Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Suzuki Vitara - Mono Vstrek
Autor |
Správa |
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Zdravim Vas pani, potrebujem pomoc s gitarkou. 91;1,6;8v;59kw Nestartuje. iskra ide privod paliva tentovany za filtrom OK (tlak vyzeral byt dostacujuci) dalej kontrola pred karburatorom OK (tlak opat vyzera byt OK) dalej kontrola paliva v karburatore a tam sucho. Elektromagneticky ventil vybraty a vtedy sa dostal benzin do karburatora pri startovani a trosku aj povrcala. ventil bol zasraty, no ani po vycisteni neotvara. Vie mi niekto popisat ako funguje? Je riadeny jednotkou alebo ho napatie len otvori a ostane otvoreny do vypnutia motora? Napatie na privode su len 4V to bude problem nie? Staci mu priviest 12v alebo treba aby to bolo prave riadene z jednotky. Chybu ked vyblikam je 12(bez problemu) moze byt problem v riadiacej? Dakujem sa akekolvek rady.
|
Pia, 27.09.2013, 9:10 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
najprv pises o karburatore potom o monovstreku...tak co to vlastne je za motor?
Je to obycajny podtlakovy karburator namiesto plavaku vybaveny obycajnym elmag. ventilom na uzatvorenie privodu paliva? Ak hej, tak tam nie je o com - ventil otvoreny ma benzin, zavrety nema benzin
Alebo je to TBI (throttle body injection, jednobodovy vstrek do sacieho hrdla) ? potom to ale nie je ventil ale vstrekovac a ten je riadeny od riadiacej jednotky impulzami, takze tam za normalnych okolnosti beznym multimetrom nenameras nic, pretoze je pomaly. Leda ak osciloskopom alebo rucickovym merakom s hold-om.
|
Pia, 27.09.2013, 10:08 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
tu je obrazok toho motora, mono vstrek to je. Kód: http://www.orvitara.com/public/sections/03_Tutorial/08_PULIZIA%20Mono%20INIETTORE%20-%20Gruppo%20Farfallato/4.jpg takze 4 v su v poriadku, alebo mam hladat problem v riadiacej elektronike? tu je viac obrazkov, toto presne mam podla foto, text som necital Kód: http://www.orvitara.com/public/index.php?mod=03_Tutorial/08_PULIZIA%20Mono%20INIETTORE%20-%20Gruppo%20Farfallato
|
Pia, 27.09.2013, 12:41 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Pani prosim Vas, vie mi niekto poradit ako osciloskopom zmeriam priebeh z RJ? staci ked to pripnem na vodice vstrekovaca?
|
Pon, 07.10.2013, 18:01 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
A ako inak by si chcel? ........ Narýchlo stačí aj to.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Uto, 08.10.2013, 0:30 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Tak nejde mi tam ziadne napatie riadiacu som vybral. Kondenzatory su OK. tranzistory dam zajtra preverit. Kde by som na vitare nasiel snimac otacok? az ked ten snima ECU da povel na vstrekovanie. ci tam nemoze byt chyba.
|
Str, 09.10.2013, 19:24 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Tak vstrekovac mam v poriadku, bol odskusany vo funkcnej vitare. Vie mi niekto poradit, ktore cislo riadiacej jednotky mam sledovat aby som vedel, ci bude pasovat do mojho auta?? je to toto- moje: 33920 ??? (cele cislo je: 33920-60A31-E2T40472-9825B)
Prosim Vas, v rozdelovaci ma byt snimac uhla vackoveho hriadela. Vie mi niekto napisat, ako preverim jeho funkciu? DAkujem
Edit: pytam sa preto, lebo vstrekovac stale neotvara. Riadiaca moja ma tranzistory OK aj konden. su OK. preto potebujem odskusat ten snimas uhla.
|
Str, 16.10.2013, 8:19 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
osciloskop je tvoj kamarat
|
Str, 16.10.2013, 12:59 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Budu bude viem si ho zohnat, no ako zmeram ten snimac? Ohmy by som mal odsledovat, no neviem kolko. Riadiaca do vstrekovaca nepusta nic.
|
Str, 16.10.2013, 16:17 |
|
|
Maslo
Učeň
Registrovaný: Sob, 08.02.2014, 14:45 Príspevky: 12
|
Zmontuj na to -= karburátor =- Riešenie nadovšetko Samurai mne od prerobenia dáva rapidne vyssi vykon a ma odost nizsiu spotrebu /odpojena striekacka, bez difuzora a mechanickeho ventilatora, karburator zo starej skvelej stovky embecy samurai 1,3L Aj na mojej viterke chyba mechanicky ventilator: hlucnost klepanie a spotreba rapidne ustupili
_________________ Suzuki Vitarka s Mega 2.1T°DI Naolej motorom
|
Uto, 18.02.2014, 14:54 |
|
|
KIRA
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40 Príspevky: 285 Bydlisko: TT kraj stred
|
Maslo píše: Zmontuj na to -= karburátor =- Riešenie nadovšetko Samurai mne od prerobenia dáva rapidne vyssi vykon a ma odost nizsiu spotrebu /odpojena striekacka, bez difuzora a mechanickeho ventilatora, karburator zo starej skvelej stovky embecy samurai 1,3L Aj na mojej viterke chyba mechanicky ventilator: hlucnost klepanie a spotreba rapidne ustupili nič v zlom, ale namontovat karburátor na Ičkový motor je podla mna velký krok spet. Ked by som sa nedopátral k výsledku, stále sú na nete za rozumný peníz vitary na diely. Na samuraia z origo japonským karburátorom malo zmysel dopasovávat cudzí karbec. Ked sa začal kugvit tak sa v nom ani besná svina nevyzná. Ja kvoli nemu mením celý motor, presne za ten čo trápi tkingu aj za cenu že predrátujem celé auto včetne kapličky a výmeny nádrže. Mat problémy zo suzuki EFI motorom je otázka velkej smoly. Mal som 3autá z tímto motorom a poznám viacero ludí čo tie motory majú v roznych suzukáčoch a nikto s tým nikdy nemal problém a ked mal, tak to bola oddgbana udržba. tipu vymeniš filtre sviečky náplne a ideš dalej. Ten motor pokial má olej tak si nechá lúbit skoro čokolvek. Osobne by som poradil postavil 2 rovnaké vitari vedla seba a skúšal prehadzovať. BTW doplnujúca otázka opačne si to neskúšal s tým vymenaním? Funkčný vstrekovač skusit do tvojej vitary? Prakticky sisi odpovedal na polovicu otázky sám v prvom príspevku. Nedostáva sa ti benzín do tej vstrekovacej jednotky. A po ten ventil ti benzín ide. Ked ventil obídeš a dáš zaň benzín tak ti auto nachvílu chytí. Už som sa stretol z prípadom že ten ventil bol KO a nepomohlo vyčistit.
_________________ Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo Mazda 3 Z6 2007
rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97
|
Uto, 18.02.2014, 15:46 |
|
|
patom
Učeň
Registrovaný: Sob, 25.04.2009, 21:44 Príspevky: 37 Bydlisko: sk
|
neviete poradit ake ma hodnoty ten kondenzator C1? problem bol ze auto chytilo ale nasledne skapalo. cvakalo relatko na benzin a ventilky pri motore.
|
Str, 23.12.2015, 23:58 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|