Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Tak tuna dám jakési fotečky z průběhu vývoje mého gazika (rozuměj Jeep, tak tomu na Severní Moravě říkáme     ).
 Od původní koupě, přes vývoj, zvedání, různé samodomo úpravy atp.
 Jeep v den koupě - nadšený jsem byl (a stále jsem)
  
 
první samodomo zvedání, resp. podpora unavených listů - zatím měchy.
  
 
 
druhé zvedání - cca 2" podložkami nad perka vepředu.
  
 
 
 
 
Montáž duralových 30 mm podložek a odstranění nepotřebných lemů   
 
 
 
 
 
Montáž nezbytné CB stanice
  
Nové starší 4,5" pružiny Rusty´s
  
Starší listy z Hummera H3 - zvýšení o cca 3,5" při standardních houpačkách
  
Nechtěná úprava za pomoci 16ti tunové tramvaje (auto a ženská se nepůjčuje, o tom prvním jsem se přesvědčil, to druhé vím        )
  
 
 
Moje nové starší 33 x 10,5" x 15 na alu discích a maxi pickup hranolka        
 
 
BF Goodrich a BF Hammer - úprava zadních blatníků(zadělání dovnitř), aby se tam vešly při křížení 33".
  
 
 
Nový chladič - považuji také za úpravu, páč se s tím dá konečně jezdit     
 
 
Diferák ven - výměna lamel v samosvoru (nejhošího vynálezu do terénu)
  
A prozatím poslední úprava a to pevnostní prahy, které jsou vevařeny do karosérie namísto původních.
  
 
 
 
Tož toto je asi tak vsjo zatím, co se za ty dva roky co mám gazíka událo.
 Resp. událo se toho více, ale toto je tak v obrazové zkratce to nejdůležitější     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 13:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:06 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Heský mazel     
No na to listí treba poriadnu jesen opadá aj samo     
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Heský mazel     No na to listí treba poriadnu jesen opadá aj samo     
Radeji bych aby mi to listi chvilu vydrzelo           
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Listí už asi čo to vydrží     
Jedna otázka riešil si aj prevodové kolečko v 242, ktorým je riadený tachometer?? Páč tu mám jedno 4l čiro a origo viem že je 34z kolečko v 242, lenže to má sklz v rýchlosti na gps cca 20km, a aj AW4 radí inde ako by mala. Zatial nekukol prevody či niesu menené, ale predpoklad mám že to bolo kedysi v dojčlande postavené na min 31" pneu a prekalibrovaný tachometer čo teraz robí problémy    
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A menil si aj prevody v difoch Ruta? 
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:34 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Listí už asi čo to vydrží     Jedna otázka riešil si aj prevodové kolečko v 242, ktorým je riadený tachometer?? Páč tu mám jedno 4l čiro a origo viem že je 34z kolečko v 242, lenže to má sklz v rýchlosti na gps cca 20km, a aj AW4 radí inde ako by mala. Zatial nekukol prevody či niesu menené, ale predpoklad mám že to bolo kedysi v dojčlande postavené na min 31" pneu a prekalibrovaný tachometer čo teraz robí problémy    
Zdar Andrej, no ja jsem se uplne vysral na nejake kolecko, to jsou pro me veci, ktere budu resit az budu odporne bohat = nikdy, ci hodne pozde.
 Ja mam vcil 33" a jezdim s AW4 hozenou do rezimu power a v ramci moznosti nemam s razenim problem, nebo si to aspon myslim.
 Vim, ze mi to podmeruje a pocita jinak kilometry, tak si tam pausalne davam cca zmerenych 20 % a hotovo.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:37 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:38 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
Kua aké šalamúnske prevody       
Hat no na 33" by to aj aj strovil že to ukazuje napikaču ale tunaky na seriových to ukazuje napikaču čo dosť problem najme ked je to zatial iba cestné auto     
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no to hej, v power rezime - cize musis motor riadne vytacat, mam pravdu? Spotreba ako na autobuse. Dnes kupis za 15 papierov nove prevody aj s loziskami. To aj student zaplati   
Jedna vec ma este napada - preco si dal von tie mechy?  
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:40 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pal 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Andrej píše: Hat no na 33" by to aj aj strovil že to ukazuje napikaču ale tunaky na seriových to ukazuje napikaču čo dosť problem najme ked je to zatial iba cestné auto      
Podla mna tam mate zamenene prevody az moc dopomala. Ja mam ten samy problem ze mi tacho ukazuje na 4.56 viacej ako je skutocnost  
					
						 _________________ zelena mrdka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:43 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pal píše: no to hej, v power rezime - cize musis motor riadne vytacat, mam pravdu? Spotreba ako na autobuse. Dnes kupis za 15 papierov nove prevody aj s loziskami. To aj student zaplati   Jedna vec ma este napada - preco si dal von tie mechy?  
Neradi to do zadnych brutalnich mezi, naopak mi to tak vyhovuje, po meste jezdim stejne na zamcenou trojku, lip to tak radi. Spotreba je nemenna od doby co jsem to koupil, mozna ze jeste mensi. Predtim jsem jezdil za cca 21 l LPG na 100 km, vcil jezdim dalku za cca 18 - 19, mesto pochopitelne vic. A to nejsem zrovna za kazdych okolnosti setrilek s plynovym pedalem        .
 P.S: Student mozna prevody zaplati, ale ja splacim vic veci na gazika, takze jsem na tom hure nez student        
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jo a jeste co se tyce mechu.
 Dal jsem je pryc, protoze jsem to mel udelane trosku nedobre, co se tyce foukani. Furt mi to unikalo, tak jsem se nasral a hodil jsem tam vinute pruziny a pak cele listy a od te doby je to good. 
 Ty mechy mi unikaly pres prevlecnou matici, ale to by byla oprava za pak kacek, ale ja jsem si rikal, ze stejne chci mit furt auto "navrchu", tak jsem tam hodil do misek ty pruziny a pak new listy. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:46 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 14.10.2008, 14:50 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ruta 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tady je nějaká fotečka z tohoto víkendu na 4. závodu Shock Cupu v Křemačovských lomech u Mohelnice (CZ).
  
  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 21.10.2008, 22:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |