Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
Autor |
Správa |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho....
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Pia, 24.11.2006, 20:34 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
DanoDEF píše: Otazka pre tych co maju navijak...pouziva niekto odpojovac na privod z baterky ???
Ja to mám zapojené cez vypínač v palubovke, Je to proti predpisom a aj si myslím, že nie je , moc dobre, keď je vinč stále pod prúdom /napr. v prípade čelného nárazu/.
|
Pia, 24.11.2006, 21:15 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Igor píše: Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho....
...by si sa čudoval, koľko je takých...!
|
Pia, 24.11.2006, 21:17 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
RADOFFROAD píše: mozno by stacilo skor len akusticke upozornenie obsluhy ,lebo su pripady ,kedy potrebujes ist na hranicu moznosti a ochrana ta nemusi pustit
Napadla ma aj takato myslienka. V konecnom rieseni nie je nikde nepisane ze to nemoze byt aj takto. Je kazdeho sukromnou vecou ake konstrukcne riesenie pouzije. Ak sa dotycny citi pri peniazoch, nie je problem spravit indikator z viacerych termostatov, ktore sa budu postupne rozvecovat, a dotycny vidi, kde je a kde este moze s rizikom pokracovat.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Pia, 24.11.2006, 21:22 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
finder píše: RADOFFROAD píše: mozno by stacilo skor len akusticke upozornenie obsluhy ,lebo su pripady ,kedy potrebujes ist na hranicu moznosti a ochrana ta nemusi pustit Napadla ma aj takato myslienka. V konecnom rieseni nie je nikde nepisane ze to nemoze byt aj takto. Je kazdeho sukromnou vecou ake konstrukcne riesenie pouzije. Ak sa dotycny citi pri peniazoch, nie je problem spravit indikator z viacerych termostatov, ktore sa budu postupne rozvecovat, a dotycny vidi, kde je a kde este moze s rizikom pokracovat.
To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pia, 24.11.2006, 21:30 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
michi píše: Igor píše: Samozrejme.Kto by to preboha namontoval bez toho.... ...by si sa čudoval, koľko je takých...!
Ved prave preto to pisem....ale ty co to nemaju sa asi neprihlasia...
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pia, 24.11.2006, 21:31 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
DanoDEF píše: To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor.
Ano, samozrejme, mas pravdu. Ale povedzme, ze kriticka hranica je nieco, kde uz neudrzis ruku, co je (vymyslim si) 75 stupnov (to nie je problem zmerat). Takze ak hranica je 75, posledne cidlo bude 75, pred nim napr. 60, a dalsie 50 stupnov. HRanicu si moze kazdy urcit sam (pripadne neurcit ), ale myslim si, ze je jednoduchsie prestat s navijanim ako trepat hlavu o volant " do ritiiiii, 30 litrov v p..."
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
Naposledy upravil finder dňa Pia, 24.11.2006, 22:12, celkovo upravené 1
|
Pia, 24.11.2006, 21:36 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
finder píše: DanoDEF píše: To by si musel vediet jednotlive hranice....je vobec zname aku teplotu znesie navijak ??? resp motor. Ano, samozrejme, mas pravdu. Ale povedzme, ze kriticka hranica je nieco, kde uz neudris ruku, co je (vymyslim si) 75 stupnov (to nie je problem zmerat). Takze ak hranica je 75, posledne cidlo bude 75, pred nim napr. 60, a dalsie 50 stupnov. HRanicu si moze kazdy urcit sam, ale myslim si, ze je jednoduchsie prestat s navijanim ako trepat hlavu o volant " do ritiiiii, 30 litrov v p..."
Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu....
PS. novy motor nestoji 30tis
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pia, 24.11.2006, 22:12 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
DanoDEF píše: Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu.... PS. novy motor nestoji 30tis
Hej, ja som zabudol. Sorry ... 40.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Pia, 24.11.2006, 22:16 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
finder píše: DanoDEF píše: Sak ja netvrdim opak...len som narazal na konkretnu hodnotu.... PS. novy motor nestoji 30tis Hej, ja som zabudol. Sorry ... 40.
ha ha 15 napr na moj W
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pia, 24.11.2006, 22:19 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
DanoDEF píše: ha ha 15 napr na moj W Dano, bez urazky, pre niekoho je 15 +/- polovica vyplaty, co sa mi zda dost vela znicit navijak, ak sa tym zrovna nezivim, alebo som za vodou a 15 za nedockavost sa mi nezda vela .
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Pia, 24.11.2006, 22:23 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
finder píše: DanoDEF píše: ha ha 15 napr na moj W Dano, bez urazky, pre niekoho je 15 +/- polovica vyplaty, co sa mi zda dost vela znicit navijak, ak sa tym zrovna nezivim, alebo som za vodou a 15 za nedockavost sa mi nezda vela .
ale dobre sak sa tu nebudeme natahovat na cene motora. to je cena na jeden z najdrahsich navijakov....tak cena na cinana by mala byt podstatne nizsia ak sa vobec oplati zhanat novy motor. samozrejme, ze je rozdiel ak mas navijak na hobby jazdenie na sem tam pouzitie.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pia, 24.11.2006, 22:31 |
|
|
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Ja sa teda priznam. Navijak nemam pripojeny cez odpocovac.
Normalne mam navijak komplet odpojeny od baterie. Ked idem do terenu, alebo ked si to situacia vyzaduje, tak otvorim kapotu a 13-stkou klucom pripojim konektory na bateriu...BTW: odpojovac mam kupeny, ale este nenamontovany. Kupil som ho spolu s kablami, ale akosi ked som nacvikaval koncovky som na to zabudol( hlavne ze som to mal pred ocami)...
A teraz si musim klieste opat pozicat a nacviknut koncovky na odpojovac.
Naco si veci zjednodusit, ked si ich mozme skomplikovat...nie?
_________________Range Rover farma
|
Sob, 25.11.2006, 0:29 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Citácia: Rado otazka na teba nakolko preferujes a montujes SW ako je to s teplotou SW ked hodne navijakujes (v beznej cinnosti nie sportove vyuzitie)....potrebuje SW nieco take ??? Lebo ja si myslim, ze nie. To skor iba na no name neurciteho vykonu. U terajsieho W som nepozoroval nejake prehrievanie a u predchadzajuceho SW Husky 8 tiez nie (zohriatie ano).
este sa mi nestalo aby som pri navijakovani SW zohrial tak aby som sa on musel bat
a to ani pri tahani pod 50 stupnovym uhlom nabok cez 5 m blata a dify som mal pod blatom a 35 kolesa som tlacil teda doboku v blate asi hodinu striedaveho navijakovania a to uz bol podla mna extrem navijak bol horuci ale normalne slapal a este x krat take navijakovanie a stale je v pohode
skor sa mi zda ze SW EP sa zohreje skor pri brzdeni (spustani auta) vtedy bola horuca dost ta brzda aj smrdela ,spustal som 2,4 t patrola dole 45 stup kopcom asi 30 m ,po asi pol roku dalsieho pouzivania som ho rozobral a nenasiel som ziadne znamky opotrebenia alebo spalenia lamely
z toho usudzujem ,ze kvalitny navijak sa sice tiez da znicit ,ale asi to vyzaduje istu davku arogancie obsluhy k technike
osobne na svoje auto dam znovu EP9 a nad ziadnu poistku ani signalizaciu nemam v plane
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Sob, 25.11.2006, 12:19 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
RADOFFROAD píše: ............................osobne na svoje auto dam znovu EP9 a nad ziadnu poistku ani signalizaciu nemam v plane
odpoved, ktoru som ocakaval.....zaver nech si uroby kazdy sam
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Sob, 25.11.2006, 13:45 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|