Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 fero 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Cafte priatelia.
 Uz mam namontovany lift Rubicon 3,5´ na mangelsoch a MT 31x10.5x15 a vyzera to bohovo. Mam ale taky malinky problem.
 Predna naprava je vysunuta smerom von na lavu stranu a neviem preco. Zevraj treba daky medzikus na panhartku. Vie mio niekto poradit ako to vyrobit alebo kde zohnat? Diki moc 
					
						 _________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 14.07.2008, 21:02 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 PeterPO 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fero píše: Cafte priatelia. Uz mam namontovany lift Rubicon 3,5´ na mangelsoch a MT 31x10.5x15 a vyzera to bohovo. Mam ale taky malinky problem. Predna naprava je vysunuta smerom von na lavu stranu a neviem preco. Zevraj treba daky medzikus na panhartku. Vie mio niekto poradit ako to vyrobit alebo kde zohnat? Diki moc  
Toto som riešil pri dvihnutí môjho Patrola-ale vzadu-prerobil som panhartku na štelovaciu a je to OK.-Po prerábke so ju ešte posilnil.  
					
						 _________________ Patrol Y60,2xLada Niva. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 14.07.2008, 21:15 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Harley 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To je normální věc! Jak je náprava vedená panhardkou,tak po liftu se náprava posune vždy na tu stranu,kde je panhardka uchycená k rámu.jelikož je pro lift krátká. Proto se dávají jiný,nejlépe štelovací panhardky.Existujou takový mezikusy na úchyt ale to není moc dobrý řešení,jelikož je pak celej úchyt nadměrně namáhán a může prasknout.
 Original panhardka ,nebo její princip úchytu přes kulovej čep není moc vhodný řešení pro lift.jak je kulák tahán v úhlu,tak se rychle vykloktá. Nejlepší je panhardka se silentbloky na obou koncích. 
					
						_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
 Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
 www.properform.cz 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 14.07.2008, 21:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Fero čaf ,ja len sa vratim ešte k Harleyovym radam ,ked daval odkaz na tieto stranky ,tak skus tu niečo popozerat     
http://www.go.jeep-xj.info/ 
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 14.07.2008, 22:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Fero:
 
 tak ako som ti po tel, máš v podstate 3 možnosti
 
 1. použiť relokáciu panhardky (prevariť, vyrobiť, kúpiť...)
 2. predĺžiť origo panhardku (prevariť, nadvariť...)
 3. vymeniť za dlhšiu, prípadne za štelovaciu (kúpť, vyrobiť, dať vyrobiť...) 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 12:14 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fero 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Studoval som co my poslal Martino pokusim sa o nieco take.
 Mam novu tak vymenim za staru a pukusim upravit a uvidime
 Palo s tym nadvarenim si myslel rozrezat a vlozit daky medzi kus a zvarit do kopy? 
					
						 _________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 14:57 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fero píše: Studoval som co my poslal Martino pokusim sa o nieco take. Mam novu tak vymenim za staru a pukusim upravit a uvidime Palo s tym nadvarenim si myslel rozrezat a vlozit daky medzi kus a zvarit do kopy?  
ad 1. skús
 ad 2. áno, presne tak. Ale ke´d už, tak to sprav štelovacie
 aj keď  použiť sériovú parchantku nie je veľmi šťastné riešenie. To horné uloženie je dosť slabé a nemá rado zmenu geometrie sklonu po lifte
 Radšej to prerobiť na silentblok, heim joint alebo uniball.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 15:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fero 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Hej tu staru prerobim na rychlo aby som mohol jazdit a novu pospekulujem s tymi silenblokmi 
					
						 _________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 15:14 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 PeterPO 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						fero píše: Hej tu staru prerobim na rychlo aby som mohol jazdit a novu pospekulujem s tymi silenblokmi  
Rýchle prerobenie-len to potom treba zosilniť:
   
					
						 _________________ Patrol Y60,2xLada Niva. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 15:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fero 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 PeterPO zosilnis to potom dakym prevareniem kusom U-cka alebo zavaris aj zavit alebo to das do dakej trobky ktoru obvaris do kola to si myslel? 
					
						 _________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 16:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 PeterPO 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dal som tam U-profil,od oka k oku,na dlhú časť som ho privaril,nastavil som nápravu otáčaním kratšej časti panhartky zarovno s prednou nápravou a až potom som učko privaril aj na krátku časť-tak aby sa to v prípade potreby dalo odbrúsiť,závit ostal čistý,ak by to trebalo prípadne prestaviť.
 Nie je to profi,ale je to plne funkčné. 
					
						 _________________ Patrol Y60,2xLada Niva. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 19:00 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 PeterPO 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ešte drobnosť-štift aj maticu som použil z kamionovej diskovej šrúby,štift je zapustený do panhartky a ovarený-závit jemné stúpanie-presné číslo neviem-skrátka čo bolo poruke. 
					
						 _________________ Patrol Y60,2xLada Niva. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 15.07.2008, 19:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |