Dnes je nedela 29. júna 2025, meniny má Peter a Pavol, Petra a zajtra Melánia
Kto mi pomôže s kúpou pajera?
Autor |
Správa |
Srdcom Offroadman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 29.12.2012, 21:30 Príspevky: 672 Bydlisko: Trenčín-Opatová
|
a ako to že pri super selekte keď idem na asfalte so 4x4 tak mi nehádže s celým autom ako pri aute kde je len easy selekt ?
_________________ Sex je pre chudobných,My bohatí jazdíme OFF-ROAD
keby niečo,treba volať na 0948 718 350
Škoda 125 L Felícia 1.3 BMM
EX Hyundai Galloper 2.5 tdi Felícia 1.6 mpi
|
Štv, 19.02.2015, 14:26 |
|
 |
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Martinoff píše: majklooo píše: Hmm ale prečo všetci len superselect? Veď chápem že 4x4 si môžem hodiť aj na ceste A spevnenom povrchu ale tak nvm no. Pre mňa by stačilo aj takéto lebo ja do extrémov s tým nemienim chodiť. V čom je ešte lepší superselect? V skratke: Easy Select - bez medzidifu, 4x4 možná len na nezpevnenom alebo klzkom povrchu, kde môže koleso ľahko prekĺznuť. Super Select - s medzidifom, 4x4 môže jazdiť na akomkoľvek povrchu. Príklad: -zima, asfaltová cesta so striedavým povrchom sucho a sneh. S Easy Select ideš na snehu 4x4, prejdeš na suchú cestu, preradiť na 4x2. Zase sneh - preradíš na 4x4, zase sucho - preradíš na 4x2. So Super select tam proste mrskneš 4x4 s otvoreným medzidifom a ideš, staráš sa len o točenie kolečka a pedálovanie.  Skvely priklad! Sam by som to lepsie nevystihol! 
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Štv, 19.02.2015, 14:47 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Srdcom Offroadman píše: a ako to že pri super selekte keď idem na asfalte so 4x4 tak mi nehádže s celým autom ako pri aute kde je len easy selekt ? co za hadzanie ? hadzat to nema ani s jednou... jedine ked nemas super select a zaradis si 4x4 tak pri otacani ti zadne koleso presmikne... lebo prechadza mensiu drahu ako predne a ma rovnake otacky ako predne.... tento jav ti namaha celu sustavu pohonu od prevodovky az po samotnu gumu preto sa takuto 4x4 bez medzidifu neodporuca pouzivat na ceste.... este to sposobuje aj obcastnu nekontrolovatelnost auta (nedotacavost pretacavost) ale pravdupovediac este sa mi to nestao
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Štv, 19.02.2015, 15:09 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Je nám jasné, že sa Ti to ešte nestalo, inak by si tu už asi nepísal.  A dúfam že sa Ti to ani nestane. Ale aj tak si radšej dávaj pozor, vieš ako sa hovorí: Tak dlho sa s džbánom po vodu... Inak Janciak správne napísal, že to namáha celú pohonnú sústavu. Výrobca preto zakazuje používať easy Select na suchom pevnom povrchu. Môže dôjsť k poškodeniu niektorej časti pohonu, alebo aj k situácii, kde zatočíš do zákruty, ale auto sa rozhodne že ju vypustí a poletíš rovno.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 19.02.2015, 15:39 |
|
 |
majklooo
Koumák
Registrovaný: Pia, 19.09.2014, 12:43 Príspevky: 191 Bydlisko: Trenčianske Jatrabie
|
Och to s tým že keď máš 4x4 tak ti zaberajú obe zadné rovnako sak to len keď tam hodíš aj uzávierku nie náhodou? A to ozaj je až také zlé to pajero bez superselect?
|
Štv, 19.02.2015, 15:48 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Áno, obe zadné zaberú iba s uzavretým zadným difom. Ťažko povedať či je s Easy Selectom zlé. Najlepšie to vystihuje ten príklad s rozdielnym povrchom cesty. Ak Ťa bude baviť zakaždým zastavovať a kvedlať pákou, tak ho ber. Alebo inak: Super Select je tak dobrý, že nad Easy nikto ani neuvažuje. Ja osobne by som to rozdelil asi takto: - ak s tým budeš behať z 90% terén a občas presuny po asfalte + máš na dlhšie trasy po cestách iné približovadlo, tak kľudne ber Easy Select. - ak s tým budeš jazdiť cesta aj terén a auto bude primárny približovač, tak jednoznačne Super Select. P.S. Aby si bol celkom v obraze, tak Super Select nám Patrolisti najviac závidia. Ale nesmieš im to pripomínať - nepriznajú to ani za nič, ale prezrádza ich zelený odtieň v tvári pri pohľade na Pajero. 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 19.02.2015, 15:59 |
|
 |
majklooo
Koumák
Registrovaný: Pia, 19.09.2014, 12:43 Príspevky: 191 Bydlisko: Trenčianske Jatrabie
|
No dobre teda tak ide sa hľadať superselect. A inak niekde som čítal že si prehodil prevedovku z easy na superselect. Dá sa to?
|
Štv, 19.02.2015, 16:03 |
|
 |
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Predne napravy su rozdielne....napr. Easyselect ma volnobezky Superselect nie... Uz tu niekto nedavno riesil tuto broblematiku a myslim,ze to nakoniec vzdal... Hladaj SS a nespekuluj. S autom sa nemozes ponahlat, lebo kupis hovadinu. To prave Pajero sa ti zrazu zjavi, ani to nebudes cakat! A budes rad, ze si nanho pockal... 
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Štv, 19.02.2015, 16:15 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Bananko píše: Predne napravy su rozdielne....napr. Easyselect ma volnobezky Superselect nie... Uz tu niekto nedavno riesil tuto broblematiku a myslim,ze to nakoniec vzdal... Hladaj SS a nespekuluj. S autom sa nemozes ponahlat, lebo kupis hovadinu. To prave Pajero sa ti zrazu zjavi, ani to nebudes cakat! A budes rad, ze si nanho pockal...  prehodit sa to samozrejme da...ale je to operacia...a zbytocne peniaze teraz neviem, pri easyselecte sa musi pri prehadzovani 2H / 4H zastavovat ?! ako vravim, mam ale vyuzivam minimalne, to asi preto ze miera pozitku z jazdy je vacsia na zadnom nahone, a pokial je obsluha pricetna malo by byt vsetko ok  ale ano vo vseobecnosti je to dobre...neviem ci su tam nejake horibilne rozdiely v cenach a asi treba tiez posudit kolko casu v roku su u nas cesty striedavo zasnezene a odhrnute. a ak niekomu zacne rozhadzovat auto pri zaradeni stvorkoly tak sup na geometriu.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Štv, 19.02.2015, 16:34 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
na ujazdenom snehu na ceste je ovela bezpecnejsie s superselektom ako na redukcii alebo len na zadnon nahone lebo pri zatacani na redukci auto ma tendenciu ist stale rovno ako by bolo nedotacave-hlavne ked clovek ide troska rychlejsie do zatacky A inak kratas je menej stabilny na ceste aj v terene 
|
Štv, 19.02.2015, 16:44 |
|
 |
Bananko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13 Príspevky: 623 Bydlisko: Ba 5
|
Povedzme si to tak...zadny nahon sa chova pretacavo, co moze menej skusenemu soferovi sposobit problem uz na mokrej ceste. Preto aj Mitsu pri SS odporuca v takomto pripade zaradit pohon 4H, cize otvoreny (cestny) 4x4. Nex je sofer aky chce, takyto pohon je proste blbuvzdornejsi, ako samotny 2H. Ja hovorim, radsej mat, ako nemat. A cenu pri 20 rocnej jazdenke, to zasadne nemeni....
_________________ Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16 Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15
|
Štv, 19.02.2015, 16:48 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
no vsak ano ja som napisal je to dobre, bezpecne blbuvzdornejsie atd... ale ak by som mal ja kupovat este jedno tak by mi to bolo sumafuk / subjektivny nazor /
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Štv, 19.02.2015, 17:35 |
|
 |
Srdcom Offroadman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 29.12.2012, 21:30 Príspevky: 672 Bydlisko: Trenčín-Opatová
|
no počkať počkať,ja keď som mal gallopera a šiel som po tráve na 4x4 tak auto šlo normálne jak som prešiel na asfalt tak auto začalo na predku trošku hádzať do strán,nešiel som rýchlo lebo som bol na akcií a až potom mi bolo povedané že som tam nemal tmlič riadenia a preto ten predok hádzal tak reku otázka je prečo pri superselekte to nehádže keď mám 4x4 na ceste a nie je tam ten tlmič riadenia 
_________________ Sex je pre chudobných,My bohatí jazdíme OFF-ROAD
keby niečo,treba volať na 0948 718 350
Škoda 125 L Felícia 1.3 BMM
EX Hyundai Galloper 2.5 tdi Felícia 1.6 mpi
|
Štv, 19.02.2015, 17:41 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Srdcom Offroadman píše: no počkať počkať,ja keď som mal gallopera a šiel som po tráve na 4x4 tak auto šlo normálne jak som prešiel na asfalt tak auto začalo na predku trošku hádzať do strán,nešiel som rýchlo lebo som bol na akcií a až potom mi bolo povedané že som tam nemal tmlič riadenia a preto ten predok hádzal tak reku otázka je prečo pri superselekte to nehádže keď mám 4x4 na ceste a nie je tam ten tlmič riadenia  to s tlmicom nema nic, ale s geometriou
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Štv, 19.02.2015, 17:58 |
|
 |
majklooo
Koumák
Registrovaný: Pia, 19.09.2014, 12:43 Príspevky: 191 Bydlisko: Trenčianske Jatrabie
|
Nájsť 2.5 alebo 2.8 V superselekte je docela problém  žiadna neni na predaj mne dostupná. 
|
Štv, 19.02.2015, 18:13 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|