Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 1:35
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 pajero turbo 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
kdo poradi co zo zadretou klapkou na turbe???diiik


Str, 08.04.2009, 20:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
treba to opravit :-D

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Sob, 02.05.2009, 23:05
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neurobíš nič,jedine repas alebo druhé turbo! ;-)

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Sob, 02.05.2009, 23:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pred mesiacom som toto riešil
pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 03.05.2009, 12:15
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.11.2007, 22:19
Príspevky: 490
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A čo použité pomohlo by ?

_________________
Off road Nové Zámky LOSOS http://www.4x4nz.sk/
Mitshubishi L200 zvíšená , navyják,cb,gurtna,šnorchel a iné maličkosti aké majú mat naši miláčkovia.


Ned, 03.05.2009, 16:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podľa mojich skúseností, použité je lotéria. Nevyváženosť lopatkového kolesa ktoré sa točí 100.000 ot/min sa otáčaním v ruke nedá zisitiť.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 03.05.2009, 20:27
Profil WWW
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Určite by som riešil použité! ;-)

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Ned, 03.05.2009, 20:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Rudi dovolim si s tebou nesúhlasiť . Riešiť použitú lopatku do použitého, zapečeného turba je dosť veľké riziko. Aby si potom "omega600" pre tých 300€ čo ušetriš nemusel riešiť GO celého motora.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Ned, 03.05.2009, 21:05
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27
Príspevky: 81
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
pred mesiacom som toto riešil
pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná.

Prosim ta prezrad mi,kde sa da kupit nove turbo na Pajero za 500€ :smt138


Ned, 03.05.2009, 21:30
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Páni to každemu komu sa pokazí karburator radite generalku motora ?alebo ste turbo videli iba z vlaku kamaratovi pod pazuchou?Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo, a ovladanie aerodynamických klapiek je čiste mechanicka vec, čo nema nič spoločne s oskou turba a ani s vrtulkou-resp turbínkami. Ja ti radím rozober to su to dva take prstence ktore sa medzi sebou natačaju a tym hybu malými plôškami ,jemne to vyčisti 600 alebo 1000 vodným šmirglom vo vedre s vodou -nie cele turbo- bude to zapečene alebo je tam jemne roztopený nanesený hliník ak bol pred tým defekt hlavy ,nič nemaž musí to lahko chodiť .tie lopatky a prstence su špeciálný material tak sa nemusíš báť.Daj si len pozor aby si nedrcol po vrtulkách a trochu trpezlivosti.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Ned, 03.05.2009, 21:45
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Musím uznať Majod že máš pravdu,prečítal som si ešte raz čo píše a vidím že som to zle pochopil.Moja rada bola pri zlom turbe ako celok,ale pri zlom turbe by som určite riešil skôr staršie dobré turbo ako repas!
Igor aj Ty máš pravdu vôbec som nemal namysli nejak kombinovať dve turbá,bola by to hlúposť.Zle som si to prečítal a s toho vznikla zlá rada,sorry! :cry: ;-)

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Ned, 03.05.2009, 23:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Rudi teba som vôbec nemal na mysli ,lebo viem že s tým pracuješ.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Pon, 04.05.2009, 9:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať Re
Sorry, ale ja som to tiež pochopil, že ma zadreté celé ústrojenstvo aj s hlavnou oskou.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Pon, 04.05.2009, 11:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
A ešte jedna vec. Citujem Majoda:
Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo,..." O tom veľmi pochybujem že na Pajere I. je variabilne turbo. No nemám už to svoje Pajo I., aby som sa naň pozrel zblízka takže sa opravim a poviem že na 99,99% je to klasika. Preto som usudil, že bude pridretá cela oska aj s vrtuľou. Niekde na čechách mi kolega spomínal, že repas turba ponúkajú od 5000Kč. Ak nájdem pošlem link.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Pon, 04.05.2009, 14:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
páni

keď pozriete na fotku tak to pajero je z rokov kedy sa o VGT bežným autám nesnívalo. Podľa mňa tou "klapkou" myslí obtokový ventil (alias waste gate). Turbo je či sa vám to páči alebo nie spotrebný artikel ktorý po 200.000 km má nárok odísť. Najmä keď 99 percent ľudí nevie čo znamená motor poriadne zohriať než ho začnú točiť a čo znamená že sa nesmie motor vypnúť hneď po paľbe. Kamoš má santa fe, začalo mu pohvizdovať turbo, odkladal to z týždňa na týždeň až mu motor nasal olej a to bol jeho posledný pokus o kompresný zdvih. Pointa - vzhľadom na vek auta chlapec má turbo za zenitom tak nech neriskuje.

@ Danopatrol - napísal som 500-800 €. Dnes som objednával turbo KKK (nemecký výrobca) do Peugeotu boxer, cena 650 € s DPH.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 04.05.2009, 19:58
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 19 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: