Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 29.07.2025, 22:12
Dnes je utorok 29. júla 2025, meniny má Marta a zajtra Libuša




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 TJ - skapina motor (klapka?) 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pali, este jedna technicka medziotazka:
Ma pohyb klapky vplyv na palivove cerpadlo ?
[otvorena klapka = viac cerpa?]
Alebo proste cerpadlo cerpa stale a vytvara rovnaky tlak furt ?
[chapem tak, ze ci cerpadlo je, alebo nieje regulovane]

Edit: Som v garazi. Spravil som ten reflash. Hned po nastartovani som dostal hlasku check engine. Najprv som myslel, ci som volaco zle dal naspat. Tak som ten reflash zopakoval. Check engine zmizlo, ale po nastartovani znovu vyskocilo. Auto zakapava uz furt, aj za studena. Vzdy pri pohybe klapkou. Zakladne otacky okey, aj ked podrzim klapku vyssie okey. Akonahle s nou robim, zacne tomu drbat. Zakapava. Pustim klapku, ustali sa a nekape. :)

A vcul budzme mudri, ked cela dedina je sprosta :D

_________________
Obrázok


Pia, 02.11.2012, 18:51
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cerpadlo tlaci rovnako. Od toho je tam regulator tlaku.mechanicky. Bez elektriky

Zmeraj tlak paliva pocas hrania sa s klapkou (ked to blbne) prripadne ext cerpadlo
alebo pridi a skusime u nas.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 02.11.2012, 21:41
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
I am having the same problem in my 1997, but mine would do it hot or cold. Took it back to where I got it and they said it was the fuel pump. Your issue might also be vapor lock if its only doing it when hot.

_________________
Obrázok


Ned, 04.11.2012, 1:41
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OMG !!!

vapor lock je nieco ine. To by si mal problem so startovanim horuceho motora kvoli vyparovaniu paliva z railu.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 04.11.2012, 11:44
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som len dal, co mi napisal chalan na wrangler fore :)
OMG :D

_________________
Obrázok


Ned, 04.11.2012, 12:16
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na aute sa zacina nedat vobec jazdit :D

Zo zakladnych otacok sa ledva roztoci - musim mu otvorit riadne klapku, aby sa prebral. Pri nizkych otackach [kusok nad zakladnymi] ho trha, vypadava tah. ked mu stlacim viac, vtedy az zacne tahat. Cim dalej, tym viac sa ukazuje tento problem, po dlhsom jazdeni uz permanentne.

Musim ho dostat aspon na 1200-1500 otacok, aby plynule drzal plyn aj tah. Jak klesaju otacky, zacne vypadavat, cim blizsie su k zakladnym, tym horsie sa z toho prebera :D

Ked sa mi toto raz podari opravit a auto zacne jazdit jak ma - tak si natankujem 200 litrov benzinu a pojdem sa konecne, tucne vyjazdit, jak clovek :D

_________________
Obrázok


Ned, 04.11.2012, 15:31
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no cim dalej tym viacmi to vychadza na to cerpadlo

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 05.11.2012, 10:33
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, sak posles mi, vymenim ho...
A nepojde to stale - ale to uz podpalim to auto urcite ;)

_________________
Obrázok


Pon, 05.11.2012, 12:26
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
treba otestovat s externym

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 05.11.2012, 12:34
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak jak Pali predpokladal, odchadza palivove cerpadlo. Preto to zdochynanie po rychlej jazde. Je to odmerane, pri zdochnuti (zavada) klesne tlak, strati sa. Treba mi palivove cerpadlo!
Potom mam v prdeli aj rozdelovac, lebo ma velku volu - preto to kolisanie otacok a vypadky pri rozjazde. Cize treba mi aj novy rozdelovac (stacil by spodok, kedze vrch je novy)!

Palo, mas odomna mail s dopytom ;)

Zas kopu love pojde do riti, uz by hadam stacilo !

_________________
Obrázok


Pia, 09.11.2012, 13:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mi to tvrdili velebnosti :-D

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 09.11.2012, 14:14
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Naa sak teda, ja som nikdy netvrdil, ze neverim, alebo ze to nieje pravda ;)
Ale k Vam by som sa s tym uz nedotackal. Posledne dni sa to uz ledva kotulalo po svojich a do nedalekeho mesta som sa dotrepal uz len tak tak, celu cestu 40-50. [a nemohol som spomalit, lebo potom by som uz nezrychlil] :D
Je to tam rozobrate u chlapika, treba len dat nahradne diely a poskladat to. A doniest domov na testovanie 8) Ja som s tym uz nemal naladu robit, ani vidiet z ineho pohladu, ako spoza volantu...

Edit: pikoska na zaver - kedze cerpadlo odislo, nakoniec asi aj vieme preco odislo. docital som sa z neoficialneho zdroja, ze nieje dobre pre cerpadlo, ked dlhodobo jazdi s malym mnozstvom paliva [nema ho co chladit, skor chyta vzduch?] - palivo by povacsine nemalo klesnut pod 1/4 - 1/3 nadrze ? a ja som prave jazdil bezne takym sposobom, ze ked som isiel na ryby, dal som si za desinu, za dvacku a isiel som. a ked som znovu potreboval ist, zas som si natankoval. neprislo mi moc efektivne drzat vkuse plnu nadrz v jeepe [hlavne, ked mam plonu, tak to aj tak za dva dni prejazdim, lebo sa vtedy neviem ovladat:] - takze teraz sa mi ta "efektivita" zrejme vypomstila :D moze toto byt ?

_________________
Obrázok


Pia, 09.11.2012, 16:26
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22
Príspevky: 73
Bydlisko: Šaľa
Odpoveď s citáciou
sused, odkedy funguje cerpadlo v aute na "hydro"staticky tlak? Cerpadlu musi byt uplne jedno, kolko paliva je v nadrzi, teda pokial uz nesaje s palivom aj vzduch...


ja len ze sa mi ta teoria zda trocha posahana, ci? Najlepsi bol v tomto stary dobry trabant - ten mal nadrz vyssie ako motor a fungoval na samospade :)

Ale mozno sa mylim a osadenstvo ma tu ukamenuje....


Pia, 09.11.2012, 21:05
Profil ICQ
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bratm, neviem, az tak sa v problematike nevyznam, ani to nieje nejak dolezite...

ale napr. moj problem s cerpadlom bol zjavne prehrievanim. no a cerpadlo sa zevraj chladi samotnym palivom, v ktorom je ponorene. a ked tam ziadne neni, tak ho nechladi a zakuri si jak kotlik :) potom mu to prehrievanie uz prischne, ako chronicka choroba. :D
[ale inak pocul som tu teoriu uz aj pri osobakoch, ze aspon parkrat za cas je dobre natankovat plnu, lebo sa tam mozu kazit veci]

neviem, to ja som si len tak poteoretizoval. :)

mohol by si ma konecne povozit po vahu, lebo zacinam mat abstak. inak kde mas auto, vobec ho tu neni vidno ? len tu bielu oblinu :P

_________________
Obrázok


Pia, 09.11.2012, 21:20
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 14.11.2009, 3:18
Príspevky: 236
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No moc nemas pravdu, benzin v nadrzi cerpadlo chladi, preto je dobre ked je tam aspon stvrtke. No a ked je malo tak ti moze skor nasat bordel z nadrze.
( No si ma predbehol )

_________________
Cherokee XJ 4.0
Grand Cherokee ZJ 5.2
Obrázok


Naposledy upravil wori dňa Pia, 09.11.2012, 21:35, celkovo upravené 1



Pia, 09.11.2012, 21:25
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: