Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Patrol GR Y 61 by Radoffroad (25)   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 cico 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05 Príspevky: 1316 Bydlisko: Wychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ja som za podhustovanie,ma logicke opodstatnenie v terene, len ide o to, aku gumu podhustovat a aku nie, a potom ide o to, na kolko podhustit, tu-ktoru gumu. Ak ju v postate skoro uplne sfuknes, ani sa nediv, ze ju zobujes. A este jedno, na podhustenych gumach sa jazdi trochu inac ako na nafukanych...    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 16.02.2008, 22:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KUBIK 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách    .
 Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu   
Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje     a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť    
					
						 _________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 16.02.2008, 23:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Takto nejak som podhustil na Čergove, šlo to potom úplne všade, Cico potvrdí. 
  
Aj keď v jednom momente som zastal tak, že koleso nebolo na rovnej zemi, ale na šikmine a zdeformovalo sa tak, že som sa vystrašil, že defekt....    Myslím, že s rozumom sa dajú na podhustených gumách robiť doslova zázraky.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 16.02.2008, 23:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 chrust 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.02.2007, 23:56 Príspevky: 152 Bydlisko: Vydrna
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jacob píše: Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách    . Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu   Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje     a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť    
   
Jacob nechcem rýpať  ale trial (moto-trial) alebo MotoCross alebo enduro je o niečom inom .       
Tam sa gumy nepodhustujú ale sa fúkajú na Váhu jazda a na povrch čí nie ??? (fúkajú sa na mieru )    
Neviem čí sa to dá nazvať podhusovanim . 
    
					
						_________________www.expertmoto.sk
SUZUKI SAMURAI SJ413i ,  NISSAN PATROL GR Y60
 Veľky odvezie malého - malý potiahne veľkého  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 16.02.2008, 23:58 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KUBIK 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						tak v triale,sa nepodhustuje na váhu jazdca, si to dosť mýliš z motocrosom,jedna vec pre upozornenie,nemám rád ked niekto porovnáva motocros s trialom    je to úplne niečo iné. Podhustijem podla toho aký je terén,a nie koľko vážim,najväčšia kravina aká existuje    
Zas to tu radovi zašpiníme kravinami    
					
						 _________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 0:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 chalani nehadajte sa , vyzsie to tu uz par ludi opisal spravne
 
 pohustit co sa podhustit moze aplikovat spravny disk a davat pozor ak nemam beadlock a hura do blata 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 10:27 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KUBIK 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						My sa nehádame,len konštatujeme       
					
						 _________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 10:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MAICO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.12.2006, 16:44 Príspevky: 402 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jacob píše: Ja som len za podhustenie,napr. v triale by som na nepodhustených gumách ani radšej neštartoval,lebo by som sa na prvej prekážke zabil.Vlastne pre mna je offroad niečo podobné ako trial,využívam vlastne tie isté schopnosti.Je to to isté ale na 4 kolesách    . Podhustenie má tú nevýhodu toho vyzutia a vždy v tom naj. blate,dvakrát som vyzul swamperu   Dá sa predísť vyzutiu,zaviesť beadlock,alebo pokial sa neprezúvajú pneu tak ako som spravil ja,prilepil som bočnicu o disk tmelom ktorý sa používa na priliepanie okien.Ale to už sa len tak nevyzuje     a dá sa podhustiť,vlastne aj vypustiť    
Len sa pochval prečo si ju vyzul.     
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 11:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 petertn 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26 Príspevky: 1253 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 este mi vysvetlite co je beadlock 
					
						 _________________ na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
 Nikdy nesúper s blbcom.
 Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
 "Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..." 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 11:12 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 shaman 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12 Príspevky: 509 Bydlisko: CR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						O Google nikdy neslysels ?
 
 
  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 11:15 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KUBIK 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						2 MAICO: vyzul som ju preto lebo si mi ju moc podhustil,tzv. vybral ventilok a počkal,potom povedal dobre,buchol do gumy celé auto sa zavlnilo a bolo.     ale bolo to aj mojôm chybou lebo som mal ešte nahodené,klasické gumové vyntilky čo sa používajú na osobáky a nie kovové     
2 petertn: beadlock je toto
 viewtopic.php?t=3109&postdays=0&postorder=asc&start=60 
					
						 _________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 11:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Zaujimave, len si neviem predstavit kolko kg blata tam ostane po takej jazde terenom...zrejme to treba vzdy dobre vystriekat wapkou    
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 11:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MAICO 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.12.2006, 16:44 Príspevky: 402 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						[quote="Jacob"]2 MAICO: vyzul som ju preto lebo si mi ju moc podhustil,tzv. vybral ventilok a počkal,potom povedal dobre,buchol do gumy celé auto sa zavlnilo a bolo.     ale bolo to aj mojôm chybou lebo som mal ešte nahodené,klasické gumové vyntilky čo sa používajú na osobáky a nie kovové     
Ja som to tak robil vždy a nikdy som ju nevyzul. Asi je chyba medzi volantom a sedačkou. Ved na nich sa v pohode jazdí na 0,4!    Ked si ich obuval nemal si použiť silikon!    Chcem podotknúť že to boli SS TSL SX 35x15,5x15 a boli to ozaj super pneu    To dufam potvrdí aj Jacob aj ked už boli ojazdené.  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil MAICO dňa Ned, 17.02.2008, 13:40, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 12:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 petertn 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26 Príspevky: 1253 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						shaman píše: O Google nikdy neslysels ?
 
   
slysel, je to nekde pobliz tveho bydliste     
chlapi bol som lenivy hladat a tak dakujem za vysvetenie  
					
						 _________________ na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
 Nikdy nesúper s blbcom.
 Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
 "Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..." 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil petertn dňa Ned, 17.02.2008, 15:01, celkovo upravené 2 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 13:01 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jano JP 
				Pajero compatibile 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hamletovská otázka byť či nebyť/podhustiť či nepodhustiť nemá obecné riešenie, každý rieši sám podľa seba
 
osobne jazdím väčšinou v takom, že sa dá aj bez podhusťovania, aj nejaké ťahanie navijakom je lepšie ako výmena rezervy v bažine...
 ale ak je jasné, že toho "mäkkého" terénu je nejak viac, tak jednoznačne podhustiť, akurát že treba zvážiť koľko - mám mäkké bočnice a škoda ich prepichnúť kôli moc nízkemu tlaku o zvlečení z disku nehovoriac; keď budú iné gumy, tak podľa toho, čo znesú + nejaká rezerva k tomu navrch, zicher je zicher...
 ale zasierame tu inú tému, toto nie je o podhusťovaní    
					
						_________________  Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....      Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!...    
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 17.02.2008, 13:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |