Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Patrol GR LWB, 4" Dobinsons + XT + panhardky   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 konik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ach soo ...diky rado za vysvetlenie 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.05.2008, 11:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 michi 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Heuréka! Konečne Ti to kríži! Pre porovnanie dávam dve foto toho istého káru z pred pár mesiacov.    
 
  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.05.2008, 12:55 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						...tiez celkom slusna panhardka...
 
  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.05.2008, 13:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Anoooo, Michi vyhrabal foto z tajného priestoru nedaleko NR, kde som nekrížil a všetci sa dobre bavili    Ešte tak či tak maličko posuniem spodné uchyty zadných tlmičov hore, pretože všade je rezerva. Takých 5cm to zvládne, takže ešte to bude lepšie. Takto je to teraz, všetky 4 na zemi : 
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.05.2008, 17:09 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ivanbb 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 08.10.2006, 20:07 Príspevky: 291 Bydlisko: Banska Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						A fakt dobré    
					
						 _________________ offffffffffffff 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 21.05.2008, 23:06 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin 4 
				Trvalá prekážka 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						z predchádzajúceho vyplýva, že nie je pravda že Patrol principiálne nemôže krížiť na predok a že sa to dá poladiť aj bez zložitej prekopávky predku na 5 link. 
 
Bravo.
 Gratulujem        
					
						 _________________ SLOW & FURIOUS 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.05.2008, 8:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to Martin4 : predok vie pustiť rameno ešte asi 7cm dole v porovnaní s fotkou čo som dal. Toľko povolí silenblok ramena. Resp. su dva, z každej strany jeden.
 
Ešte som dnes tunil trošku, takže teraz to vyzerá takto : 
  
Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka....  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.05.2008, 20:55 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin 4 
				Trvalá prekážka 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MilanBB píše: Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka....  
hmmmm... superflexibilný podvozok musí byť mäkký .... čiže by som povedal, že si ideálny kandidát na inštaláciu vzduchových mechov aspoň dozadu. Auto sa vyrovná  (pri akejkoľvek záťaži) pomôže to na ceste  (čiastočne to nahradí stabilizátory) a neublíži v teréne  (mechy po prepojení kríženie neovplyvnia) 
					
						 _________________ SLOW & FURIOUS 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 8:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka....[/quote]
 
veru ze som sa aj chcel spytat ci mas motor vybraty vonku    
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 12:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 michi 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MilanBB píše: Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka....  
Neboj sa, dáš tam winch, upraceš si v kufor a to sa pekne vyrovná.    
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 13:39 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Martin 4 píše: MilanBB píše: Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka.... hmmmm... superflexibilný podvozok musí byť mäkký .... čiže by som povedal, že si ideálny kandidát na inštaláciu vzduchových mechov aspoň dozadu. Auto sa vyrovná  (pri akejkoľvek záťaži) pomôže to na ceste  (čiastočne to nahradí stabilizátory) a neublíži v teréne  (mechy po prepojení kríženie neovplyvnia) 
Maťko tu sa mýliš. Resp. mýliš sa len v tom, že ja som kandidát na takéto čosi. Nie je to tak. Totiž ja mám podvozok tvrdý, je minimálne tak tvrdý ako som mal pri Ironmane "C" a to mám ešte daleko tvrdšie tlmiče. Keď chytím auto za strechu z boku a snažím sa s ním kývať, pokusy sú negatívne. Tlmiče to zbrzdia v momente. Takže žiadna mäkosť sa nekoná, ale vôbec. Ani naklápanie v zákrutách a to i bez stabíkov. Príď sa povoziť - uvidíš.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 13:48 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						michi píše: MilanBB píše: Skôr než sa niekto spýta, prečo je zadok nižšie ako predok - pretože vozím stále cca 100kg v kufri a v predu nie je nič, dokonca ešte odrezané boky zo sériového nárazníka....  Neboj sa, dáš tam winch, upraceš si v kufor a to sa pekne vyrovná.    
Plánujem vymienať nárazník a už len ten mi pridá takých aspoň 35kg + orpoti tomu čo mám teraz. Naviják asi až časom....  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 13:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 konik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ahoj Milan ake presne pruziny si tam dal heavy duty , C 45-108 dopredu a c 45- 129 dozadu? a co tlmice ake by pasli do seriovky? ako si riesil CASTOR KIT? az doteraz som bol odhodlany na IM ale toto ma hloda... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 14:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 FILIPPO ASQUER 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 15:55 Príspevky: 222 Bydlisko: SK Banska Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pozor... 
 Milan ma Kit Dobinsons extreme Trial ktore nema nic kg plus
 nic dozadu a nic dopredu.
 Potom stare strune IM c su pre vela kg na auto +6cm bez kg ide hore 
 8-cm cca (teoricke).
 Ako na fotiak pozerate kolko diferencia maiu strune.
  
 
Tak auto teraz podla mna nemoze  tvrda ako IM C aj pre diferencia Strune aj preto je Ing. Dobinsons ako Ing. Iron man  maju konkretni studium pre robi strune tak to alebo tak to...
 Milan je islo na druhi Patrol ktore ma podvozky OME standard a gume 37" diagonalne, pre on toto je Super makke, podla mna diferencia su GUMME , on ma 35" Radial BFG ktore ma kostra tvrda a diagonalne je plus makke .
 Ja som islo na teren na Milanovi auto a podla mna je super, aj ako som povedal, teraz ma strune nove a tlmice ktore su pre strune plus makke tak on teraz ma tlmice trosku plus tvrde ako DOBINSONS.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 15:45 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 mello 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 si este vKE??? ak ano a mal by si cas, by som si rad pozrel, vyzera to dost zaujmavo..... daj vediet 
					
						 _________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 23.05.2008, 21:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |