Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Jeep Grand Cherokee 5,9 v8   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tak to je sériový setup.
  A zase na druhej strane ak je 5,9 v dobrom stave tak ono to nemá nejaký pomalý rozbeh, toš teda divnô.
  Ak len rozbeh a nechceš meniť papuče tak potom max 4,11 aspoň ja by nešiel do väčšieho.
  Najhoršie že ako sa to bude chovať , zistíš až keď to namontuješ a či splní očakávania to Ti nikto dopredu nepovie.
  A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 03.04.2020, 7:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Niesom ani v tabuľkách . Rozbeh sa môže zdať každému iny.     
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 03.04.2020, 8:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 indian 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						co by si nebol v tabulkach, neboj nic. si v tolkatich tabulkach, ze by si kukal     henta tabulka, co si vlozil, je pravdepodobne ratana s final gear ratio a prevodovom stupni 1:1, to by bolo u Teba asi na 3ke. 4ka je uz overdrive....cize tie otacky v tabulke treba este vynasobit 4kovym prevodom (napr: 2200x0.8=1760, atd...)  
					
						 _________________ Jeep Cherokee XJ 5.3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 03.04.2020, 8:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ok. Dnes pozriem koľko točí na trojke.  Včera som to meral povedzme, ze na dialnici.  Lebo pisu všade, ze budes mat vysoké otacky pri diaľničnej rychlosti. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 03.04.2020, 9:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Niečo cez 55mph a niečo cez 2500ot. Na trojke.    
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 04.04.2020, 12:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Čaute.  Kúpil som toto riadenie Crown  https://www.quadratec.com/products/56112_06.htmA po namontovaní mám opačne volant. Otáčok je 1,5 doľava a 1,5 doprava.  Nejaký nápad prečo je opačne volant,  keď sú rovno kolesá? Už som to skúšal nastavovať, ale potom sa zmenia otáčky.  
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.06.2021, 7:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Náhodou neotočil si volantovou tyčou keď to nasadzoval? Už netuším ale nemá to jednu časť zbrúsenú? Lebo ak ano tak hold sudruhovia niekde urobili chybu a je to o 180st otočené. 
  A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 25.10.2021, 16:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Má jednu časť zbrusenú.  Odmotnoval som volant a otočil ho. Poučenie: Nakupovať na SK kvôli reklamacii     
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 27.10.2021, 7:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: Hughes AirGap - pekne     ale keď už sa s tým j.beš, a ke´dže ta máš LPG tak dotoho prosím nevŕtaj diery ale rovno uprav vstrekový rail na adaptéry pre LPG vstreky. Miesta je tam teraz dosť. A keď už, tak aj benzínové by to chcelo nejaké viacportové a aspoň o libru väčšie Aké asi vstrekovače do budúcna? bosch 0 280 156 211 alebo iné? Ak väčšie vstrekovače, bude to ľahšie zásobovať motor alebo sa aj zvýši spotreba? Zvýšenie spotreby myslím pri normálnej jazde.  
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 06.12.2021, 11:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |