Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 11 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 qixo 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 10.06.2013, 8:57 Príspevky: 35 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahoj, ma niekto skusenosti s nauhlovanim napravy. Pri nastaveni uhlu kardanu ma naprava namiesto zaklonu predklon. Cim privarit nohavice k benju? Popripade nejaky link. Dakujem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 01.01.2018, 12:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ak chces uhlovat tak nohavice voci stredu difu nechaj na pokoji. Tam to nemas co zvarat, je to lisovane tlakom niekolko desiatok ton uhluje sa to na koncoch, pootocenim C-ciek 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 01.01.2018, 18:16 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dana 30 asi nestojí, za nejaké snaženie o úpravu. Predpokladám, že ak chceš "uhlovať", chceš aj dvíhať podvozok a keď chceš dvíhať, chceš dávať aj väčšie kolesá a táto náprava a väčšie kolesá nie je najlepšia kombinácia. 
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 20:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Medvedev 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 994 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Prečo?  Indian ma tuším 33" pneu,  zmenene prevody a skoro 300 koni.  A všetko drzi. 
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker,  Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY,  Suzuki GSX S 1000 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 21:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak má asi šťastie     , ta náprava je pevnostne na úrovni nápravy zo Suzuki Samurai, diferenciál a stály prevod je veľkosťou úplne rovnaký a zvyšok je tiež značne poddimenzovaný. Keď už by som mal venovať nejaké úsilie, čas a peniaze do úpravy nápravy radšej by som sa najskôr poobzeral po nejakej D44 a tunil tú.  
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pablo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Že samurai           , to máš odskúšané alebo si iba počul, tie nápravy keď sa vystužia, tak vydržia v pohode pneu 33" , krížové poloosi , a kríže aspoň spicer, Ten predný dif je malí, ale keď nahodis na auto 33" tak máš pod ním ako patrol na 35" pneu,  Dana 44 je už iná vec, ale u nás nezohnatelna za normálne € Teda nezohnatelna skoro vôbec    
					
						 _________________ ~`<| _________ oooo __  ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
  Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 21:38 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ak chceš ozaj tuniť danu 30, tak začni tým, že zoženieš high pinion verziu (hruška zhora) A potom možno prídeš na to, že pri tvojej veľkosti liftu nepotrebuješ ani otáčať C-čka     No a Vystužiť sa to samozrejme dá celkom slušne. Väčšia slabina ako relatívne malé tanierové kolo je samotná tuhoť obalu. A pri low pinion ešte viac.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 qixo 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 10.06.2013, 8:57 Príspevky: 35 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mam 4,5 RE pruziny 31"MT pneu krize spicer a mam hi pinion, ale po nastaveni uhlu na kardane som mal 2 stupne predklon.  A uz ked som prevaral drziaky na ramena tak sa pokusim aj nastavit zaklon, teda ak sa mi podary  vylisovat C-cka. Dakujem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 22:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						qixo píše: Mam 4,5 RE pruziny 31"MT pneu krize spicer a mam hi pinion, ale po nastaveni uhlu na kardane som mal 2 stupne predklon.  Na akom aute?? To sa mi nejak nechce zdať aby vyšiel predklon na XJ/ZJ pri 4,5" jedine že by si mal nejak divne navarené držiaky na ramená alebo tak podobne qixo píše: ...teda ak sa mi podary vylisovat C-cka.
  tie sú navarené . najprv ich musíš nejak odbrúsiť až potom môžeš niečo lisovať. Ale je aj jednoduchší spôsob ako to spraviť. Tne potrebuješ vložnú rúru a sústruh  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 22:42 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pablo píše: Že samurai           , to máš odskúšané alebo si iba počul   Osobná skúsenosť, mal som ich rozobraté obe naraz a stály prevod a kôš difu sú rovnako veľké, dokonca Samurai je o nejaký ten mimlimetrík robustnejší. Všetko sa dá, otázka je len či to za to skutočne stojí a či nie sú jednoduchšie, alebo lepšie riešenia. Pretože potom sa stane, že človek na vlastných chybách zistí, že sa mohol poučiť na chybách iných.  
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.01.2018, 23:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Tomrs píše: stály prevod a kôš difu sú rovnako veľké, dokonca Samurai je o nejaký ten mimlimetrík robustnejší.  Nie. Síce len o 5mm, ale nie.  Dana 30 7,125" (181mm), samík 6,9" (175mm) Zuk má tiež o zastrúhaný pi..ný chlp tenšiu hrušku  Dana 30 má poloosi s priemerom 29,5mm, Samurai 23,9mm.  Samkove homokĺby tiež nič moc. Starý samík mal 4satelitový kôš, novší typ už len 2.  toľko čísla Tomrs píše: Všetko sa dá, otázka je len či to za to skutočne stojí a či nie sú jednoduchšie, alebo lepšie riešenia. Pretože potom sa stane, že človek na vlastných chybách zistí, že sa mohol poučiť na chybách iných. No tak s týmto sa nedá nesúhlasiť.     Ak by šlo o to, napasovať D30 pod samíka, tak prečo nie? V istých zemepisných šírkach je to celkom bežná úprava. Nie že by D30 bolo zrovna to najpevnejšie čo existuje, to ani omylom. V Jeepe je tá náprava skoro až poddimenzovaná. Takže pokiaľ to má byť v Jeepe s čímkoľvek väčším od 33" pneu, tak uvažuj o inej náprave. Nie že by to nešlo, ale vo finále to bude drahšie ako iná "dospelejšia" náprava Ale pri ľahkom Samurai to nie je až taký problém. A hlavne pre D30 existuje tak obrovský aftermarket, že sa to dá vyskladávať do bezvedomia.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.01.2018, 9:23 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 11 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |