Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 19.07.2025, 15:59
Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 416 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Ďalší
 MTcka VS ATcka vseobecne ... 

Aké pneumatiky preferujete v zime ?
ATčka 25%  25%  [ 62 ]
MTčka 18%  18%  [ 43 ]
Zimné pneumatiky 46%  46%  [ 112 ]
Doteraz zimne, idem skusit AT (MT) 11%  11%  [ 28 ]
Celkom hlasov : 245

 MTcka VS ATcka vseobecne ... 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Jeden pán z českého fóra ( mimouch ) mi napísal, že jazdí 265mm blizzaky DM3 a že sa na ňho ani vo veľmi hlbokom snehu nechytajú ani MTčka. Len niečo z reťazami. Bude na tom teda asi niečo...


Str, 08.11.2006, 16:45
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46
Príspevky: 339
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Tak páni, mám za sebou prvý test goodrich AT a musím povedať veľké ďakujem všetkým, ktorí mi priamo či nepriamo poradili že urobím dobre. V spojení s ľachkým samíkom - super, zdolal som cross-country /žiadny trial - ale to by som asi ani psychicky nezvládol :-) / a cestou to bolo blato, tráva, lístie - načastejšie všetko dokopy. Som zvedavý na sneh a zľadovatený povrch.

_________________
všetko je raz "poprvé"
skype: doraskype2918
ex: Suzuki Samurai
ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD
ex: Jeep Grand Cherokee 5.2
ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI


Ned, 26.11.2006, 21:18
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.10.2006, 15:53
Príspevky: 180
Bydlisko: Čadca
Odpoveď s citáciou
Dora píše:
Tak páni, mám za sebou prvý test goodrich AT a musím povedať veľké ďakujem všetkým, ktorí mi priamo či nepriamo poradili že urobím dobre. V spojení s ľachkým samíkom - super, zdolal som cross-country /žiadny trial - ale to by som asi ani psychicky nezvládol :-) / a cestou to bolo blato, tráva, lístie - načastejšie všetko dokopy. Som zvedavý na sneh a zľadovatený povrch.



Budeš spokojný aj na snehu,aj na zľadovatelom povrchu.

_________________
Jeep Cherokee 4,6i
Suzuki KQ 700


Ned, 26.11.2006, 21:33
Profil
Legenda Offroadu

Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05
Príspevky: 1316
Bydlisko: Wychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja ešte stále váham, nie som rozhodnutý :( Zimné, alebo AT? Patrol mám len pol roka. Ale viac sa prikláňam k AT.


Ned, 26.11.2006, 22:35
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 08.10.2006, 20:07
Príspevky: 291
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja už mám jednu zimu na AT za sebou a môžem lan chváliť :P

_________________
offffffffffffff


Ned, 26.11.2006, 23:31
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Voči zimným majú ATčka ( stále mám na mysli BFG ) podstatne pevnejšiu bočnicu, a teda znesú aj podhustenie, ktoré zimáky nie. No a potom sú menej "náladové" keď ideš napríklad v zime po ceste, na ktorú praží slniečko a má trebárs 15 stupňov. Furt držia, kdežto tam už zimáky majú problém a viac sa derú. Ďaľšou záležitosťou je terén, kde nie sú tak náchylné na prieraz a ak náhodou narazíš aj na blato pod tým snehom, neostaneš stáť.... Keď roztočená zimná guma prefrézuje sneh až na ostré kamienky, tak tá mäkučká siliková zmes ide dole ako nič.... Je to ale na Tebe...


Ned, 26.11.2006, 23:36
Profil WWW
Legenda Offroadu

Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05
Príspevky: 1316
Bydlisko: Wychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže to vychádza jednoznačne na AT (BFG) :D Pôjdem za nimi.


Ned, 26.11.2006, 23:45
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cico píše:
takže to vychádza jednoznačne na AT (BFG) :D Pôjdem za nimi.

hups, neponáhľaj...daj si najprv odpoveď, koľko robíš v zime cesty a koľko terénu...potom si daj otázku, koľko robíš v lete cesty a koľko terénu...a ešte si daj odpoveď, ako rýchlo a pri tej rýchlosti ako bezpečne chceš jazdiť...a ešte aký ťažký je Tvoj patrol...
...ak si vieš na tieto otázky odpovedať zodpovedne, zodpovedná bude aj Tvoja voľba...a nečuduj sa, keď Ti z toho víde ako mne - zima zimné (v kufri reťaze), v lete AT a v garáži ešte MT na príležitostné pojazdenie v drsnejšom teréne (to posledné mám v riešení, neponáhľa)
no a ak si drsňák, celoročne MT, prečo nie? (ak si si zodpovedal na tie otázky... :smt126

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Ned, 26.11.2006, 23:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chlapi - tak ste ma nvnadili ze AZ :roll:

zvazujem dat na Y61 bez uprav :
http://www.alkatrackt.sk/info/285-75-R1 ... KO-BF-Go-/

na diskoch 8JJX16ET10 ...
Myslite ze to pojde (zaujima ma hlavne ET - myslim , ze by pasovalo skor ET-15 ... :?: )

4Xader - viem , ze Ty mas az 285/75 ,ale neviem na akych diskoch ???

_________________
OFF the ROAD


Pon, 27.11.2006, 15:23
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MilanBB píše:
Voči zimným majú ATčka ( stále mám na mysli BFG ) podstatne pevnejšiu bočnicu, a teda znesú aj podhustenie, ktoré zimáky nie. No a potom sú menej "náladové" keď ideš napríklad v zime po ceste, na ktorú praží slniečko a má trebárs 15 stupňov. Furt držia, kdežto tam už zimáky majú problém a viac sa derú. Ďaľšou záležitosťou je terén, kde nie sú tak náchylné na prieraz a ak náhodou narazíš aj na blato pod tým snehom, neostaneš stáť.... Keď roztočená zimná guma prefrézuje sneh až na ostré kamienky, tak tá mäkučká siliková zmes ide dole ako nič.... Je to ale na Tebe...

Mno.. Ja som si (somar sprosty) nechaval samozrejme vymenu na poslednu chvilu ... Tak sa mi stalo, ze som musel zobrat co bolo, a na ravku sa mi dostali nejake pneu povodne urcene na lahky van ... Asi takto: pokial nebolo snehu az tak, ze som ravku zavesil na brucho, islo to ... Teren som nerobil, maximalne uslintanu luku - hrabalo to ...
Dazd - ok. Jazdil som s tym od novembra 2004 az augusta 2006. Bolo to trochu hlucne cez leto, ale dalo sa to zniest. Tie pneu sa mi zdali dost silne a masivne, tak ani po kamenistej ceste k chate som nesiel menej ako na dvojke, sem tam aj tri. Opotrebovanie som nejake extra nezbadal ... V lete 2005 sme isli z oravy, niekde za dolnym kubinom (samizda) a chytil nas paradny krupec (asi taka gulka do dlane, ako ping-pongac). Druha sprska bola za kralovanmi, smer martin.Celkom pekna zapcha, vsetci museli brzdit (uz neviem preco). Setkych nejako vozilo, len ja som nemal problem brzdit. Kamosi v aute- pocuj, kua, nejako ti to dobre brzdi na tom lade ... Ved hej, ked som este neprezul :-D Vybuch smiechu a isli sme v pokoji dalej ...
Zaver - na dobrych zimakoch sa da jazdit celerocne, trochu hlucne, a na dalsiu zimu su (zevraj) trochu tvrdsie, tak si treba vyskusat ako sa zmenila brzdna draha ... (mne to tak neprislo, vzdy si snazim drzat veeeeelky alebo aspon dostaticy odstup, tak dobrzim v pohode).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 27.11.2006, 15:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50
Príspevky: 819
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Pneumatika a teda aj zimák okrem mäkkej zmesi funguje na princípe množstva lamiel. Je to preto, že každá lamela má hranu. Čím viac lamiel tým viac hrán tým viac takých malých nožíkov, ktoré sa zarezávajú do podkladu. Pri novej gume je hrana ostrá a používaním sa zaobľuje. Výsledok: ojazdená guma nemá až tak problém s výškou vzorky ale s oblosťou hrán.
Rovnako fungujú lezacie topánky v horolezectve. Čím je hrana na špici ostrejšia tzn. 90 stupňov bez oblúka tým sa lepšie stojí na malej hrane alebo výstupku.
Súťažiari preto prezúvajú na pretekoch omnoho častejšie tie isté ale nové gumy ....
Jazdou zimnými pneu po asfalte sa tieto hrany obrúsia super rýchlo.


Pon, 27.11.2006, 16:12
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
chlapi - tak ste ma nvnadili ze AZ :roll:

zvazujem dat na Y61 bez uprav :
http://www.alkatrackt.sk/info/285-75-R1 ... KO-BF-Go-/

na diskoch 8JJX16ET10 ...
Myslite ze to pojde (zaujima ma hlavne ET - myslim , ze by pasovalo skor ET-15 ... :?: )

4Xader - viem , ze Ty mas az 285/75 ,ale neviem na akych diskoch ???


ee, ja mam vacsie :D 295/75 R16 a nie je problem...chod rovno do takeho rozmeru (cenovy rozdiel je minimalny a vojdu sa aj na seriovom podvozku).su na origos nissan diskoch R16.


Pon, 27.11.2006, 16:25
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cico píše:
Ja ešte stále váham, nie som rozhodnutý :( Zimné, alebo AT? Patrol mám len pol roka. Ale viac sa prikláňam k AT.


Ber AT ! Urcite ti to aj Martin4NR odobry :wink: a budes spokojny + auto bude vyzerat ako off a nie ako mestska lestenka na obrubniky :!:


Pon, 27.11.2006, 16:31
Legenda Offroadu

Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05
Príspevky: 1316
Bydlisko: Wychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak sa opakujem: vychádza to na BFG AT a idem za nimi :wink:


Pon, 27.11.2006, 20:54
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
myslím že je to dobrý nápad.

Ja mám 285/75R16 na pôvodných diskoch podložených o 5 cm.

Keď dožijú, pôjdem možno až do 305/70R16


Pon, 27.11.2006, 22:25
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 416 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: