru väčšie
|
Pon, 21.05.2018, 20:17 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
To neviem ako sa robí. A veľa miesta tam neni na vŕtanie. Takže zatial na benzín. Ake vstrekovače? Koľko stoja? Tak je to pekne, ze škoda vŕtať.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pon, 21.05.2018, 23:12 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Keď nevieš,odvez k Palovi A pokial ma pamäť neklame tak na XJ skúšal podobne veci Indian,urcite bude vediet poradiť aj on.
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Uto, 22.05.2018, 9:02 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Pia, 01.06.2018, 11:59 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
Naposledy upravil Medvedev dňa Str, 01.04.2020, 12:27, celkovo upravené 1
|
Sob, 02.06.2018, 8:37 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 03.06.2018, 12:59 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Zvody Dough Thorley. Na aute.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Str, 13.11.2019, 0:15 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
A dobre?
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Str, 13.11.2019, 9:51 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Dobre. Neviem ci je nejaký rozdiel. Akurát keď máš dvyhnute auto, tak tam kde sa spájajú zvody s výfukom, tak na oboch stranách to búcha. Na jednej o držiak horného ramena a na druhej strane o unášač. Takže musis otočiť alebo zmeniť spojky co su na zvodoch. Žere 28litrov. Buchalo to kvôli odtrhnutému ramenu. Uz nic nebucha.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
Naposledy upravil Medvedev dňa Ned, 19.07.2020, 15:09, celkovo upravené 1
|
Štv, 28.11.2019, 11:25 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Ja mam mastodonta 4" väčšie papuče nic nebucha a zere tiez 28l/100 .Vyhral si sa s tym dosť tak kua malo by to ist trochu lepšie
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Štv, 28.11.2019, 15:03 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Potrebujem zadnú nápravu D35. Kľudne aj prázdnu. Mate niekto? Na Zj. Dik za info.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 23.02.2020, 13:52 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Caute. Mam taku vec. Mam cca 30"gumy. Chcem zmenit prevod od 4.11 do 4.88. V predu mam D30 vzadu D35 arb uzávierka. Ake jazdné vlastnosti bude mať jeep ak bude mať prevody 4,11 alebo 4.56 alebo 4.88. Aký bude rozbeh, aká bude max rýchlosť atď.... Viem,ze treba vymeniť aj náhon tachometru. Dik za info.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Str, 01.04.2020, 12:30 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No exaktne Ti to nikto nepovie. Z akého dôvodu chceš meniť prevod? Sériové kolesá sú myslím do 29" ty máš 30", čiže si trochu znížil dynamiku vozidla nakoľko máš nejaké to stádo koní pod kapotou. Ak ideš dávať väčšie kolesá tak to má význam aby si sa dostal do +/- sériového setapu, čo by bolo tak prevod 4,11 a 31" kolesá. Záleží čo chceš od toho. Či maximálku, alebo preniesť viac koní na povrch. V zásade ak to vztiahnem na 30" kolesá tak pri pomalšom prevode bude lepšia akcelerácie, ale znížiš maximálnu rýchlosť. vybrať si musíš sám, ale ideálne by bolo mať to pri väčších kolesách v sériovom stave, vtedy je to optimálne.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 02.04.2020, 7:13 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Skôr zrýchliť rozbeh. Maximalku aj tak nedávam ani na dialnici. Tak maximalka nebude 180 ale len 170 160. Zatiaľ. A zda sa mi pomalý rozbeh. Zistím, koľko točí pri 100kmh
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 02.04.2020, 9:28 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Pri 100vke točí niečo pod 2000ot.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Štv, 02.04.2020, 19:26 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|