Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz
Autor |
Správa |
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
kdo poradi co zo zadretou klapkou na turbe???diiik
|
Str, 08.04.2009, 20:47 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
treba to opravit 
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Sob, 02.05.2009, 23:05 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Neurobíš nič,jedine repas alebo druhé turbo! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Sob, 02.05.2009, 23:09 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
pred mesiacom som toto riešil
pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 03.05.2009, 12:15 |
|
 |
LOSOS
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 30.11.2007, 22:19 Príspevky: 490 Bydlisko: Nové Zámky
|
A čo použité pomohlo by ?
_________________Off road Nové Zámky LOSOS http://www.4x4nz.sk/
Mitshubishi L200 zvíšená , navyják,cb,gurtna,šnorchel a iné maličkosti aké majú mat naši miláčkovia.
|
Ned, 03.05.2009, 16:56 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
podľa mojich skúseností, použité je lotéria. Nevyváženosť lopatkového kolesa ktoré sa točí 100.000 ot/min sa otáčaním v ruke nedá zisitiť.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 03.05.2009, 20:27 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Určite by som riešil použité! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 03.05.2009, 20:46 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Rudi dovolim si s tebou nesúhlasiť . Riešiť použitú lopatku do použitého, zapečeného turba je dosť veľké riziko. Aby si potom "omega600" pre tých 300€ čo ušetriš nemusel riešiť GO celého motora.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Ned, 03.05.2009, 21:05 |
|
 |
Danopatrol
Učeň
Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27 Príspevky: 81 Bydlisko: Kysuce
|
marisko píše: pred mesiacom som toto riešil pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná.
Prosim ta prezrad mi,kde sa da kupit nove turbo na Pajero za 500€ 
|
Ned, 03.05.2009, 21:30 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Páni to každemu komu sa pokazí karburator radite generalku motora ?alebo ste turbo videli iba z vlaku kamaratovi pod pazuchou?Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo, a ovladanie aerodynamických klapiek je čiste mechanicka vec, čo nema nič spoločne s oskou turba a ani s vrtulkou-resp turbínkami. Ja ti radím rozober to su to dva take prstence ktore sa medzi sebou natačaju a tym hybu malými plôškami ,jemne to vyčisti 600 alebo 1000 vodným šmirglom vo vedre s vodou -nie cele turbo- bude to zapečene alebo je tam jemne roztopený nanesený hliník ak bol pred tým defekt hlavy ,nič nemaž musí to lahko chodiť .tie lopatky a prstence su špeciálný material tak sa nemusíš báť.Daj si len pozor aby si nedrcol po vrtulkách a trochu trpezlivosti.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Ned, 03.05.2009, 21:45 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Musím uznať Majod že máš pravdu,prečítal som si ešte raz čo píše a vidím že som to zle pochopil.Moja rada bola pri zlom turbe ako celok,ale pri zlom turbe by som určite riešil skôr staršie dobré turbo ako repas!
Igor aj Ty máš pravdu vôbec som nemal namysli nejak kombinovať dve turbá,bola by to hlúposť.Zle som si to prečítal a s toho vznikla zlá rada,sorry! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 03.05.2009, 23:50 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Rudi teba som vôbec nemal na mysli ,lebo viem že s tým pracuješ.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Pon, 04.05.2009, 9:29 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Sorry, ale ja som to tiež pochopil, že ma zadreté celé ústrojenstvo aj s hlavnou oskou.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Pon, 04.05.2009, 11:43 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
A ešte jedna vec. Citujem Majoda:
Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo,..." O tom veľmi pochybujem že na Pajere I. je variabilne turbo. No nemám už to svoje Pajo I., aby som sa naň pozrel zblízka takže sa opravim a poviem že na 99,99% je to klasika. Preto som usudil, že bude pridretá cela oska aj s vrtuľou. Niekde na čechách mi kolega spomínal, že repas turba ponúkajú od 5000Kč. Ak nájdem pošlem link.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Pon, 04.05.2009, 14:27 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
páni
keď pozriete na fotku tak to pajero je z rokov kedy sa o VGT bežným autám nesnívalo. Podľa mňa tou "klapkou" myslí obtokový ventil (alias waste gate). Turbo je či sa vám to páči alebo nie spotrebný artikel ktorý po 200.000 km má nárok odísť. Najmä keď 99 percent ľudí nevie čo znamená motor poriadne zohriať než ho začnú točiť a čo znamená že sa nesmie motor vypnúť hneď po paľbe. Kamoš má santa fe, začalo mu pohvizdovať turbo, odkladal to z týždňa na týždeň až mu motor nasal olej a to bol jeho posledný pokus o kompresný zdvih. Pointa - vzhľadom na vek auta chlapec má turbo za zenitom tak nech neriskuje.
@ Danopatrol - napísal som 500-800 €. Dnes som objednával turbo KKK (nemecký výrobca) do Peugeotu boxer, cena 650 € s DPH.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 04.05.2009, 19:58 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|