Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
qixo
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2013, 8:57 Príspevky: 35 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Ahoj, ma niekto skusenosti s nauhlovanim napravy. Pri nastaveni uhlu kardanu ma naprava namiesto zaklonu predklon. Cim privarit nohavice k benju? Popripade nejaky link. Dakujem.
|
Pon, 01.01.2018, 12:21 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
ak chces uhlovat tak nohavice voci stredu difu nechaj na pokoji. Tam to nemas co zvarat, je to lisovane tlakom niekolko desiatok ton uhluje sa to na koncoch, pootocenim C-ciek
|
Pon, 01.01.2018, 18:16 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Dana 30 asi nestojí, za nejaké snaženie o úpravu. Predpokladám, že ak chceš "uhlovať", chceš aj dvíhať podvozok a keď chceš dvíhať, chceš dávať aj väčšie kolesá a táto náprava a väčšie kolesá nie je najlepšia kombinácia.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Uto, 02.01.2018, 20:03 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Prečo? Indian ma tuším 33" pneu, zmenene prevody a skoro 300 koni. A všetko drzi.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 02.01.2018, 21:02 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Tak má asi šťastie , ta náprava je pevnostne na úrovni nápravy zo Suzuki Samurai, diferenciál a stály prevod je veľkosťou úplne rovnaký a zvyšok je tiež značne poddimenzovaný. Keď už by som mal venovať nejaké úsilie, čas a peniaze do úpravy nápravy radšej by som sa najskôr poobzeral po nejakej D44 a tunil tú.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Uto, 02.01.2018, 21:12 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
Že samurai , to máš odskúšané alebo si iba počul, tie nápravy keď sa vystužia, tak vydržia v pohode pneu 33" , krížové poloosi , a kríže aspoň spicer, Ten predný dif je malí, ale keď nahodis na auto 33" tak máš pod ním ako patrol na 35" pneu, Dana 44 je už iná vec, ale u nás nezohnatelna za normálne € Teda nezohnatelna skoro vôbec
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Uto, 02.01.2018, 21:38 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
ak chceš ozaj tuniť danu 30, tak začni tým, že zoženieš high pinion verziu (hruška zhora) A potom možno prídeš na to, že pri tvojej veľkosti liftu nepotrebuješ ani otáčať C-čka No a Vystužiť sa to samozrejme dá celkom slušne. Väčšia slabina ako relatívne malé tanierové kolo je samotná tuhoť obalu. A pri low pinion ešte viac.
|
Uto, 02.01.2018, 22:11 |
|
|
qixo
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2013, 8:57 Príspevky: 35 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Mam 4,5 RE pruziny 31"MT pneu krize spicer a mam hi pinion, ale po nastaveni uhlu na kardane som mal 2 stupne predklon. A uz ked som prevaral drziaky na ramena tak sa pokusim aj nastavit zaklon, teda ak sa mi podary vylisovat C-cka. Dakujem.
|
Uto, 02.01.2018, 22:35 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
qixo píše: Mam 4,5 RE pruziny 31"MT pneu krize spicer a mam hi pinion, ale po nastaveni uhlu na kardane som mal 2 stupne predklon. Na akom aute?? To sa mi nejak nechce zdať aby vyšiel predklon na XJ/ZJ pri 4,5" jedine že by si mal nejak divne navarené držiaky na ramená alebo tak podobne qixo píše: ...teda ak sa mi podary vylisovat C-cka.
tie sú navarené . najprv ich musíš nejak odbrúsiť až potom môžeš niečo lisovať. Ale je aj jednoduchší spôsob ako to spraviť. Tne potrebuješ vložnú rúru a sústruh
|
Uto, 02.01.2018, 22:42 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
pablo píše: Že samurai , to máš odskúšané alebo si iba počul Osobná skúsenosť, mal som ich rozobraté obe naraz a stály prevod a kôš difu sú rovnako veľké, dokonca Samurai je o nejaký ten mimlimetrík robustnejší. Všetko sa dá, otázka je len či to za to skutočne stojí a či nie sú jednoduchšie, alebo lepšie riešenia. Pretože potom sa stane, že človek na vlastných chybách zistí, že sa mohol poučiť na chybách iných.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Uto, 02.01.2018, 23:34 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
Tomrs píše: stály prevod a kôš difu sú rovnako veľké, dokonca Samurai je o nejaký ten mimlimetrík robustnejší. Nie. Síce len o 5mm, ale nie. Dana 30 7,125" (181mm), samík 6,9" (175mm) Zuk má tiež o zastrúhaný pi..ný chlp tenšiu hrušku Dana 30 má poloosi s priemerom 29,5mm, Samurai 23,9mm. Samkove homokĺby tiež nič moc. Starý samík mal 4satelitový kôš, novší typ už len 2. toľko čísla Tomrs píše: Všetko sa dá, otázka je len či to za to skutočne stojí a či nie sú jednoduchšie, alebo lepšie riešenia. Pretože potom sa stane, že človek na vlastných chybách zistí, že sa mohol poučiť na chybách iných. No tak s týmto sa nedá nesúhlasiť. Ak by šlo o to, napasovať D30 pod samíka, tak prečo nie? V istých zemepisných šírkach je to celkom bežná úprava. Nie že by D30 bolo zrovna to najpevnejšie čo existuje, to ani omylom. V Jeepe je tá náprava skoro až poddimenzovaná. Takže pokiaľ to má byť v Jeepe s čímkoľvek väčším od 33" pneu, tak uvažuj o inej náprave. Nie že by to nešlo, ale vo finále to bude drahšie ako iná "dospelejšia" náprava Ale pri ľahkom Samurai to nie je až taký problém. A hlavne pre D30 existuje tak obrovský aftermarket, že sa to dá vyskladávať do bezvedomia.
|
Str, 03.01.2018, 9:23 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|