Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Xardas4699 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 17:33 Príspevky: 205 Bydlisko: Mačák:D
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Uaz-moja srdcovka(aj keď má svoje muchy)-veď je to ruský stroj 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.04.2008, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Panda4x4 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ze vahas.     je to pekny uazik nema chybu    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.04.2008, 22:16 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcelo 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Či sa to berie ako off ... S tým by som sa vyhýbal aj mlákam na suchej ceste    
Ale ne... fajnova mašinka...    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.04.2008, 22:23 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pekne autičko .stara ruska klasika      skor by ma zaujimalo,ako si to dal na značky,ale to len tak mimo ,nie som zvedavy     
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.04.2008, 22:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to tu sutazis o najvyssi pocet prispevkov do fora? na co davas 2x ten isty prispevok resp. tie iste fotky vzdy pod inym nazvom?    
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.04.2008, 22:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xardas4699 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 17:33 Príspevky: 205 Bydlisko: Mačák:D
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						romo11 píše: to tu sutazis o najvyssi pocet prispevkov do fora? na co davas 2x ten isty prispevok resp. tie iste fotky vzdy pod inym nazvom?    
bo som sa pomylil som to najprv chcel dat do moj offroad a som to ebol len do uaz sekcie a potom som to odtial uz nechcel mazat  
					
						 _________________ Uaz-moja srdcovka(aj keď má svoje muchy)-veď je to ruský stroj 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 13:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ma to ram, tuhe napravy, redukciu, tusim aj uzavierku medzidifu, aj slusne gumy, takze jasne - je to offroad! 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:08 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 david 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						juroBSP píše: Ma to ram, tuhe napravy, redukciu, tusim aj uzavierku medzidifu, aj slusne gumy, takze jasne - je to offroad!  
e e uzavierku medzidifu to nema    
					
						 _________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Na co je teda, ta druha paka pri redukcii? UAZ je full time 4x4, alebo sa priraduje predny nahon? 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:20 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xardas4699 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 17:33 Príspevky: 205 Bydlisko: Mačák:D
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						juroBSP píše: Na co je teda, ta druha paka pri redukcii? UAZ je full time 4x4, alebo sa priraduje predny nahon?  
predný nahon sa priraduje bohuzial uzavierky to nema  
					
						 _________________ Uaz-moja srdcovka(aj keď má svoje muchy)-veď je to ruský stroj 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:23 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ak sa priraduje predny nahon, tak tam nie je medzidif. Cize funguje to rovnako ako pri aute, ktore je so stalym pohonom 4x4 a ma uzavierku medzidifu.
 A na co je ta druha paka pri redukcii? 
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:31 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xardas4699 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 01.02.2008, 17:33 Príspevky: 205 Bydlisko: Mačák:D
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						juroBSP píše: Ak sa priraduje predny nahon, tak tam nie je medzidif. Cize funguje to rovnako ako pri aute, ktore je so stalym pohonom 4x4 a ma uzavierku medzidifu. A na co je ta paka pri redukcii?  
nó asi je to tak ako hovoris, tá páka vedla redukcie je predný náhon  
					
						 _________________ Uaz-moja srdcovka(aj keď má svoje muchy)-veď je to ruský stroj 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 15:35 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						Teda, nie ze by ste to motali, ale     
Uaz ma trvale pohananu zadnu napravu. Jednou pakou pridavnej prevodovky sa zubovou spojkou pripaja unasac predneho kardanu a teda pohon prednej napravy. Pritomnost medzinapravoveho diferencialu s tym nesuvisi. Druhou pakou sa v pridavnej prevodovke radi cestny alebo terenny prevodovy stupen, cize redukcia. 
 Prosim nemotat napravovy a medzinapravovy diferencial:
 - Napravovy (priecny) diferencial sluzi na vyrovnavenie krutiaceho momentu medzi dve kolesa jednej napravy pri prechadzani zatacky, jelikoz vonkajsie koleso sa pri jazde zatackou otaca rychlejsie. Pri uviaznuti vozidla moze vsak dojst ku stavu, ked sa jedno koleso na smyklavejsom povrchu pretaca, a druhe na drsnejsom stoji. Uzavierka diferencialu sposobi, ze sa obe kola jednej napravy spoja a tocia rovnako rychlo. Jazda s uzavretym zaverom diferencialu na povrchu, kde aspon jedno koleso nema moznost sa pretocit, velmi skodlivo vplyva na cele prevodove ustrojenstvo napravy, vyrazne zvysuje opotrebenie pneumatik a podstatne zhorsuje jazdne vlastnosti vozidla.
 - Medzinapravovy diferencial (ak je pritomny) sluzi na vyrovnavanie Mk medzi dvomi napravami (opat, pri prechadzani zatacky predna naprava opisuje vacsi obluk ako zadna a teda kolesa sa tocia rychlejsie). Pri uviaznuti moze dojst k preklzu iba zadnej napravy (obdobne ako u napravoveho diferencialu k preklzu iba jedneho kolesa). Uzavretim medzidifu sa spoja vystupy na predny a na zadny kardan, a obe napravy su hnane tou istou rychlostou. U vozidiel, ktore medzidif nemaju (UAZ, Patrol, P V3S) je predna naprava po pripojeni hnana vzdy tou istou rychlostou ako zadna. Nepriaznive vplyvy pri jazde po spevnenom povrchu ako pri napravovom diferenciali. .. Jasno?
    
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 16:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Majod 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Juraj jedna paka ma polohu dopredu a dozadu a zanamena predný nahon zapnutý resp vypnuty,druha paka ma tri polohy normalny stav -neutral -redukovaný stav, 
					
						 _________________ UAZ,,Wrangler CRD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 16:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 juroBSP 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to Majod:
 Dik za vysvetlenie. UAZ teda nema ani ovladatelne volnobezky?
 to Mustang:
 Ja som pisal o medzidife, v suvislosti s autami full time 4x4. Teda na aute, kde pripajam predny nahon, je po pripojeni vysledok taky, ako ked pri full time 4x4 uzavriem medzidif. Mas pocit, ze je to dopletene?   
Lebo podla mna je to uplne jasne. Tak, ako je jasne rozlisenie medzidif, predny dif a zadny dif, pripadne uzavierky a ich funkcie. Ale o tych ostatnych nebola rec a tie, z mne nejasnych dovodov, si vlozil do diskusie Ty.  
					
						_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.04.2008, 17:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |