Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.08.2025, 23:38
Dnes je piatok 1. augusta 2025, meniny má Božidara a zajtra Gustáv




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Motory GM 6,2D a 6,5D do Y61 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Ja som zas pocul o motore BMW M57 3.0 s turbom/biturbom to je vykonom aj krutakom pred GM 6.5 aj 6.2, zivotnost by mohla by tiez obstojna. Ale 4.2 zo zeleza mi pripada ako najlepsia volba na trola.


Pon, 18.11.2013, 1:08
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Najväčši faktor tu podla mna povedal mirec, na cestovanie okolo sveta áno, ale do terénu. Pokial sa bavíme o relatívne normálnych nákladoch na prestavbu zatial asi nič neprekonalo motor z toyoty 4,2 TD je sofistikovanejsi ako 4,2 nissan, pritom stále velmi podobný aj veľkosťou, hmotnosťou...3,0 z X5ky je síce paráda, ale drsne podmienky, ktoré patroly zažívajú mu až tak nesedia... Treba si uvedomiť, ze H1 je predsa len nákladné auto defacto.... Tomu je prispôsobeny aj priebeh a konštrukcia motora...

Keďže však viem, čo andrej plánuje, možno je to akceptovateľna voľba

...a na margo vyladenych 2,8 , mali sme tu teraz jedno auto, ktoré sme kedysi robili a skúsili sme ho ešte doladit, išiel krásne, ale mal poctivých 170. 000 km mechanické čerpadlo atď, ten motor vie ísť, ale všetky tu majú strašné kilometre, na expedíciu cez 10. 000 km by som váhal... Bolo by však podla mna obrovské prekvapenie vyskúšať zanovny motor Origo 2,8 ale max 20-30. 000 km, to je však zohnať skoro nemožné...

Napríklad v mojom čiernom mám schválne máličko ubraty výkon, koli istote...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 18.11.2013, 8:20
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
Príspevky: 811
Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
osobne by som aj na expedície riešil 4,2 od toyoty ako 6litre z každého ohľadu sú lepšie a aj dostupnosť dielov a servis pri dlhých expedíciach (okolo sveta:))

_________________
http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície


Pon, 18.11.2013, 9:55
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Mozno, ze to viacerym uslo ale na objasnenie uvadzam, ze tie V8 motory su o dost lahsie od 4,2jky, takze obava z pretazenia nie je na mieste. V8 je len o nieco malo tazsi od 3,0 Di, tak toho by som sa nebal.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 18.11.2013, 11:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
vies aky je to vahovy rozdiel?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 18.11.2013, 11:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
ak som dobre googlil tak 6.2 V8 váži 300 kg ?

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Pon, 18.11.2013, 11:43
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
4,2D ma myslim nieco vyse 400 kg, tak pretazenia by som sa nebal, skor dostupnosti nahradnych dielov, zhavice, trysky, vodna pumpa a pod...To neviem vobec, ako je to s tymi dielmi..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 18.11.2013, 17:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18
Príspevky: 515
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
neprezyvaju tie GM motory aj "million mile motors"?;-)

a dostupnost dielov? vacsinou mi dojde skor vec z ameriky alebo anglicka ako od slovenskeho zastupenia znacky, cize toho by som sa nebal...


Uto, 19.11.2013, 9:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
a kolko vazi 3.0. Di?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 19.11.2013, 17:32
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
to neviem, uz si ani nepamatam, kolko vazi 2,8, myslim, ze 280 kg???? 3,0Di tazsi o moc nebude.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 19.11.2013, 17:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Tak som pred chvilou volal akurat s jednym clovekom, co do toho vidi viac a ze 6,2D ani 6,5D nie je ziaden zazrak, lepsie nez moja oturbovana 4,2jka to urcite nejde, jedine ten 6,5TD. Taktiez som zistil nejake minirecenzie na 6,5TD v patrole od Karlowitza a vyzera to tak, ze si ozaj zacnem trochu viac vazit moju 4,2TD :-) Mam este nejake moznosti, ako by sa este dala poladit, tak asi pojdem tou cestou.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 19.11.2013, 19:55
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Lumpe,bud rad,co mas! :smt024 vaz si to :smt006

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Uto, 19.11.2013, 20:05
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Mám z toho podobné pocity. Ale pripisoval som to tomu, ze tu čo som videl nebola vyladena... Ckd na druhej strane čísla nepustia, ale životnosť asi lepšia bude, hoci zas Made in USA , hm...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 19.11.2013, 20:13
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
podla mojich znalosti TD42 by mal mat 375kg(RD28T-335kg), cize je tazsi od tych GM motorov, aj vacsi

motor z Toyoty zhanat je na hlavu postavene: cena motora sa blizi k cene LC80... a pritom ma 400000km..
GM do Y61ky moze byt dobra volba, ale ked nieco nejde ako ma ist, tak utekat s tym do Polska :smt152 ... okrem toho, taka skladacka bude uz tazko predajna v dalekej buducnosti

z TD42 sa da vytiahnut s turbom 120kW(375), resp. + IC 140kW(430Nm)...a pritom stale zostava jednoduchy a spolahlivy motor.... komu sa to mali, ma este moznost TB48DE :-)

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Uto, 19.11.2013, 20:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Rado, ak myslis cisla ohladne vykonu, neviem ale ked som bol v Kanade a vozil som sa na tych velkoobjemovych benzinoch s vykonom okolo 250-300 koni, nadobudol som dojem, ze tie USA kone su akesi zdochnutejsie oproti tym, ktore jazdia u nas, aspon subjektivny dojem som z toho taky mal. Ak je to takto aj u spominanych motorov, tak verim tomu, ze ziadny zazrak to ozaj asi nebude.
Tymto padom, asi aj vzhladom k cene prestavby tuto moznost zamietam a povenujem sa kus este mojej 4,2 TD, nech uz konecne vyrazim na poriadny vylet, mimo SR.

Takze nema niekto na predaj mechanicke cerpadlo z terana 2,7 TD?? moze byt aj po smrti :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 19.11.2013, 20:44
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: