Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 15 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Jakub123 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahoj Vopred sa ospravedlňujem ak sa to tu už riešilo, ale prešiel som fórum a nenašiel som to. 
  Pred časom som kúpil jednotkové pajero 2.5 spod veka ventilov a z gufera na kľuke tiekol olej. Dal som to do servisu, opravili to a olej z nikade netiekol. Najazdil som na ňom cca 200-250km a znovu začalo tlačiť olej od kľuky. Údajne aj pred tým bolo staré guffero asi do polky vytlačené von, ale neriešil som veď tam bolo už 25 rokov... Ale keď pravdepodobne vytlačilo aj nové, predpokladám že je vysoký tlak v kľukovej skrini.  Chcem sa teda opýtať či to môže byť napr. nefunkčné odvetranie alebo niečo iné, alebo je jednoducho motor súci na GO? Ja osobne sa v tom nejako extra nevyznám.  Za odpovede vopred ďakujem 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.02.2024, 10:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn     a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na  GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151  
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 04.02.2024, 17:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jakub123 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						efendi píše: Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn     a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na  GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151 Ďakujem     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 05.02.2024, 10:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Kompresne tlaku vo valcoch su ake ? 
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.02.2024, 15:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jakub123 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No takže motor pôjde na repas (nové valce a krúžky)  Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Ale chcem sa opýtať či sa mi to naozaj oplatí, počul som že hlavne na L200 hlavy často odchádzajú. Stáva sa to len pri L200, alebo aj u Pajera a môžem očakávať aj pri tomto motore? A čo tie poruchy spôsobuje? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 20:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To mas 6 valec a hlava v kuse? 
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 22:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bahno 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val a nedat zrepasnut hlavu ked sa b ude robot vybrus by bola zvrhlost.Pozrel by som aj turbo.Urcite bude prasknuta klapka bypasu po tolkych rokoch. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 22:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						bahno píše: Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val  6 valec ako mam ja a hlavu v kuse este pochopim ze praskne ale preco by mali odchadzat na 4 valci?    Ako pise Jakub 123  
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 22:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bahno 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nemusi zrovna odist,ale ked uz bude dolu,tak prebrusit dosadaciu plochu,vycistit kanale, zabrusit ventily a skontrolovat vstreky  patri k dobrym mravom. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 22:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jakub123 píše: Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Spravit GO motora bez hlavy je taka ciganska robota,ze skoda penazi  za zvysok    
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.03.2024, 23:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jakub123 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Je to 4 valec 2.5td 62kw, GO tej hlavy vraj bude stáť 200€ čo si myslím že je v pohode cena a nemám problém to zaplatiť ak potom budem mať istotu že motor pôjde tak ako má. Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.03.2024, 8:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jakub123 píše:  Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava. Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny    
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.03.2024, 20:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jakub123 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny   [/quote] Áno poznám ho osobne ale nepoznám detail, asi bude najlepšie keď sa s ním skonaktujem opýtam sa priamo jeho.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.03.2024, 21:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bahno 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja teda davam mojmu gazousovi dost na prdel a mam aj podvihnuty tlak na turbe,ale s hlavou zatial problem nebol. Len na turbe praskla banka pri bypase,tak slo nove.Motor z jednotkoveho 2.5td 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.03.2024, 23:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ked uz robis GO motora, tak patrylo by sa ,,,zrepasovat aj turbo, ako aj hlavu,-skontolovat a podla potreby ju tu zarovant, a prebrusit ventyle,tot vsjo okolo hlavy,, skontrolovat vstreky a podlapotreby repas alebo ak postaci tak nastavyt,, ak je dobra klukovka, postaci iba nove loziska ojnicne a hlavne ako i axialne loziska, a samozrejma vec i rozvody,, Tie 2,5motory su nezmar ak su dobre a este nie su vybehane,,len bacha na niektorych turbach su turba vodou chladene najma na L200 motoroch.aby nedoslo k ich zamene za turbo nechladene.. 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 15.03.2024, 21:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 15 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |