Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Patrol GR LWB, 4" Dobinsons + XT + panhardky   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mello píše: si este vKE??? ak ano a mal by si cas, by som si rad pozrel, vyzera to dost zaujmavo..... daj vediet  
... tak to bude problem...    MilanBB je uz s5 v BB  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.05.2008, 14:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mello píše: si este vKE??? ak ano a mal by si cas, by som si rad pozrel, vyzera to dost zaujmavo..... daj vediet  
Dano to trafil, nie, už v KE nie som. Až budeš mať cestu niekam do stredu Slovenska, volaj, číslo mám rovnaké    
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.05.2008, 23:48 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						konik píše: ahoj Milan ake presne pruziny si tam dal heavy duty , C 45-108 dopredu a c 45- 129 dozadu? a co tlmice ake by pasli do seriovky? ako si riesil CASTOR KIT? az doteraz som bol odhodlany na IM ale toto ma hloda...  
Presné číšla mojich strún bude vedieť Filippo, ja netuším. Viem, že to je +100mm a také su myslím len jedny. K týmto strunám pasujú samozrejme prislúchajúce tlmiče Dobinsons, ale aj tie, ktoré mám ja - XT Automotive. Rozdiel Ti nepoviem, lebo sám neviem. Ale ak to otestujem, zase niečo napíšem sem. Castor kit mi montovala firma Allmetal a tá ho aj dodala. Presnejšie info teda tam. IM som mal len struny, ale nie tlmiče. Takže neviem porovnať rodzdiel, čo by robilo moje auto s podvozkom komplet IM.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.05.2008, 23:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 FILIPPO ASQUER 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 15:55 Príspevky: 222 Bydlisko: SK Banska Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Strune DOBINSONS extreme trial +100mm PRE  NISSAN y60 - y 61
 Predne COD.C45-100
 zadne  COD.C45-113T 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 25.05.2008, 11:41 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 konik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 dakujem za specifikaciu a objasnenie faktov, uvedomil som si ze napriek tomu ako sa to sprava a velmi by som take chcel na aute musim spravit koli konivoziku a ako sa poznam aj koli par vela kilam paksamentlov, podvozok nie trialovy ale tvrdsi cize zrejme sa vratim ku konceptu IM-C 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.05.2008, 22:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						konik píše: dakujem za specifikaciu a objasnenie faktov, uvedomil som si ze napriek tomu ako sa to sprava a velmi by som take chcel na aute musim spravit koli konivoziku a ako sa poznam aj koli par vela kilam paksamentlov, podvozok nie trialovy ale tvrdsi cize zrejme sa vratim ku konceptu IM-C  
Skôr než kúpiš IM by som Ti doporučil - sprav si výlet do BB a ja Ti predvediem podvozok aby si videl ako to funguje. To čo mám na aute momentálne ja nie je mäkšie ako IM "C" a bez nutnosti podložiek pod struny si od série vyššie nie o 60mm ako urobí IM, ale o 100mm.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.05.2008, 16:27 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 IM nespravi 60 mm , ale obvykle 70-80 mm 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.05.2008, 22:54 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 konik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07 Príspevky: 743 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nezavezne sa teda hlasim na obhliadku zrejme vikend 7-8 jun potiahnem konivozik do kremnice co uz by bolo na skok do BB.
 otazka znie ako taky trejlovy podvozok reaguje na expedicne paksamentle typu navijak narazniky zahrada atd cize cca par sto kilo navyse o kolko to moze zasadnut a ako sa ten podvozok unavuje pod tou tarchou? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.05.2008, 23:52 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Radko, skúšal si namontovať struny IM "C" na čisto nový z fabriky vylezený patrol? Lebo obvykle sú straršie modely proste sadnuté, je to normálne. Takže ja som mal na mysli 60mm, ktoré liftne nový patrol a opäť v porovnaní 100mm, ktoré liftnú nový patrol struny čo mám na aute teraz  ja. Chápeme sa?
 
Koník - nie je problém, treba mi zavolať deň do predu aby som bol v BB a rád predvediem. Čo by robili tieto struny pod stálou záťažou niekoľko sto kíl neviem, je to prioritne liftovací podvozok, nie záťažový. Takže reálne netuším. Ale hrúbka drôtu je rovnaká ako pri IM "C" a tiež je to austrálska výroba, takže si myslím, že to bude podobné ako pri IM. Je to ale iba môj dohad, nemám to čím podoprieť. Každopádne sa príď pozrieť, sám si urobíš názor    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.05.2008, 20:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Citácia: Radko, skúšal si namontovať struny IM "C" na čisto nový z fabriky vylezený patrol? Lebo obvykle sú straršie modely proste sadnuté, je to normálne. Takže ja som mal na mysli 60mm, ktoré liftne nový patrol a opäť v porovnaní 100mm, ktoré liftnú nový patrol struny čo mám na aute teraz ja. Chápeme sa?   
...ano , mal cca 20 tis km = zdvihnutie 70 mm
 kazdopadne netvrdim, ze tamtie su horsie ako IM ale primarne urcene na iny ucel, podla toho co pise Konik, chce expedicku...
 ... v tvojom pripade, kde cela offroad vybava spociva v naklonomeri a 100 kg v kufre je asi lepsia volba to co mas, pretoze si sa zodvihol viac...
 myslim, ze uz sa chapeme co sme navzajom mysleli...  
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.05.2008, 21:13 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jasne, chápeme. Ešte pre doplnenie teda, pri montáži IM "C" na môj 18 ročný patrol sa zdvihol o cca 8cm v predu a 9cm v zadu. Keď som nahodil struny Dobinsons +100mm tak šiel hore v predu o 5,5cm a v zadu o 5,8cm oproti strunám IM "C" . Meral som to v dielni ktorá mala podlahu vyliatu nivelizačnou hmotou, teda takmer dokonale rovná a tlak v pneumatikách bol skontrolovaný a vyladený tak aby bol identický. So závažím v aute sa nehýbalo, ani s palivom v nádrži. To len pre úplnosť informácií a pre možnosť porovnať. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.05.2008, 22:33 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 IvoLUCKY 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Hm Milanko a meter si mal identicky a s platnou kalibracnou nalepkou ???     
Ja len pre uplnost objektivneho posudenia ...
 PS:
 krasna praca ... velmi si posunul cele Y60 & Y61 ladenie dopredu - je to asi najvyssia alternativa.(zatial)  
					
						 _________________ OFF the ROAD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.05.2008, 22:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ivko 
 Bobyho patrol je taky alebo vyzsi uz s 380 kg vybavou 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 30.05.2008, 7:05 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						380 kg? to ma v kufri nahradny motor?       
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 30.05.2008, 7:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ved rataj
 
2x pevnostak cca 90 kg
 2x navijak  cca 90 kg
 expedicna zahrada so svetlami vpredu aj vzadu cca 70 kg
 naslapy cca 45 kg
 vybava cca 80 kg
 a to neratam pripadnu expedicnu vybavu (drobnosti cca 80 kg)
 sa to nezda, co ?     
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 30.05.2008, 7:43 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |