Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Autor |
Správa |
Wallonien
Učeň
Registrovaný: Sob, 05.01.2008, 17:17 Príspevky: 14 Bydlisko: PB
|
Prosím vás o radu! Zvažujem kúpu Mitsubishi Pajera, motor diesel a r.v. okolo 2001 - 2003 max. Ktorý typ bol najspolahlivejsí? ( 2.5 TD 73, 85, 98 kW) alebo (3.2 DiD 118, 121kW) ? A čo napr. najčastejsie chyby a závady? Ďakujem vopred
|
Sob, 10.05.2008, 8:10 |
|
|
Milos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2568 Bydlisko: Handlová
|
chces kratke alebo dlhe? chces to ako rodinne auto?
_________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme
|
Sob, 10.05.2008, 9:50 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
nejako v tvojom vybere nevidim 2,8 TD
...a zdaleka to nie je len o motore
3,0 DiD je uplne ine auto ako starsie Pajera, asi by si mal upresnit na aky ucel to ma byt
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Sob, 10.05.2008, 9:53 |
|
|
hollyml
Frajer
Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
|
V jeho vybere Pajero 2,8 ani byt nemoze, nakolko sa v tych rokoch navyrabalo.
Vyber medzi 2,5 a 3,2 je jednoznacne pre 3,2 Di-D. Co sa tyka rocnika urcite by som odporucil model od roku 2003. Poruchovost zalezi vela na pouzivani a potrebnej udrzbe. Jedine na co si treba davat pozor su loziska kolies. Ostatne sa da zistit pri navsteve kvalitneho autorizivaneho servisu. A dokonca niektore zavady sa daju odstranit v ramci zaruky aj ked auto uz v zaruke nie je.
_________________http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko) OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17
|
Sob, 10.05.2008, 12:39 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Ak ide len o motor, tak tam nie je velmi co riesit, a DiD ma navrch, v kazdom pripade ked uvazime ze motory trpeli ako kazde ine (nevyfukane po vysokom zatazeni), tak im asi nie je co vytknut.
Ale zameral by som sa na radovu poslednu vetu - ucel pouzitia.
Ono zadna tuha naprava ma svoje caro.
Dlha verzia DiD (starsia) do terenu moc nie je, bez dodatocnych uprav, kratsia uz je na tom asi lepsie. A nove pajero (faceliftovane) mi dost vyrazilo dych, na seriovych cestnych gumach chodilo light teren tak isto ako my ostatny, akurat chudak osklbal zadny naraznik s cuvacimi senzormi.
V kazdom pripade, v terene bude nezavisla naprava trpiet viac ako tuha.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Sob, 10.05.2008, 13:13 |
|
|
Wallonien
Učeň
Registrovaný: Sob, 05.01.2008, 17:17 Príspevky: 14 Bydlisko: PB
|
Chcem ho ako rodinne auto a terén uvidi maximálne raz do mesiaca cez víkend. Žiadne špecial expedície
|
Sob, 10.05.2008, 16:49 |
|
|
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Tak potom jednoznačne 3.2DID,výborná voľba.To auto je na to ako stvorené!!!
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Sob, 10.05.2008, 17:12 |
|
|
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Urcite 3,2, neviem si ani predstavit ako to jazdi s tou 2,5 ale urcite nic moc, z 3,2 to ide mislim tak akurat a aj trosku lepsie No este som zabudol na zvuk 3,2 si budes dlho zvykat, ja som si este stale nezvykol
|
Sob, 10.05.2008, 18:20 |
|
|
fiberopt
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56 Príspevky: 318 Bydlisko: PD
|
.. 3,5 GDI V6 3dv.
_________________ .--. .. -. .. -.
|
Sob, 10.05.2008, 18:24 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...
3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Sob, 10.05.2008, 18:57 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
RADOFFROAD píše: ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...
3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...
Tak si v tom uz konecne upracme a dajme vsetko na poriadok (aspom trochu)
ako prve bolo pajero 2,5TD( opravujem, malo to este svojich predchodcov a vyvoj ale skoda to tu mlzit.. ) v predu MCperson a vzadu tuha naprava+PERA+moznost samosvoru do r.92
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 15763.html
potom pajeroII v predu MCperson+torzka, vzadu tuha naprava na strunach + medzidiff + uzavierka medzidiffu a zadnej napravy. motorizacia 2,5TDintercooler , 2,8TDintercooler a benzin nieco kolo 3LV6 to neviem presne, http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 65001.html
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 81977.html
pajeroIII r. 99 v predu aj vzadu MCperson na strunach. motorizacia 3,2DiD - POZOR je to 4valec = treba si naozaj zviknut na riadny otrasak motora....
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 07190.html
ale vozenicko je to super , najma po ceste. a vobec sa to nezlakne lahsieho terenu ci klzkeho povrchu, prave naopak, vdaka uzavierke medzidiffu a zadnej napravy vie skuseny offtak ist na min. 3kolesach pohonu aj na slabsich pneu hodne moc terenu. samozrejme neni debat o zlom krizeni,(preto tie uzavierky v zaklade).
popri tomto modeli sa stale az do r. 2004 vyrabal model s tuhou zadnou napravou pajeroII hlavne pre juzne oblasti a pre svoju vysoku spolahlivost, coz sa o motore 3,2DiD neda povedat.
http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/2 ... 23094.html
od roku cca 2000 sa pre stredny trh vyraba aj verzia Pajero sport coz je L200 na starom podvozku pajeroII a s povodnym motorom 2,5TDintercooler.
http://mitsubishi-pajero-sport.autobaza ... 12036.html
motorizacie a testy najdete na : http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/
tolka jest spravodajstvo..
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 10.05.2008, 20:22 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
[quote="RADOFFROAD"]ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...
Takéto auto jazdilo aj vo Vydrnej. Určite si ho tam videl. Krátke modré s tuningom. Motor má 2,5TD.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 12.05.2008, 7:05 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 12.05.2008, 7:31 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
RADOFFROAD píše: myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?
ano , aj ja som taketo evidoval, isteho casu bolo aj na autobazar.eu .
bolo to kratke pajerko III a bol tam 2,5TDintercooler a nemalo to v zadu uzavierku, kasna bola urcite model 2000 hore.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pon, 12.05.2008, 8:06 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Ani jedno Pajero nemá zavesenie McPherson, ale dvojité lichobežníkové ramená, to je trošku rozdiel. McPherson mál len spodné rameno a tlmič na seba preberá aj funkciu horného závesu.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Pon, 12.05.2008, 8:10 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|