Dnes je utorok 29. júla 2025, meniny má Marta a zajtra Libuša
TJ - skapina motor (klapka?)
Autor |
Správa |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Pali, este jedna technicka medziotazka:
Ma pohyb klapky vplyv na palivove cerpadlo ?
[otvorena klapka = viac cerpa?]
Alebo proste cerpadlo cerpa stale a vytvara rovnaky tlak furt ?
[chapem tak, ze ci cerpadlo je, alebo nieje regulovane]
Edit: Som v garazi. Spravil som ten reflash. Hned po nastartovani som dostal hlasku check engine. Najprv som myslel, ci som volaco zle dal naspat. Tak som ten reflash zopakoval. Check engine zmizlo, ale po nastartovani znovu vyskocilo. Auto zakapava uz furt, aj za studena. Vzdy pri pohybe klapkou. Zakladne otacky okey, aj ked podrzim klapku vyssie okey. Akonahle s nou robim, zacne tomu drbat. Zakapava. Pustim klapku, ustali sa a nekape. :)
A vcul budzme mudri, ked cela dedina je sprosta :D
_________________
|
Pia, 02.11.2012, 18:51 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
cerpadlo tlaci rovnako. Od toho je tam regulator tlaku.mechanicky. Bez elektriky
Zmeraj tlak paliva pocas hrania sa s klapkou (ked to blbne) prripadne ext cerpadlo
alebo pridi a skusime u nas.
|
Pia, 02.11.2012, 21:41 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
I am having the same problem in my 1997, but mine would do it hot or cold. Took it back to where I got it and they said it was the fuel pump. Your issue might also be vapor lock if its only doing it when hot.
_________________
|
Ned, 04.11.2012, 1:41 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
OMG !!!
vapor lock je nieco ine. To by si mal problem so startovanim horuceho motora kvoli vyparovaniu paliva z railu.
|
Ned, 04.11.2012, 11:44 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Ja som len dal, co mi napisal chalan na wrangler fore :)
OMG :D
_________________
|
Ned, 04.11.2012, 12:16 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Na aute sa zacina nedat vobec jazdit :D
Zo zakladnych otacok sa ledva roztoci - musim mu otvorit riadne klapku, aby sa prebral. Pri nizkych otackach [kusok nad zakladnymi] ho trha, vypadava tah. ked mu stlacim viac, vtedy az zacne tahat. Cim dalej, tym viac sa ukazuje tento problem, po dlhsom jazdeni uz permanentne.
Musim ho dostat aspon na 1200-1500 otacok, aby plynule drzal plyn aj tah. Jak klesaju otacky, zacne vypadavat, cim blizsie su k zakladnym, tym horsie sa z toho prebera :D
Ked sa mi toto raz podari opravit a auto zacne jazdit jak ma - tak si natankujem 200 litrov benzinu a pojdem sa konecne, tucne vyjazdit, jak clovek :D
_________________
|
Ned, 04.11.2012, 15:31 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
no cim dalej tym viacmi to vychadza na to cerpadlo
|
Pon, 05.11.2012, 10:33 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
No, sak posles mi, vymenim ho...
A nepojde to stale - ale to uz podpalim to auto urcite ;)
_________________
|
Pon, 05.11.2012, 12:26 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
treba otestovat s externym
|
Pon, 05.11.2012, 12:34 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Tak jak Pali predpokladal, odchadza palivove cerpadlo. Preto to zdochynanie po rychlej jazde. Je to odmerane, pri zdochnuti (zavada) klesne tlak, strati sa. Treba mi palivove cerpadlo!
Potom mam v prdeli aj rozdelovac, lebo ma velku volu - preto to kolisanie otacok a vypadky pri rozjazde. Cize treba mi aj novy rozdelovac (stacil by spodok, kedze vrch je novy)!
Palo, mas odomna mail s dopytom ;)
Zas kopu love pojde do riti, uz by hadam stacilo !
_________________
|
Pia, 09.11.2012, 13:35 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Mi to tvrdili velebnosti
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 09.11.2012, 14:14 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|

Naa sak teda, ja som nikdy netvrdil, ze neverim, alebo ze to nieje pravda ;)
Ale k Vam by som sa s tym uz nedotackal. Posledne dni sa to uz ledva kotulalo po svojich a do nedalekeho mesta som sa dotrepal uz len tak tak, celu cestu 40-50. [a nemohol som spomalit, lebo potom by som uz nezrychlil] :D
Je to tam rozobrate u chlapika, treba len dat nahradne diely a poskladat to. A doniest domov na testovanie 8) Ja som s tym uz nemal naladu robit, ani vidiet z ineho pohladu, ako spoza volantu...
Edit: pikoska na zaver - kedze cerpadlo odislo, nakoniec asi aj vieme preco odislo. docital som sa z neoficialneho zdroja, ze nieje dobre pre cerpadlo, ked dlhodobo jazdi s malym mnozstvom paliva [nema ho co chladit, skor chyta vzduch?] - palivo by povacsine nemalo klesnut pod 1/4 - 1/3 nadrze ? a ja som prave jazdil bezne takym sposobom, ze ked som isiel na ryby, dal som si za desinu, za dvacku a isiel som. a ked som znovu potreboval ist, zas som si natankoval. neprislo mi moc efektivne drzat vkuse plnu nadrz v jeepe [hlavne, ked mam plonu, tak to aj tak za dva dni prejazdim, lebo sa vtedy neviem ovladat:] - takze teraz sa mi ta "efektivita" zrejme vypomstila :D moze toto byt ?
_________________
|
Pia, 09.11.2012, 16:26 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
sused, odkedy funguje cerpadlo v aute na "hydro"staticky tlak? Cerpadlu musi byt uplne jedno, kolko paliva je v nadrzi, teda pokial uz nesaje s palivom aj vzduch...
ja len ze sa mi ta teoria zda trocha posahana, ci? Najlepsi bol v tomto stary dobry trabant - ten mal nadrz vyssie ako motor a fungoval na samospade
Ale mozno sa mylim a osadenstvo ma tu ukamenuje....
|
Pia, 09.11.2012, 21:05 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
bratm, neviem, az tak sa v problematike nevyznam, ani to nieje nejak dolezite...
ale napr. moj problem s cerpadlom bol zjavne prehrievanim. no a cerpadlo sa zevraj chladi samotnym palivom, v ktorom je ponorene. a ked tam ziadne neni, tak ho nechladi a zakuri si jak kotlik :) potom mu to prehrievanie uz prischne, ako chronicka choroba. :D
[ale inak pocul som tu teoriu uz aj pri osobakoch, ze aspon parkrat za cas je dobre natankovat plnu, lebo sa tam mozu kazit veci]
neviem, to ja som si len tak poteoretizoval. :)
mohol by si ma konecne povozit po vahu, lebo zacinam mat abstak. inak kde mas auto, vobec ho tu neni vidno ? len tu bielu oblinu :P
_________________
|
Pia, 09.11.2012, 21:20 |
|
 |
wori
Frajer
Registrovaný: Sob, 14.11.2009, 3:18 Príspevky: 236 Bydlisko: ZH
|
No moc nemas pravdu, benzin v nadrzi cerpadlo chladi, preto je dobre ked je tam aspon stvrtke. No a ked je malo tak ti moze skor nasat bordel z nadrze.
( No si ma predbehol )
_________________Cherokee XJ 4.0
Grand Cherokee ZJ 5.2

Naposledy upravil wori dňa Pia, 09.11.2012, 21:35, celkovo upravené 1
|
Pia, 09.11.2012, 21:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|